Вижте какво намерих: http://rusautomaster.narod.ru/vihlopsys.htmlЧовека твърди, че е правил цели генерации от стъклопласт, включително изпускателните колектори. На мене ми се струва малко невъзможно, но дори и само задното гърне да стане добре е голям плюс - вечно гърне, много по-леко от неръждавейка, сигурно ще е и по-евтино.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гърнета от стъклопласт?
Collapse
X
-
Не става въпрос за цели генерации, а само за задното гърне. Там температурата е много по-ниска. (според мене максимум 100 градуса) А ако стане, може да се окаже много перспективно - вечно гърне за ниска цена. При това може да се избере произволно крива форма, която да пасва към дъното на колата. От тук, максимален обем - следователно минимален шум, без да се спъва колата.jamie написа:Като намериш смола която да устисква поне 800С - тогава цели генерации.....Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Имаме в морето, а и ние си караме колите по пътищата . А за алуминия може и да си прав не съм запознат с свойствата му.FIAT 125s написа:За съжаление и алуминия корозира и то от солената вода.Която май имате в района в излишък. :DFIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Той алуминия може и да се окислява, ама това е само повърхностен ефект (образува се патина, която защитава останалия метал). Желязото за сметка на това се окислява в дълбочина.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Солта не просто го окислява а разяжда.Виждал съм алуминиева бутилка за въздух на камион която беше с такива дълбоки язви че беше си направо пробита.А пък колко радиатори за климатици се разпадат от лугата малеййй.И понеже се занимавам с заваряване.... Значи в състава на обмазката на алуминиевите електроди има голям процент натриев хлорид(сол) и е задължително след заваряване да се изчука шлаката и да се измие много добре с вода(шлаката се разтваря),защото същата продължава да "яде" метала.А в крайна сметка целта на обмазката е да разрушава алуминиевия окис който се получава и който пречи на заваряването. :D П.С. Малко се поувлякох с работи които сигурно не ви интересуват ама.........Пък не по темата.Korun написа:Той алуминия може и да се окислява, ама това е само повърхностен ефект (образува се патина, която защитава останалия метал). Желязото за сметка на това се окислява в дълбочина.
125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
Аз за солта никъде не съм споменавалFIAT 125s написа:Солта не просто го окислява а разяжда.Виждал съм алуминиева бутилка за въздух на камион която беше с такива дълбоки язви че беше си направо пробита.А пък колко радиатори за климатици се разпадат от лугата малеййй.И понеже се занимавам с заваряване.... Значи в състава на обмазката на алуминиевите електроди има голям процент натриев хлорид(сол) и е задължително след заваряване да се изчука шлаката и да се измие много добре с вода(шлаката се разтваря),защото същата продължава да "яде" метала.А в крайна сметка целта на обмазката е да разрушава алуминиевия окис който се получава и който пречи на заваряването. :D П.С. Малко се поувлякох с работи които сигурно не ви интересуват ама.........Пък не по темата.Korun написа:Той алуминия може и да се окислява, ама това е само повърхностен ефект (образува се патина, която защитава останалия метал). Желязото за сметка на това се окислява в дълбочина.
Писах за окисляване, процес на взаимодействие на матриалите (най-общо) с кислорода.....
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Като каза карбон се сетих - един приятел искаше да си облицова вътре салона на купето с карбон но като разбра че не е ефтино аи де ще го намери си все едни черни чували кадето са нишки и ги залепи сас някакъв лак по таблото насам натамjamie написа:jonfoundЕ за това изказване казвам че е глупост.Карбоновите гърнета реално са облечени само с карбон. Ама ако някой го влече - да пробва, няма лошо.Човека твърди, че е правил цели генерации от стъклопласт, включително изпускателните колектори.
Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 По грозен тунинг не бях виждал за интериор...после голямо шкурене падна за да ги махнем тези неща и накрая игра един черен спрей
Fiat fen
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар