Със сигурност не говорим за една торба пари, защото то по добре да си се купи направо турбо кола :D Говорим за втора ръка чарколяци, колектор, който пасва на главата на пунтото /трябва да направя едно замерване и разчертаване на моя фланец към главата и по него да си търся колектор/, турбото към него, кулер пак може от заводска кола да се намери на нормални пари, не говоря за нов алуминиев по 200 и нагоре пари, дюзите си мисля, че може мойте да стигнат, най ме притеснява чипването и оправянето на ЕКУ-то, че както е известно е Хитачи, но ако хитачито може да си направи смесите до 0,5 бара може и без чипване да се мине, така нахвърляно изглежда лесно, ефтино и постижимо, но като дойде времето и финансите ще го мисля
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Явно пак ще се сваля АБ
Интересно нещо, което ми направи впечатление, при двама различни човека на диагностика при проверка на километрите на колата излязоха 2 различни числа, единия път на около 90К километра, а от събота на 104К километра, а на мен на километража ми показва 180К километра
В събота си оправих и левия стоп, че нещо беше дискотека, лампата на таблото ми светваше при включване на мигач и при натискане на спирачка, свалих стопа и както винаги се оказа лоша маса, пуснах си едно кабелче от буксата и го вързах на болта на задния колан, сега всичко е бомба, няма лампи няма нищо, всичко е на 6
punto HGT
Коментар
-
Здравейте от мен, да ви споделя за една болка на бензиновата помпа.Преди две години сложих АГУ, два дни преди датата за монтаж на газта колата спря да върви. Вкарах я в сервиза, налягането отпред не беше достатъчно, свалихме помпата и видяхме едно скъсано уплътнение(формата му е като гумичка за клапани) като проблемът идваше от това уплътнение(добре че не се оказа помпата-премерихме я свалена)Започнах да търся гумичка за клапани със сходни размери, тъй като въпросното уплътнение не се предлага като резервна част а трябва да се вземе помпа или цялата кошница- около400лв), втора употреба ги продавали заедно с помпите и ги продавали бързо-бързо(от там съдя че им е болка)
Гумички подобни не намерих и последва побългаряване, на оригиналната гумичка отрязах върха към кошницата, подложих на помпата едно пластмасово цилиндърче и отгоре гумичката- така че гумичката да седи в горния край на помпата и да може да уплътни към кошницата...и така до тази седмица.Свалих пак помпата и гумичката се беше скъсала, пак побългаряване но този път с гориво-устойчив маркуч 8милиметра.Премерих нужната дължина и си отрязах парче, сложих го на помпата, сглобих и пак си давам газ
дано да съм полезен на някой, че 100-200- 400 лева не са малко пари, които могат да се инвестират другаде
Коментар
-
Някой има ли идея дали може в Аутодатата да се види каква е гарнитурата на изпускателния колектор, говоря като форма /рових, но нищо не успях да намеря или по скоро незнам къде да ровя, качих си версия 3.18 от замундата/ или някаква друга програма или сайт в който се вижда какви са гарнитурите. Идеята ми е да видя дали може да се намери заводски турбо изпускателен колектор от фиат/алфа/ланча, който пасва на главата на пунто 1,8 директно на болтовете.punto HGT
Коментар
-
Не ме разбра, по формата на гарнитурата искам да видя дали мога да си намеря заводски турбо колектор от друг бензинов/дизелов мотор от фиат/алфа/ланча.От един сайт ми излезе, че е еднаква с алфа 156 1,9ЖТД 136к.с., но такъв мотор по каталозите не намирам, има 136к.с., но се води 2,4 ЖТД, на тия сайтове не може да се вярва за това питам в Аутодатата дали мога да сравнявам гарнитурите или някаква друга програмка с технически характеристики на маркитеS_BANKOV написа:Гарнитурата сие стандартна, там разлика няма да имаш.
punto HGT
Коментар
-
Колега, замислял ли си се за турбо компресор? Всмисъл, не е ли по удачно с такъв вместо стандартно турбо за атмосферен двигател? Имаше едно време в алфа форума един пичага, дето беше сложил компресор на алфа комби (не помня модела). По темата съдя че не е толкова заигравка и резултата ми се струваше доста задоволителен. Мисля че я беше настроил на 0,3 - 0,4 бара. На мен ми се въртят в главата някакви такива неща за колата на жената, ама ше видиме.
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
И по този въпрос съм мислил даже намерих една много добра оферта, НО под предния капак на пунтото няма място за компресор, всичко е доста набутано, при алфа, капа и т.н. моторния отсег е доста по обемен и там стават нещата. Имам комшия от който щях да взема нещата, той беше сложил компресора на капа 2,0 20В, но при мен не става даже да махна и компресора на климатика, просто компресора е обемен и ще удари в изпускателния колектор. В момента комшията е качил компресора на пунто 1,2 60к.с., но още е в процес на експерименти, трябва да се пипне софтуерно, защото като надуе и компа се шашка и му спира веднага горивото и влиза в авариен режим, сега си кара пунтото с откачен ремък към компресора, ще видя кога да взема да направя малко снимки, но там мотора е 1,2 8В и има място за компресор, при мен е много тегаво.За това си мислех, че ако намеря заводски турбо колектор с някоя по малка турбина евентуално може да се поберат нещата, в момента събирам само инфо от какво може да се вземе и т.н., не съм се засилил да го правя, защото и финанси си трябват, не гоня някакви големи резултати, 30 к.с. да дойдат е повече от добреhtp_vesko написа:Колега, замислял ли си се за турбо компресор? Всмисъл, не е ли по удачно с такъв вместо стандартно турбо за атмосферен двигател? Имаше едно време в алфа форума един пичага, дето беше сложил компресор на алфа комби (не помня модела). По темата съдя че не е толкова заигравка и резултата ми се струваше доста задоволителен. Мисля че я беше настроил на 0,3 - 0,4 бара. На мен ми се въртят в главата някакви такива неща за колата на жената, ама ше видиме.
Компресора, който гледах за мойта е Еатон М45, ти някакъв друг компресор ли имаш предвид ?, давай линкове и инфо да видя ?
punto HGT
Коментар
-
Намерих темата!
http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=32413Колегата е ползвал даже същия компресор, който си гледал.
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
htp_vesko написа:Намерих темата!
http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=32413Колегата е ползвал даже същия компресор, който си гледал. 
, това ми е комшията, от който щях да взимам всички тия части
, сега са качени на пунто 1,2 60к.с.
punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар