Аз тук не влизам много често, но в Алфа Ромео форума съм написал кое, как и какво даде купето на диното в проспийд
Кулера влиза без никакви грижи, даже не сме рязали нищо по бронията. Всичко е добре прикрито (а не в стил вижте имам кулер
). Само си вземи хубави скоби за турбо пътищата, че с евтините бера ядове
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Какви, това, че се лющи цялото покритие при удар, а не само лака ли?Аз пък знам за прахово боядисани джанти, дето от години не са мръднали. Едни от тях са джантите на Ягуара на бившият ми шеф. 20 инчови са. Не е като да няма площ, дето да се удрят :D Карат се и зимата даже..Иначе и аз съм пред подобна питанка, че имам в нас едни "перфектни" 16-ки, според момчето, дето ми ги прати от Добрич.Към момента най-силно ме влече тъмния графит.Моите, вместо да ги песъкоструя за 100 лв., ще ги обработя сам. Взел съм си Терминатор. Сваля боята, но с основата не се справя. Ще ги матирам малко след това и ще ги дам да ги пръснат. Ако не са надули много цените де. Ако ли не - запретвам ръкавите като се стопли и със спрейчетатаhf hpe написа:джанти на прахово не е добра идеяпо доста причини
Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
За прахово може да ползваш хората при които чистих и боядисвах моите джанти.Може да ги видиш тук и на тази снимка (която май я няма в темата за Бравото):injekciona написа:Някой да препоръча прахово в София?
Същите хора бяха ползвани за чистене и боя на капака на клапаните на единия ми мотор(в момента капака е монтиран на Купето).Общо взето съм доволен като качество и цена на услугата.Довечера ще се опитам да намеря техен телефон.Намират се в двора на Оптико-механичния завод в София.
Коментар
-
Ппраховото не е препоръчително, защото след него омеква алуминия и оригинални здрави джанти, който не са се кривяли преди това, след прахово ги изправяш всеки сезон.Iv4o написа:Какви, това, че се лющи цялото покритие при удар, а не само лака ли?Аз пък знам за прахово боядисани джанти, дето от години не са мръднали.Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
Такива басни съм слушал много, ама аз от 98ма година все на прахово си боядисвам джантите и досега проблеми не съм имал.Ако се спазват определени технологични процедури и се ползват услугите на разбиращи хора няма да има никакъв проблем.nastybg написа:Ппраховото не е препоръчително, защото след него омеква алуминия и оригинални здрави джанти, който не са се кривяли преди това, след прахово ги изправяш всеки сезон.
Коментар
-
Аз казвам какво знам ... от човек занимавал се с прахово, оригинални хубави джанти с примеси на цинк и магнезии по книжка издържат на термична обработка до 200+ градуса, ако се вземе това под внимание и се знае на колко градуса ще ги пекат майсторите съм сигурен, че ефекта ще е уникален, но това зависи от джантата и майстора. За съжаление в Бг "майстори" много, но майстори трудно се намират.kaci написа:Такива басни съм слушал много, ама аз от 98ма година все на прахово си боядисвам джантите и досега проблеми не съм имал.Ако се спазват определени технологични процедури и се ползват услугите на разбиращи хора няма да има никакъв проблем.Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
То при праховото проблемни са и капачките.... Не знам тези, които предлагат таква услуга дали пръскат и капачките или ще трябва да тормозя бояджията ми, да ги боядисва в същия цвят. За омекването на алумния и аз съм чувал, но пък 15-ките на купето са минавани прахово и колко бой са яли само те си знаят...
kaci, ако намериш координати и споделиш и цена на лични, ще съм ти много благодарен
Коментар
-
Добре де, препоръчайте друг вариант освен праховото, щом е толкова вредно.. Само да не е при някой келеш, дето се е помисли за големия бояджия, маца ги пред блока и иска по 50 лв. на джанта
Между другото споментатите от мен 20-ки вече 2 години след праховото се търкалят и има няма нищо. Пък и гумите не е като да са от най-високите. Май бяха с профил 35, включително и зимните :D
Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
http://www.facebook.com/pages/FIAT-C...2079202?ref=hl Имаме си фен страница
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар