WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
питане за бензинова помпа на пунто ГТ3
Collapse
X
-
Дайте малко акъл
Премерих налягането на бенза и на място и в движение и в бууст, и напрежението към помпата - всичко е ток и жица. Сложих горивен филтър Hengst и виенето намаля значително (никога не ползвайте meat&doria, такъв беше стария)
проверих свещите - е честно не очаквах да са толкова перфектни, кафеникаво-оранжеви, никакъв ама никакъв нагар. И все пак проблемите си остават :Първото палене е трудно - от 2-рия 3-тия път, като понякога пали и веднага след това загасва (между другото вчера в най-голямата жега запали от раз) ако някой знае да каже какви съпротивления да търся от температурния датчик и датчика за темп на вх. въздух че почвам да се съмнявам.Приемам идеи.Като загрее се замисля за кратко като от празен ход подам рязко газ - колкото е по-топла толкова е по-осезаемо, студена не го прави. Пак питам за идеи и какви съпротивления да търся от ТПС-а?Понякога плете в буст, и то без значение на какво налягане, дори на 0.8. Странното е че е понякога. Кабелите са нови, свещите са ОК...има ли как да проверя бобината дали е наред?Какво друго да проверя?На диагностика е излизат абсолютно никакви грешки.
тежък е животът лек...
Коментар
-
Тва са данни според Аутодата:Датчика за темп. на водата го дават между пинове 1&2 при 0 градуса да е 6000 ома, при 20 градуса - 2600, при 40 градуса - 1100, при 80 градуса - 320 и при 100 градуса - 200 ома.Датчика за температура на вход. въздух е между 1&2 при 0 градуса - 6000 ома, при 20 - 2600, при 40 - 1100 :D За ТПС-а дават между 1&2 да имаш съпротивление между 1500 и 2500 ома и между 1&3 при затворен дросел да е между 600 и 1500 ома.За бубината дават: между 1&2 на буксата 0,45-0,55 ома, същото и между 2&3, между 1&4 на високата страна 12000 - 14600 ома, същото и между 2&3.jungleraver написа:ако някой знае да каже какви съпротивления да търся от температурния датчик и датчика за темп на вх. въздух че почвам да се съмнявам.Приемам идеи.Пак питам за идеи и какви съпротивления да търся от ТПС-а?...има ли как да проверя бобината дали е наред?Какво друго да проверя?
Коментар
-
а разпределителния вал как беше , цял ли е или иначе кабелите може и да са нови но ако са теслаjungleraver написа:Дайте малко акъл
Премерих налягането на бенза и на място и в движение и в бууст, и напрежението към помпата - всичко е ток и жица. Сложих горивен филтър Hengst и виенето намаля значително (никога не ползвайте meat&doria, такъв беше стария)
проверих свещите - е честно не очаквах да са толкова перфектни, кафеникаво-оранжеви, никакъв ама никакъв нагар. И все пак проблемите си остават :Първото палене е трудно - от 2-рия 3-тия път, като понякога пали и веднага след това загасва (между другото вчера в най-голямата жега запали от раз) ако някой знае да каже какви съпротивления да търся от температурния датчик и датчика за темп на вх. въздух че почвам да се съмнявам.Приемам идеи.Като загрее се замисля за кратко като от празен ход подам рязко газ - колкото е по-топла толкова е по-осезаемо, студена не го прави. Пак питам за идеи и какви съпротивления да търся от ТПС-а?Понякога плете в буст, и то без значение на какво налягане, дори на 0.8. Странното е че е понякога. Кабелите са нови, свещите са ОК...има ли как да проверя бобината дали е наред?Какво друго да проверя?На диагностика е излизат абсолютно никакви грешки.
)) все тая , , кабели свещи бубина , бензиннай лошия вариант е мапа да се е бъгнал
Power Under Pressure
Коментар
-
Разпределителния е като нов. Не са тесла, Минети Марели са, но и с тях и със старите Бош разлика няма (скоро пробвах и старите и новите на друга кола и проблемим никакви), свещи просто идеални 7-ци ЕS, бензин колкото искаш налягане идеално и на празен ход и в буст се покачва право пропорционално на буста. Бобината не знам ако и е прецакана изолацията и прехвърля май няма как да я хвана освен ако не пробвам с друга бобина ама няма от къде да взема сега. Ако се е скапал мапа има ли лечение (знам че е в еку-то ама не може ли да се разпои и да се смени само той?) и ако е мапа не би ли трябвало да записва някаква грешка в компа?WhitePower написа:а разпределителния вал как беше , цял ли е или иначе кабелите може и да са нови но ако са теслаjungleraver написа:Дайте малко акъл
Премерих налягането на бенза и на място и в движение и в бууст, и напрежението към помпата - всичко е ток и жица. Сложих горивен филтър Hengst и виенето намаля значително (никога не ползвайте meat&doria, такъв беше стария)
проверих свещите - е честно не очаквах да са толкова перфектни, кафеникаво-оранжеви, никакъв ама никакъв нагар. И все пак проблемите си остават :Първото палене е трудно - от 2-рия 3-тия път, като понякога пали и веднага след това загасва (между другото вчера в най-голямата жега запали от раз) ако някой знае да каже какви съпротивления да търся от температурния датчик и датчика за темп на вх. въздух че почвам да се съмнявам.Приемам идеи.Като загрее се замисля за кратко като от празен ход подам рязко газ - колкото е по-топла толкова е по-осезаемо, студена не го прави. Пак питам за идеи и какви съпротивления да търся от ТПС-а?Понякога плете в буст, и то без значение на какво налягане, дори на 0.8. Странното е че е понякога. Кабелите са нови, свещите са ОК...има ли как да проверя бобината дали е наред?Какво друго да проверя?На диагностика е излизат абсолютно никакви грешки.
)) все тая , , кабели свещи бубина , бензиннай лошия вариант е мапа да се е бъгналтежък е животът лек...
Коментар
-
теоретично ако се е скапал тотално ще записва грешка , иначе ако мери нещо различно от реалното грешка няма да има другото е дебитомера да е заминал смесите каза че си ги мерил но няма как да пука ако смесите са в час и тоците са си на местоjungleraver написа:Разпределителния е като нов. Не са тесла, Минети Марели са, но и с тях и със старите Бош разлика няма (скоро пробвах и старите и новите на друга кола и проблемим никакви), свещи просто идеални 7-ци ЕS, бензин колкото искаш налягане идеално и на празен ход и в буст се покачва право пропорционално на буста. Бобината не знам ако и е прецакана изолацията и прехвърля май няма как да я хвана освен ако не пробвам с друга бобина ама няма от къде да взема сега. Ако се е скапал мапа има ли лечение (знам че е в еку-то ама не може ли да се разпои и да се смени само той?) и ако е мапа не би ли трябвало да записва някаква грешка в компа?WhitePower написа:а разпределителния вал как беше , цял ли е или иначе кабелите може и да са нови но ако са теслаjungleraver написа:Дайте малко акъл
Премерих налягането на бенза и на място и в движение и в бууст, и напрежението към помпата - всичко е ток и жица. Сложих горивен филтър Hengst и виенето намаля значително (никога не ползвайте meat&doria, такъв беше стария)
проверих свещите - е честно не очаквах да са толкова перфектни, кафеникаво-оранжеви, никакъв ама никакъв нагар. И все пак проблемите си остават :Първото палене е трудно - от 2-рия 3-тия път, като понякога пали и веднага след това загасва (между другото вчера в най-голямата жега запали от раз) ако някой знае да каже какви съпротивления да търся от температурния датчик и датчика за темп на вх. въздух че почвам да се съмнявам.Приемам идеи.Като загрее се замисля за кратко като от празен ход подам рязко газ - колкото е по-топла толкова е по-осезаемо, студена не го прави. Пак питам за идеи и какви съпротивления да търся от ТПС-а?Понякога плете в буст, и то без значение на какво налягане, дори на 0.8. Странното е че е понякога. Кабелите са нови, свещите са ОК...има ли как да проверя бобината дали е наред?Какво друго да проверя?На диагностика е излизат абсолютно никакви грешки.
)) все тая , , кабели свещи бубина , бензиннай лошия вариант е мапа да се е бъгналPower Under Pressure
Коментар
-
Ето малко пресни данни:Бобина - в нормите, но мисля че ако прави утечка няма как да я хвана с мерене на съпротивлението. Кабелите на свещите имат около 1000 ома съпротивление всичките.ТПС - не знам как са дадени терминалите в Аутодатата, но ще ги пиша както са си номерирани на ТПС-а - 1и2 - 1690 независимо от положението на дросела(!това ми е малко подозрително!), 1и3 - 960 на затворен дросел плавно се покачва с отварянето до 2260 на WOT, 2и3 - същото като 1и3 само че обратните стойности - плавно спада.Сензорите мерих на студен двг, на 1/4 от скалата на уреда и след включване на перката:Сензор темп. охладителна течност - 2560; 400; 230Сензор темп. входящ въздух - 2280; 1822; 1123Ако някой има желание да си мерне ТПС-а би било хубаво, щото тия данни от аутодатата нещо ми се струва че варират в много големи граници...иначе май температурните сензори си работят правилно....въпреки това сега в топлото пак запали от първия път, заработи някво умряло на 600 оборота и след 2-3 секунди загасна...втория опит перфектно запали(както винаги)...Какво да проверя още?biser_as написа:Тва са данни според Аутодата:Датчика за темп. на водата го дават между пинове 1&2 при 0 градуса да е 6000 ома, при 20 градуса - 2600, при 40 градуса - 1100, при 80 градуса - 320 и при 100 градуса - 200 ома.Датчика за температура на вход. въздух е между 1&2 при 0 градуса - 6000 ома, при 20 - 2600, при 40 - 1100 :D За ТПС-а дават между 1&2 да имаш съпротивление между 1500 и 2500 ома и между 1&3 при затворен дросел да е между 600 и 1500 ома.За бубината дават: между 1&2 на буксата 0,45-0,55 ома, същото и между 2&3, между 1&4 на високата страна 12000 - 14600 ома, същото и между 2&3.jungleraver написа:ако някой знае да каже какви съпротивления да търся от температурния датчик и датчика за темп на вх. въздух че почвам да се съмнявам.Приемам идеи.Пак питам за идеи и какви съпротивления да търся от ТПС-а?...има ли как да проверя бобината дали е наред?Какво друго да проверя?тежък е животът лек...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар