За щастие не е била моята кола
Забелязвам вече доста близнаци по външност на Бравото ми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
няяма страшноkaci написа:Твоя мотор още е стегнат и затова наляганията са ти ОК
След 10000км. ще напишеш какви са стойностите със същото като вискозитет масло.
моя мотор е на около 10 000км, от които около 3000 са минати по разни трасета и писти на яко даване на газ и е с такова масло и същите налягания и сега
Коментар
-
Инжекциона...не е ли 1000 пъти по лесно да прехвърлиш всичко от твоята кола на червената ? Аз лично така бих постъпил...салона + тунинга и жантите...малко боичка и си в джаза. И ако нямаш против би ли споделил на Л.С. колко излезе с докарването ?Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Мислех го и този вариант, обаче като и платя номера, застраховки, еко такса, изправяне на удара, малко боичка си е кажи речи пълно боядисване, отзад по веждите като я гледах на светло е почнало ръждица и след 2 години да ми нацъфти пак ръждата....А като сваля от жълтура всичко, ще трябва да го продавам 3 години и да я дам на някой за 1500-2000лв...За цената, не мога да ти кажа още точно, тъй като още не е минала през митницата, а и цената за докараването за мен е друга.
Коментар
-
За махането на баланс валовете какво ви е мнението +/-, че съм на кантар какво да правя с тях? До колко се усеща някаква разлика във вървежа и има ли я изобщо
До колкото четох, ако е без баланс валове е добре да се сипва 5w50 или 5w40, ако е с баланс валове 10w60, 15w50(поправете ме ако не е така)?
Коментар
-
махай валовете, за да не страдаш
Като цяло без тях има една много лека вибрацийка която се появява, но положителните страни са в пъти повече, за вървеж не мога да преценя защото купето като го купих нямаше 10 от гърбиците на разпределителните валове и губеше буст от 10000 места
'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Мерси! Нещата отиват към махане на баланс валовете. Имам още 2, за някои може и тъпи въпроси. По маслената помпа правят ли се някакви манипулации след махането им, че в UK форума се натъкнах на няколколо мнения, в които се споменава за някакви модове по помпатаd0b0 написа:" честитоо брат миии за купенцетооо" МНогооо Турбооо Мигооове...
"
Предполагам, че като се свалят валовете трябват някакви тапи, от къде мога да взема?
Коментар
-
това искам да го видя, особено ако извадят валоветеотносно затапване махане и други подобни простотии препоръчвам да се изгледа внимателно следното клипчеhttp://www.youtube.com/watch?v=axjeJQ9pjAsS.W.A.T. написа:стугар ще ти ги изработи по размера на извадените лагери
някои хора просто завъртат лагерите на 90 градуса и ги набиват на ново ...
Коментар
-
хах, Еньо, почти винаги ме изумяваш с мнениеhf hpe написа:относно затапване махане и други подобни простотии препоръчвам да се изгледа внимателно следното клипчеhttp://www.youtube.com/watch?v=axjeJQ9pjAs
а дали рали - версията на мотора не трябва да отговаря на една книжка наречена Хомологация, със снимки и схеми на заводския мотор ?Ти остави ли си валовете на твоя мотор, и какво изобщо стана с тази Делта 2 ?... и леко отклонение, преди време правих изцяло едно Мицу ево 8, всичко в мотора се смени с тунинг части, но оставих баланс валовете по желание на собственика и после като пуснах проекта в един щатски форум, наред с хвалбите относно високите извадени резултати ми зададоха и озадачено въпроса защо не съм елиминирал баланс валовете
Просто на всичко що е не-сток е задължително елиминирането им.Да не навлизаме в супер сложни теми за променените маси на тунинг буталата и биелите и как вече това няма връзка с противотежестите на баланс валовете
Коментар
-
Моето Типо го карах с баланс валове в началото. Средните плъзгащи лагери на баланс валовете ми бяха нови и си ги шлайфах с бор щанга, която баща ми ми направи. Отиват по около 2 часа на лагер докато докараш точния размер. Покарах така колата, после махнах ремъка и блокирах долния вал и единствената разлика, която забелязах беше по-тиха работа на мотора. Това с превъртането на лагерите на 90 градуса е доста интересно решение :D :D :D :D . Аман от Кретени. Що ли си мисля, че масления канал захранващ лагера с масло е изработен в блока, а на лагера има само отвори. Та ако ще и на 9999999999 градуса да го въртиш лагера, единственото което ще постигнеш е да докажеш че си 100% идиот.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар