Имал съм подобен проблем на типото и се реши с нови горивни дюзи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Петите на ТС и на 1.8 май бяха еднакви, виж преди време пуснах една тема и там писах за разните пети.Така или иначе, при мен с 2та вида пети, разликата беше само 1 зъб, но не помня на кой вал, май на всмукателния.п.с. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
S.W.A.T., дюзите ги чистих на ултразвук при Орлин преди време, пък и колата всяка сутрин се пали на бензин и си мисля, че едвали толко са зацапали, че да "преде" толкова много на празен ход.Емо, петите за фиат и алфа са различни, поне като погледнеш спесификацията на зимбер никъде не е комбинирано едни пети да стават и за двата модела, по скоро фиат-ланчия са еднакви, но за алфа са различни http://zimber-tools.com/avto-instrum...ber-tools.html , от което следва и логичното питане, как може да няма значение както ми каза човека, че мога да ги зацепя или с тия за алфа или с тия за фиат, като двата вида пети са съвсем различни, тия за пунтото са Q - оранжевикави, а за алфата M - светло сини, освен да пробвам да търся от някъде светло сини пети на зимбер за да пробвам с тях как ще е колата, при положение, че съм пробвал вече с едни пети за пунто ?? нещо тотално се омотвам вече, а не ми се ще да свалям пак глава и да си връщам мойта.punto HGT
Коментар
-
Те имат, но Пунто HGT няма втори датчик нито уред за самото налягане на маслото. Само този за лампата е. Освен ако не е слаган допълнително.S.W.A.T. написа:това е датчика за лампата, ако тя светне значи положението е много зле, типото ми и купето си имат по 2ри датчик за самото налягане на маслото, както и за температурата му...Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
Ако се зацепи с пети М от горния каталог, те са за алфа 1,8 и 2,0 ?? или ще трябва да експериментирам и да видя какво ще се получи, някой с други идеи ??п.п. човека от който купих главата не си вдига телефона, незнам зает ли е или се прави на ударен, кофти се работи с хора в тая държава ....
punto HGT
Коментар
-
Според мен трябва да се зацепи с петите за 1.8/2.0TS. В алфа форума преди имаше тема за валове от 1.8/2.0TS на 1.8VFD и колегата OEM беше писал, че е правил манипулацията. Можеш да му пишеш да ти даде съвет.didich написа:Ако се зацепи с пети М от горния каталог, те са за алфа 1,8 и 2,0 ?? или ще трябва да експериментирам и да видя какво ще се получи, някой с други идеи ??п.п. човека от който купих главата не си вдига телефона, незнам зает ли е или се прави на ударен, кофти се работи с хора в тая държава ....
Коментар
-
Мерси за линка, ще се пробвам тогава с петите от алфата да видим дали ще има разликаinjekciona написа:Според мен трябва да се зацепи с петите за 1.8/2.0TS. В алфа форума преди имаше тема за валове от 1.8/2.0TS на 1.8VFD и колегата OEM беше писал, че е правил манипулацията. Можеш да му пишеш да ти даде съвет.didich написа:Ако се зацепи с пети М от горния каталог, те са за алфа 1,8 и 2,0 ?? или ще трябва да експериментирам и да видя какво ще се получи, някой с други идеи ??п.п. човека от който купих главата не си вдига телефона, незнам зает ли е или се прави на ударен, кофти се работи с хора в тая държава ....
punto HGT
Коментар
-
Ми то друго като опция май не остана, след като с оригиналните пети не е добре в ниските обороти ще трябва с другите пети да се пробва, отделен въпрос е дали тия пети от тоя стар каталог, които ползвам нямат разлика с петите на зимбер например, но това няма как да го знамinjekciona написа:По-добре се допитай първо и до някой по-запознат, за да не правиш само излишни движения.
punto HGT
Коментар
-
Незнам колко зъби очаквам и накъде, но очаквам колата да заработи както е работила и преди, а не на ниски обороти да ми придърпва и да тресе мотора на празен ход, ще взема да направя едно клипче да видите как работи на мястоemzo написа:Колко разлика очакваш с други пети ? Повече от зъб ?
punto HGT
Коментар
-
Без да разглобяваш нищо:един помагач напъва обтяжната ролка ,ти вадиш ремъка от всмукателния вал ,завърташ вала и пак вкарваш ремъка като целта на всичкото това е да дадеш един зъб закъснение на вала, ако стане по- лошо пробваш един зъб наобратно .Може и от раздвижната шайба на вала ама там има голяма вероятност да се объркаш.Изпускателния вал не го барай.Със сигурност 7 зъба на изпускателния и 4 на всмукателния не водят до нищо лошо.На пети вяра нямай ,на всички фирми за един мотор са различни и всичките стават/С ЛЕКИ ГРИЖИ/ .А в официалния сервиз на фият във Варна преди пет години ми казаха " ний сички фиати , алфи и ланчи с едни пети ги прайме и досега няма проблеми ,ако не стане щи върнем парити".Аз съм с валове от 1.6ТС които са уж същите като на 1.8VFD и затова си правя колата на ухо, на око , на крак, на ръка,както дойде.Най лесния начин да разбереш накъде да въртиш всмукателния вал е следния:Махаш релето на вариатора ,приготвяш си една жица,палиш колата,даваш ток на вариатора с жицата като бъркаш с нея в цокъла на релето докато колата работи на обороти ,ако колата загасне след като включи вариатора значи и е много предварението на всмукателния вал.Ако има малка разлика в оборотите иска предварение.Мотора трябва да си намали много оборотите без да загасне.
Коментар
-
MEMO, мерси за подробните разяснения, но ще трябва това, което написа да го пусна на мойто майсторче да го прочете и той да го осмисли хубаво и тогава да го направим
Нещото, което ми направи впечатление при махната клема на акумулатора, тоест винаги когато разкачам клемата на АБ - колата не задържа обороти и гасне, какво имам предвид, пали без проблем и работи на празен ход, но като пипна газта, независимо дали и вдигна 1500, 2000 или 7000 оборота, след това не успява да задържи оборотите на 800 и винаги гасне, това го прави първите 2-3 дни, след това като, че ли се оправя сама и вече не гасне, смисъл има го, но са единични случаи, колкото повече я карам толко по-вече почва да си задържа сама оборотите, иначе първите дни на всеки светофар гасне и се пали отново и е малък ужас.Замислям другата седмица като взема заплата да поръчам едни иридиеви свещи и заедно с пипането по мотора да сменя и свещите, мисля да взема NGK BKR6EIX, мисля и компресията да премеря просто информативно, макар че след ремонта едва ли е под 13-14 на цилиндър
punto HGT
Коментар
-
Ако колата не ще да работи добре и няма ниски със заводските си настройки след зануляване на компа е ясно ,че има нещо разбутано в заводските настройки на нещо друго:бензиново налягане,тпс,температурни датчици и други разни неща. Иридиевите свещи са добра инвестиция ,откакто съм взел колата съм с такива ,вече 55 хиляди .
Коментар
-
Колата мина на пълна диагностика при колегата ВО, всичко е в норма даже той се учуди, че нищо неможа да и намери като нещо фрапиращо или странно като показания, изключая клапана за обратните бензинови пари, който си ми го показва постоянно като грешка още след ремонта, но там ще се гледа да не би да е разкачена нещо буксата, всичко друго е на 6, но клатенето си го има и той предположи, че може да е от зацепването, то друго не остана като вариант.Довечера ще паля колата и ще взема фотоапарата да направя едно клипче на празен ход.MEMO написа:Ако колата не ще да работи добре и няма ниски със заводските си настройки след зануляване на компа е ясно ,че има нещо разбутано в заводските настройки на нещо друго:бензиново налягане,тпс,температурни датчици и други разни неща. Иридиевите свещи са добра инвестиция ,откакто съм взел колата съм с такива ,вече 55 хиляди .punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар