WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.4 Tурбо Пунто проблем
Collapse
X
-
ами хайде някой със стоковица се обади и каже как му е свързан клапана от завода, колегата да си го върже така и да си кара спокойно(стига да му е здрав клапана, защото точно звука, който той описва ми мяза на сърдж...дано не е така)gituli написа:Целта не е да спорим,а да си сложи клапана колегата правилно.А за това,че се пукат тези клапани спор няма.Моя е метален и за сметка на това,че неможе да се спука ми се закъса вече мембраната. :D Така е като слагаме китайски боклуци.WhitePower написа:какъв спор само дори и на обратно да го сложиш се пада налягане от големия отвор на мембраната и после налягане от малкия отвор , с което мембраната пак не помръдва факт е че тези клапани над 1.4 бара се късат пукат чупят ..... и не издържаттежък е животът лек...
Коментар
-
Няма разлика между опита с уста и нормалното положение при работа под налягане.Никаде несъм(поне така мисля)писал,че клапана трябва да отваря когато турбото надува. :Dbiser_as написа:Няма такова нещо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16gituli написа:Бисере,нещо май се опитваш да се ебаваш с мен а?
Искаш да си вкарам авто гол. :DАми каква е разликата между опита с уста на колегата и нормалното положение при работа под налягане?gituli написа:Не естествено.Тогава има налягане.С това надуване с оста и опити да бутне буталото колегата се опитва все едно да смачка затворена пластмасова бутилка.
Защо трябва да отваря бов-а, когато турбото надуе? :D
Коментар
-
Мми беше писал некви такива обяснения на миналата страница, мма може и аз да не съм те разбрал правилно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Между другото на снимките дет си пуснал според мен са грешно монтирани и 2-та клапана Yellow_Flash_Colorz_PDT_16gituli написа:Няма разлика между опита с уста и нормалното положение при работа под налягане.Никаде несъм(поне така мисля)писал,че клапана трябва да отваря когато турбото надува. :D
Коментар
-
Ми аз бях писал,че и аз се обърках от моите обеснения. :D Първата снимка е на фабрично монтиран клапан,а втората снимка е на моя клапан.Аз така го ползвам вече повече от година,а той така си беше монтиран на колата.И аз мислех,че е сложен неправилно.Затова се поразрових малко из чуждестранните форуми,и останових,че съм в грешка.
Рециркулациония клапан се монтира точно на-обратно на другия клапан.Вече наистина спирам да пиша.
Коментар
-
Еее ти пък се разсърди. Нямам за цел да се караме или обиждаме, просто си водим спорче, надявам се градивно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16А какво е логичното обяснение за това?gituli написа:Рециркулациония клапан се монтира точно на-обратно на другия клапан.
Щот за мен дали клапана изпуска в атмосфера или рециркулира преди турбото работи по един и същи начин Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и според мен лично трябва да се монтира еднакво.
Коментар
-
фиат чинкоиченто 900 сс с мотор 1.4 турбо
имам запитване.имам Фиат чинкоиченто 900сс 96г. 41 коня.колата като цяло е издръжлива.но искам нещо повече в този клас .искам да сложа 1.4 турбо от пунто.дайте някакъв съвет относно размер напасване.защото съм сигорен че ще стане баси звяра
(при положение че тежи 640 кг. с възможност за - 50 кг) :P
Коментар
-
по твоята логика мотора е неуправяем самолет щото стъпва само на няколко квадратни сантиметрапунтото си стъпва много добре , това че никой няма свесни гуми е е проблем на колата сега вече имам и модел за подражание пунто с 4 конита и 4 чисто нови йокохами , ми няма такова сцепление изтрелване , спиране , завиване и .....Bavno_PuntoGT написа:А формулата килограм/кв.см. как се смята ,не се заяждам ама ти по добре знаеш от мен че дори пунтото трудно се вкарва в пътя и се губи много от буксуването,а какво остава до кашон с реактивен двигателPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар