Колеги от доста време следя форума и гледам масово в този раздел се публикуват гт-та.Никога не съм се возил или карал ГТ,предполагам си е вървежна за размерите си.Говоря за заводска,без подобрения.Повечето колеги гледам наливат сериозни пари по колите си,като ги засилват и доработват.Оставам с впечатлението,че тази кола иска всеки месец инвестиций.Интересува ме този автомобил в стоков вариант без засилване колко бензин гори примерно в София,знам че е относително и е според крака,ама питам средно.Обслужването на автомобила скъпо ли е-ремъци,ролки,масла,накладки?Осезаемо по скъпо ли е за обслужване от нормалните пунтовци.Какво най-често създава проблеми в тази кола?Има ли човек в София който отбира от колата и в нужда може да я поправи,а не да обере собственика?Със заплата от 600лв дали ще мога да насмогна на една такава или да не се изсилвам.Засилил съм се принципно за мотор ендуро,ама нещо имам проблеми с колената и можеби ще се пренасоча,но незнам към какво.п.п.Не съм сигурен на 100%,ама ако съм збъркал раздела моля преместете ми темата.Не е умишлено.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко въпросителни за ПунтоГТ
Collapse
X
-
Здравей колега , аз съм от Пловдив и градско ми гори с нормално каране 9 и е стоково без никакъв тунинг . За обслужване нищо немога да ти кажа защото я купих мойта обслужена преди точно да я взема , но принципно всичко е супер евтино за тая кола и си е доста здрава просто която и кола да караш душманската рано или късно се предава ! Упсех
Търся огледало за Пунто МК1 --->>> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...91c03ff0b4f941
GT 1.4 TURBO 8V
Коментар
-
Тука в София тоя разход 9/100 го забрави....според мен ако попаднеш на здрава кола със заплата от 600 спокойно можеш да си я караш,даже от време на време можеш и някой ъпгрейд да и правиш.Ако се беше сетил по рано щях да те повозя (все пак сме от един квартал) да видиш горе доло за какво става въпрос.Определено колата си иска грижи и ако ровичкането не ти е страст според мен не е твойта кола това.Мойта като разход ми дава 12 с нормално каране с педала до доло не съм я засичал,а и не искам.4 бири и турбината да свири
Коментар
-
Ами според зависи е всичко с машинката....ако е запазена си е много жилава, повечето чаркове са супер евтини, като цяло е доста здрава кола. Сега конкретно ако мислиш да си купиш такова пунто и да си го караш стоково, търси ГТ3-ка - по нова година са, и най-важното-мотора е по-сгъстен - харчи по-малко бензин и е по-приятен за каране(в ниските си върви като повечето атмосферки). Лично на мен при температурите в момента и при спокойно каране ми дава 9/100 в София. За ГТ3 дори има специален чип на SEB (300-тина лева), с който ти се качват мааалко кончета, но разхода е осезаемо по-нисък от стоковия.тежък е животът лек...
Коментар
-
да, 3 вида са пунтотата ГТ МК1, гт1-136 коня, черни километражи, малко ГТ отзад на емблемата, голям мотор за празния ход. последните са може би 96-7-ма годинагт2-всевъзможни миксове между гт1 и гт3, води се 133 к.с.гт3-131 коня, по сгъстен мотор, влиза в някакви си евро еко норми, произвежда се от 97-ма нататък. Най-лесно ще го познаеш по моторчето за празния ход кацнало точно на дросела, има по-добри спирачки от останалите(лични наблюдения)има още дребни разлики, но не ми се пише,мисля че нищо значително не пропускамpecata написа:Гт1Гт2Гт3Какви са им разликите.Все за мк1 ли става въпрос?Как ги различавате?тежък е животът лек...
Коментар
-
въпрос на лични виждания, доста четох в puntosports форума, и общо взето всички лесно подминават 200 кс със стоковите железа. НО с Правилния ТунингДа, това е гт3, правилнио се ориентирашDogForLife написа:ГТ 1 - 136 коня (носи на бой и на тунинг)ГТ 2 - 133 коня (носи на бой и на тунинг)ГТ 3 - 130 коня (носи само на бой) по сгъстен е Съответно 1,2,3 са по години и шукарийки
тежък е животът лек...
Коментар
-
GT3 е с черни фарове , черни джанти , ГТ щампован салон , задната емблема е с по гол[м ГТ знак и като цяло е по качествена изработка от по старите братя ! Понеже искам да слагам чип от къде мога да си купа Seb ?!Търся огледало за Пунто МК1 --->>> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...91c03ff0b4f941
GT 1.4 TURBO 8V
Коментар
-
Re: Малко въпросителни за ПунтоГТ
Мми като вървеж стандартно не е кой знае кво, засилва се .............. мма не е некъф уникален бегач, ббе ...... 16+ секундна кола Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , която със заводския буустконтрол създава илюзорното усещане на собственика и, че се набира нечовешки Yellow_Flash_Colorz_PDT_16pecata написа:Никога не съм се возил или карал ГТ,предполагам си е вървежна за размерите си.Говоря за заводска,без подобрения.Тва със сериозните пари е доста относително Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , за един 1000 лв. са ебаси сериозния тунинг, за друг 5000+ лв. са горе-доле добра доработка Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 . Аз лично от всички ГТ-та дет знам има 1-2 дет имат сериозен тунинг според мен лично Yellow_Flash_Colorz_PDT_16pecata написа:Повечето колеги гледам наливат сериозни пари по колите си,като ги засилват и доработват.С мнооо правилно впечатление си останал даже Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Само дет тия инвестиции са по-скоро в графата нормални експлоатационни разходи на Пунто ГТ, отколкото силов тунинг Yellow_Flash_Colorz_PDT_16pecata написа:Оставам с впечатлението,че тази кола иска всеки месец инвестиций.Разход в София под 10/100 мое постигнеш ако караш след 22ч. и се движиш съвсем лежерно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , нормално харчи над 10, а зимата ако имаш повечко студени паления, харчи спокойно над 12/100 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16pecata написа:Интересува ме този автомобил в стоков вариант без засилване колко бензин гори примерно в София,знам че е относително и е според крака,ама питам средно.Обслужването като ремъци, ролки, масла, филтри не е скъпо. Общо взето е сравнимо с другите двигатели на пунто МК1pecata написа:Обслужването на автомобила скъпо ли е-ремъци,ролки,масла,накладки?Осезаемо по скъпо ли е за обслужване от нормалните пунтовци.
Мми почти всичко може да ти създава проблеми и да ти къса нервите Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , ммма има 2-3 неща дет напрао мое те сринат психически Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и финансово , но за сметка на това се случва на доста коли да правят проблеми (къде заради глупости на собственика, къде поради произхода на автомобила Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 )Дебитомер............. с маняшката цена от 800+лв. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 При нередовен реглаж на клапани и каране с масла по 10-12лв/1л. .........заминал разпределителен вал Yellow_Flash_Colorz_PDT_16.......... цена на чисто нов оригинален не знам точно, мма афтермаркет тунинг вал е 600+ лв. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 При прегряване поради няква причина............... поцепена глава (то и без прегряване 99% е сигурно, че е поне с цепки между клапаните) , която има ебаси яката цена от 1700+ лв. и то мисля беше необорудвана Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Почти сигурно ще сменяш радиатор на парното, които като цяло не е скъп, мма смяната е мноо "забавна" дейност Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 -това да кажем, че не е проблем само на ГТ-то мми на всички пунто МК1 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Това гръмнали бубини, прецакани ламбда сонди, пушещи турбини и т.н. няма ги включваме в списъка Yellow_Flash_Colorz_PDT_16pecata написа:Какво най-често създава проблеми в тази кола?Доста от собствениците на ГТ-та тук, ползват колегата Орлин, предполагам са доволни Yellow_Flash_Colorz_PDT_16pecata написа:Има ли човек в София който отбира от колата и в нужда може да я поправи,а не да обере собственика?Мии с такъв доход и ако мислиш да я ползваш всекидневно, аз лично бих се ориентирал към нещо друго Yellow_Flash_Colorz_PDT_16pecata написа:Със заплата от 600лв дали ще мога да насмогна на една такава или да не се изсилвам.Екстра си уцелил раздела, то и без тва борбата с проблемите на таз кола и докарването и до състояние да се движи нормално по улиците както другите коли, мое спокойно да се брои за тунинг, ако не на коне поне като цена, излиза подобно на силов тунинг на други марки автомобили Yellow_Flash_Colorz_PDT_16pecata написа:п.п.Не съм сигурен на 100%,ама ако съм збъркал раздела моля преместете ми темата.Не е умишлено.
Коментар
Реклама
Collapse

Toва ли е ГТ 3?
Коментар