Става въпрос за следното - ха както всеки 3ти, така и аз искам турбо на колата си, но нейскам да сменям двигателя и нейскам някъв страшно големия охлйов(пиша го с й, шот незнам къде ми е другата буква) Аз съм със 1.6 16в мотор на мареа.. Просто искам нещо да ми държи 0.6-0.7 и мисля да сложа турбо от Фиат Уно 1.4 I.e дали според вас това е добра идея
? Нямам пари да правя сложни трансплантации и не ми се дават пари ако сложа голяма турбина после за бензинови реголатори, за дюзи и за куп други нужни неща! Просто искам малка турбина, която да не изисква много промени след поставянето и, но и все пак да има няква разлика де, но не гоняя 250коня +! Това е, ако можете да ми дадете съвет ще е мн добре. Проосто искам малкото двигателче 1.6 да го турбинирам с малка турбина.. това е ! и да се развърта нещо средно от 2.5 нагоре доде може примерно или от 2.. незнам но нещо такова
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги - моля ви за тунинг съвет!
Collapse
X
-
Колега, преди 8 години имах същата Мареа, 1.6 16в - мислел съм си същите глупости, каквито си мислиш и ти сега, да извадя едни 500 - 600 лв отнякъде, и да ми стане 200 коня марейката......Няма да стане тва дето си го мислиш, не и за тия пари.....колкото по бързо се откажеш от тия помисли, толкова по евтино ще ти излезе.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
-
ти явно не си флизал в тея филми те за това казват да си сложиш друк двигател 4е е по ефтино.аз ли4но сам я играл тая игра за това ефтино излиза скпо.сещташ ли се колко преработка трябва?кулер.турбо патищта,маслен радиатор,преправяне на испоскателя.разреждане на мотора,маслени магистрали за турбото?и куп ощте нещта настроики после а 0.7 са си 200 коня кат се замисля.подобре двигател на фият купе по ефтино по добар варянт е
Коментар
-
Етапите за силна кола, степенувани по големината на вложените средства ...1. най-евтино е да се продаде колата и да се купи турбо модел 2. следващият етап е тоя турбо мотор да се ревизира основно 3. после външни ъпгрейди за повече коне, включително и по-голямо турбо4. като целта станат много коне, се минава и на вътрешен ъпгрейд на мотора с рейсингови частикато 1-ви етап е разликата за доплащането на турбо-модела, купен с парите от продадения настоящ автомобил 4-ти етап може да стигне и до 20 000лв само за мотора, това го казвам като за база, при положение че за турбиниране на този 1.6 16в нещата като разходи се приравняват с етап 2 и 3 едновременно
Коментар
-
Аз не целя мноого коне целя просто да не е стокова и да е по-бърза.. просто нямам пари за повече, но за едно малко турбо пари мога да свия ха.. просто якооо съм зарибен..ФЕРАРИСТ написа:Колега, преди 8 години имах същата Мареа, 1.6 16в - мислел съм си същите глупости, каквито си мислиш и ти сега, да извадя едни 500 - 600 лв отнякъде, и да ми стане 200 коня марейката......Няма да стане тва дето си го мислиш, не и за тия пари.....колкото по бързо се откажеш от тия помисли, толкова по евтино ще ти излезе.......Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
Дам и аз точно това се колебаех дали да е двигателя с турбото или да си слагам турбо.. просто се замислих, че тоя с турбото мнооогоо харчи 15 на сто извънградско ми е много! Поне засега аз съм на 19 години и пара немам толко да го рана ха.. но като смена работата по-натам малко като си и стъпа на краката ше купа един мотор от купето - вуйчо ми работи в сервиз и ше го направиме и такам !leandro написа:ти явно не си флизал в тея филми те за това казват да си сложиш друк двигател 4е е по ефтино.аз ли4но сам я играл тая игра за това ефтино излиза скпо.сещташ ли се колко преработка трябва?кулер.турбо патищта,маслен радиатор,преправяне на испоскателя.разреждане на мотора,маслени магистрали за турбото?и куп ощте нещта настроики после а 0.7 са си 200 коня кат се замисля.подобре двигател на фият купе по ефтино по добар варянт е
Просто без турбо кола няма да карам хаха ... мноого съм зарибен..
Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
Ици ти си яко хардкор за мене и евала за фиатката - нямам думи! Но пак казвам не целях огромно дигане на мощноста! Иначе схемата която си ми дал е мн добра, но всичко това го зная!Просто нали знаеш секи се гледа по-лесно някак нещата по-евтино да станат, че живота е скъп да го ева ха поне на мене ми е скъп за сега! Иначе най-добрия вариант си е двигател от купе на мареата за менеici написа:Етапите за силна кола, степенувани по големината на вложените средства ...1. най-евтино е да се продаде колата и да се купи турбо модел 2. следващият етап е тоя турбо мотор да се ревизира основно 3. после външни ъпгрейди за повече коне, включително и по-голямо турбо4. като целта станат много коне, се минава и на вътрешен ъпгрейд на мотора с рейсингови частикато 1-ви етап е разликата за доплащането на турбо-модела, купен с парите от продадения настоящ автомобил 4-ти етап може да стигне и до 20 000лв само за мотора, това го казвам като за база, при положение че за турбиниране на този 1.6 16в нещата като разходи се приравняват с етап 2 и 3 едновременно
! и така и щще станее ама след времее
просто все пак всекии минавва през тия тъпи въпроси докато открие сам за себеси истината.. !
Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
Много хвърчиш, извинявай че ти го казвам, щом мислиш да ти гори малко... това онова- не става, тука се искат доста пари. Говориш за турбо- малко, малко ама то не е само турбото, а още сто хиляди работи покрай него. Ако вземеш турбо кола и там е голям филм и ще иска много пари за потъдръжка и гориво. Дори и да смениш мотора и той ще трябва първо да се ревизира и после да го монтираш- пари, една турбина и тя е майка си и баща си. Карай си марейката- сложи и едни хубави джанти, като си стъпиш на краката както сам каза продай я, купи нещо по-мощно. И без това си млад шофьор сигурно- по-добре да не е самолет, защото човек се увлича. И аз преди години натисках яко газта, но с времето се кротваш малко или много.Успех, направи най-добрия избор!
Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Meрси колега - за много неща си прав и имаш право, но аз съм го решил, рано или късно колата ще има турбо ха обаче може и направо едно купе да зема, но всичко зависи от парите.. пари ако имах всичко сам щях да направя щях да чета да се информирам едно друго трето пето и щях да я направя.. но парите са най-големия фактор така, че живи и здрави някой ден! Иначе дам - това за джантите е само началото - колата ще има спойлери неони и страшна музика - тя и засега има страшна, но ще я правя страховита - 2 акумулатора, друго динамо, два яки баса един усилвател кондензатор и всичко "Stock" се подменя с най-доброто от по-ниския клас разбира сеPaUnOff написа:Много хвърчиш, извинявай че ти го казвам, щом мислиш да ти гори малко... това онова- не става, тука се искат доста пари. Говориш за турбо- малко, малко ама то не е само турбото, а още сто хиляди работи покрай него. Ако вземеш турбо кола и там е голям филм и ще иска много пари за потъдръжка и гориво. Дори и да смениш мотора и той ще трябва първо да се ревизира и после да го монтираш- пари, една турбина и тя е майка си и баща си. Карай си марейката- сложи и едни хубави джанти, като си стъпиш на краката както сам каза продай я, купи нещо по-мощно. И без това си млад шофьор сигурно- по-добре да не е самолет, защото човек се увлича. И аз преди години натисках яко газта, но с времето се кротваш малко или много.Успех, направи най-добрия избор!
не компонентна система за 2000лв примерно само за отпред ха, но това със сигурност ще стане - просто е въпрос на време и ми се щеше и турбо.. ама ще се види - каквото сабя покаже, че там найстина си е пипкаво - пари са си - ревизята, не е по всеки джоб, особено на някой който още не е стъпил здраво на земята! Но мерси на всички ви все пак - най-важното е, че разбрах каквото ми трябва пък - каквото сабя покаже!
Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
Еми аз най-вече ми е музика и оптичен после интериорен и искам все пак и двигателя да има подобрения!Не искам да съм като ици - тосет искам - то всеки иска, но не гона неговия тунинг по мотора просто гоня нещо по-добро от фабричното!PaUnOff написа:Затова някои се отдават на музика, други на интериорен тунинг, трети на оптичен тунинг, четвърти на силов. Малко са тези които имат и 4-теАко има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
:D Батка, тъй, като ти чета постовете - хем без пари, хем с турбо, хем да не гори, хем да върви, хем страшна музика, хем страшна оптика, хем неаш абер от коли - ще четеш "трето-пето", хем пък да си направиш сам такъв проект, току пък на вуйчо ти в сервиза - каша.... И, за да не съм съвсем спам мога да се опитам да ти помогна и аз, съветвайки те за следното: -До края на годината слушкай повечко и напиши писъмце на дедо си Коледа....То по коледа най-често ставали чудеса
Не че ми е работа, ама понякога се изумявам и от великодушието на мод-овете.
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Не ти определено незнаеш какво говориш!Колата независимо от нищо ще стане! Единственото, което е под въпрос е двигателя - всичко друго е вече планирано - почти всичко е избрано въпрос на време е малко по малко да се здобия с всичко! Просто разчитам само на собствените си средства, а те за сега са нищожни!Виж ако мама и тати ми помагаха нямаше да е така, друг е въпроса, че дори да искат, аз няма да искам да ми помага никой!Така, че ти какво говориш - какви жалки предрасъдъци си си направил - боже ти найстина незнаеш какво говориш! И виж да ти кажа нещо важно!(определно тряя да го знаеш) Нещата не винагии са такива, каквито изглеждат!2000 20v turbo написа::D Батка, тъй, като ти чета постовете - хем без пари, хем с турбо, хем да не гори, хем да върви, хем страшна музика, хем страшна оптика, хем неаш абер от коли - ще четеш "трето-пето", хем пък да си направиш сам такъв проект, току пък на вуйчо ти в сервиза - каша.... И, за да не съм съвсем спам мога да се опитам да ти помогна и аз, съветвайки те за следното: -До края на годината слушкай повечко и напиши писъмце на дедо си Коледа....То по коледа най-често ставали чудеса
Не че ми е работа, ама понякога се изумявам и от великодушието на мод-овете.
Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
Нещата за да станат при твоя мотор, и то така че да не е само за един ден радост, ще надминат по цена разходите да си сложиш че и дори направо купиш заводски турбо-автомобил, точно за това ти написах ония списък степенуван по точкиJekoviq написа:Еми аз най-вече ми е музика и оптичен после интериорен и искам все пак и двигателя да има подобрения!Не искам да съм като ици - тосет искам - то всеки иска, но не гона неговия тунинг по мотора просто гоня нещо по-добро от фабричното!
Няма малко тунинговане, било то и за малко коне.Ако е наистина малко за без пари, ще ти отиде мотора на скрап и от цялата работа ще си само и единствено на един голям минус
Тунинга е най-последното и съответно скъпо нещо, което може да се направи по един автомобил, после неща като ремонти и обслужвания ще ти се струват като да отидеш на барче и да пийнеш едно кафе за някакви стотинки
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар