jungleraver написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко въпросителни за ПунтоГТ
Collapse
X
-
точно това искам, но в англииския форум на пунтовците пише колата става около 150 кончета и с нормално каране разхода пада рязко ! искам да си направя колата с мерак и не искам да я правя някаква тупалка ,а просто да се отпушва по добре от стоковица !
Търся огледало за Пунто МК1 --->>> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...91c03ff0b4f941
GT 1.4 TURBO 8V
-
по високо предварени залагат от стандартното без да пипат фуел тейбъласега пиша бавно когато се кара нормално колата , тя работи в парт тейбъла ( или в друга таблица ) от тази когато си настъпил педала до крайта ако искате икономия , карате леко , ако искате перформас настъпвате гаста елементарно , не си мислете че с пълната гас колата ще е икономичнаи по пътя на логиката за какво ще чипосвате кола ако не искате перформанс , просто карай на по ниско налягане и ето ти иконимияbiser_as написа:А пише ли кво точно ще промени тоз чип спрямо оригиналния софт, че при нормално каране да намали разхода и то рязко?KaTsArA написа:точно това искам, но в англииския форум на пунтовците пише колата става около 150 кончета и с нормално каране разхода пада рязко !
Power Under Pressure
Коментар
-
Тва добре ....... за некои кон отгоре, мма точно как намаля рязко разхода, че нещо не ми е ясно на мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:по високо предварени залагат от стандартното без да пипат фуел тейбълаТаз лекция за мен ли е? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:сега пиша бавно когато се кара нормално колата , тя работи в парт тейбъла ( или в друга таблица ) от тази когато си настъпил педала до край
Коментар
-
лекцията не е за тебе , ти си знаеш , обяснявам на хората дето четат и не им е много ясно какво точно е най добре за колата с по високото предварение колата върви и с по малко настъпване на педала , , това предватение е в парт тротъл таблицата което ги има и в другите модели на СЕБ чиповете на парт тейбъла а на фул тейбъла е малко по скопена от към горивце и предварение , съответно да не харчи много а и да не върви от там идва икономията , и съответно налягането е 1.2 барасамо за инфо един външен блоу офф вдига разхода , ама звука му е уникалаен ако искате икономия вземете си пунто 1.1 на метанbiser_as написа:Тва добре ....... за некои кон отгоре, мма точно как намаля рязко разхода, че нещо не ми е ясно на мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:по високо предварени залагат от стандартното без да пипат фуел тейбълаТаз лекция за мен ли е? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:сега пиша бавно когато се кара нормално колата , тя работи в парт тейбъла ( или в друга таблица ) от тази когато си настъпил педала до крайPower Under Pressure
Коментар
-
Тва с по-голямото предварение и гонене на икономия при 1.2 бар-а налягане от ИХИ-то, мен лично мноо не ме кефи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, имайки в предвид маняшкото качество на горивата в БГ и уникалната здравина на пунтовския мотор Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а също и по-високата степен на сгъстяване при ГТ3 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А ако иска да е сейфти, ще е хубаво да кара с по-висок октан гориво и оттам икономията съвсем мое я пишеш бегала Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тъй че и според мен правилния извод е:WhitePower написа:с по високото предварение колата върви и с по малко настъпване на педала , , това предватение е в парт тротъл таблицата което ги има и в другите модели на СЕБ чиповете на парт тейбъла а на фул тейбъла е малко по скопена от към горивце и предварение , съответно да не харчи много а и да не върви от там идва икономията , и съответно налягането е 1.2 бараYellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:ако искате икономия вземете си пунто 1.1 на метан
Коментар
-
кратко и ясно го казаbiser_as написа:Тва с по-голямото предварение и гонене на икономия при 1.2 бар-а налягане от ИХИ-то, мен лично мноо не ме кефи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, имайки в предвид маняшкото качество на горивата в БГ и уникалната здравина на пунтовския мотор Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а също и по-високата степен на сгъстяване при ГТ3 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А ако иска да е сейфти, ще е хубаво да кара с по-висок октан гориво и оттам икономията съвсем мое я пишеш бегала Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тъй че и според мен правилния извод е:WhitePower написа:с по високото предварение колата върви и с по малко настъпване на педала , , това предватение е в парт тротъл таблицата което ги има и в другите модели на СЕБ чиповете на парт тейбъла а на фул тейбъла е малко по скопена от към горивце и предварение , съответно да не харчи много а и да не върви от там идва икономията , и съответно налягането е 1.2 бараYellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:ако искате икономия вземете си пунто 1.1 на метан
Евала от мене , чудех се как да го обясня на разбираме език
Power Under Pressure
Коментар
-
Аз лично никого не искам да отказвам от каквото и да е , просто споделям малко опитstrip написа:кажете му на човека с две думи - колата не е за теб!колега, ориентирай се към друг автомобил.П.С. имам приятел с пунто 55 коня, 1.1 ли е и аз не знам, ама здраво излезна. колко блъскане и чукане отнесе... кара се като служебна кола и държи кочинката :P
Коментар
-
И лека полека Жорко пак идва в отборааааjorko написа:Аз лично никого не искам да отказвам от каквото и да е , просто споделям малко опитstrip написа:кажете му на човека с две думи - колата не е за теб!колега, ориентирай се към друг автомобил.П.С. имам приятел с пунто 55 коня, 1.1 ли е и аз не знам, ама здраво излезна. колко блъскане и чукане отнесе... кара се като служебна кола и държи кочинката :P
сега остава да ме оставиш да се поразвихря малко в твоя гараж ииии бръммм псссссстт
Power Under Pressure
Коментар
-
Кротко, пич ... имам разни идеи, но пък ти имам и тилифончитуWhitePower написа:И лека полека Жорко пак идва в отборааааjorko написа:Аз лично никого не искам да отказвам от каквото и да е , просто споделям малко опитstrip написа:кажете му на човека с две думи - колата не е за теб!колега, ориентирай се към друг автомобил.П.С. имам приятел с пунто 55 коня, 1.1 ли е и аз не знам, ама здраво излезна. колко блъскане и чукане отнесе... кара се като служебна кола и държи кочинката :P
сега остава да ме оставиш да се поразвихря малко в твоя гараж ииии бръммм псссссстт
:D П.П. Правилното е Оооооммм, пссссссс ...
:D
Коментар
-
примера с пунто 1.1 не искам да го коментирам всеки който кара ГТ не си прави икономия , въпроса беше че голяма част от ГТ-тата в англия се карат с СЕБ1 и казват че качва някой конче и при нормално каране дори пада разхода ! повече няма смисал от коментарGT3 Seb1 - GT3 running 1.2bar. Use a bleed valve or other boost control device (NOT the original pierburg valve, this needs to be disconnected), Direct airfilter (induction kit), Free flowing exhaust (magnex, scorpion, peco, Janspeed, Powerflow etc) Catalyst or no catalyst (Scorpion Decat pipe). This will return in the region of 150hp on a standard car. 7300rpm limiter and 3bar boost cuts. Mapped for power and economy.Търся огледало за Пунто МК1 --->>> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...91c03ff0b4f941
GT 1.4 TURBO 8V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар