хаха, 6те го оставим да се наговори тогава
Та, преди 5 минути запалихме Пунтото с помоща на WhitePower (Че, кой друг:D), звучи добре колата, май всичко е гладко за сега, като изключим някои датчици, които не са вързани, взех и нови Densо Iridium. Идва ред да се понастрои колата, за това ще минаваме през WhitePower, надявам се да има време в скоро време и аз да се освободя, да преминем към настройките и дреболиите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредното гт
Collapse
X
-
Има няма 1 ден след като сложих новия блок и тапата откъм скоростната кутия реши да се предаде. И простия италианец ако беше сложил тази тапа 1см по-нагоре нямаше да се наложи да се сваля полуоска, скоростна кутия(ново масло вече, след като "старото масло на 1 ден се изсипа"), съединител, маховик заради една джиджафка. Хубавото е, че вече е направена и всичко е ок, а самата тапа се оказа, че си е същата като от Жигулка. Сега работи ок колата, но смесите са малко богати май, уредите вързани към ламбдата не бачкат нещо, но от ауспуха си миреше на бензин. Скоро и снимки на преживяването.
Коментар
-
което значи че май ламбдата не бачка петък се обади да я погледнаamatior написа:Има няма 1 ден след като сложих новия блок и тапата откъм скоростната кутия реши да се предаде. И простия италианец ако беше сложил тази тапа 1см по-нагоре нямаше да се наложи да се сваля полуоска, скоростна кутия(ново масло вече, след като "старото масло на 1 ден се изсипа"), съединител, маховик заради една джиджафка. Хубавото е, че вече е направена и всичко е ок, а самата тапа се оказа, че си е същата като от Жигулка. Сега работи ок колата, но смесите са малко богати май, уредите вързани към ламбдата не бачкат нещо, но от ауспуха си миреше на бензин. Скоро и снимки на преживяването.Power Under Pressure
Коментар
-
Колата вървеше да, но като я взех беше в ужасяващо състояние, а на всичкото от горе ми я продаде със спукан блок, въпреки че го попитах дали е спукан, при полежение, че е оставяна на студено през зимата, в обявата годината бе написана 97ма а се оказа, че колата е 95 всъщност...не ми се коментира даже. Вече е почти готова, нов блок, по двигателя всичко е доста освежено, окачването е сменено със спортно, ламарините са поправени и те, малко по-малко колата добива вид на КОЛА. Като я взех намотката на пружината беше минала под чашката долу и така той я караше и напъваше
Остава да се огледат смесите, че ми се струват малко богати, буст метъра показва 1.5-1.6, но нещо не му вярвам много, ще трябва и това да се види. 4 нови гуми, прагове, и за-по късен етап тд04. Блов офа беше едноклапанен и колата все загасваше, звука беше хубав, но няма да трошим колата заради едната гъзария, живот и здраве едно бейли може да се вземе.
Коментар
-
Радвам се че си толкова надъхан,като всеки един от нас в началото.Важното е да имаш време,търпение и пари и всичко става,а за тази кола ще ти трябват и трите неща и то по много
,иначе за визия няма да коментирам имаше си и преди забележки.Но щом си се надъхал да я стегнеш значи ще си доволен после от резултата.Пожелавам ти успех в начинанието и Господ повече бууст да ти дава
Коментар
-
Не е там ако си срещу капака има еднин пласмасов капак в ляво с 2 болчета релето е най-вътрешното или това до него от към прозореца , а бушона е втория от ляво на дясно , ако си с климатик , ако си без е това към прозореца и и бушона е до релетоbiser_as написа:Мисля беше под пластмасовия капак отпред вдясно , където е соленоида на буустконтролаamatior написа:Колеги, някой може ли да подскаже, кой е бушона за бензиновата помпа? :S
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Не знам как щях да се справя сам или чрез всякакви майстори без съдействието на кометентните колеги от форума.
Коментар