Пич,клапана си го сложил неправилно.Правилния монтаж на клапана е както е показано на първата снимка.Ето и една снимка на моя,за да видиш как съм го сложил.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.4 Tурбо Пунто проблем
Collapse
X
-
Добре де нали налягането трябва да удари челно буралото... при теб след сърдж и преди дебитомера ли ти удря за да отвори и връша към дросела????gituli написа:Пич,клапана си го сложил неправилно.Правилния монтаж на клапана е както е показано на първата снимка.Ето и една снимка на моя,за да видиш как съм го сложил.4 бири и турбината да свири
Коментар
-
Малко бъркаш принципа на работа на двата клапана.При рециркулациония няма такива удари на буталото :D .При него когато върнеш гаста вакума засмуква буталото(мембраната)и тогава нагнетения въздух от към дросела по маркуча отива до клапана,тогава вакума засмуква буталото и то отватя и ослобуждава пътя към маркуча след дебитомера към турбото.Надявам се да си ме разбрал,че даже и аз се обърках от това обеснение
.Ето една схема доно ти помогне да разберех.
Коментар
-
Ето точно това се получава когато клапана е монтиран наобратно.Когато турбото надуе и направи налягане,избутва буталото(мембраната)и се получава един затворен кръг,турбо,кулер,разтоварващ клапан и пак турбо.И каквото остане от налягането влиза в дросела.Надявам се да съм помогнал.bubo1213 написа:Ами като го надуя с уста като че ли минава от някъде въздуха от към лявата пишка "дето е след дебитомера "
Коментар
-
оо не съм съгласен, при моя клапан като надуя леко с уста най-тесния извод не мога да бутна буталото отдолу с пръст колкото и да се напъвамgituli написа:Ето точно това се получава когато клапана е монтиран наобратно.Когато турбото надуе и направи налягане,избутва буталото(мембраната)и се получава един затворен кръг,турбо,кулер,разтоварващ клапан и пак турбо.И каквото остане от налягането влиза в дросела.Надявам се да съм помогнал.bubo1213 написа:Ами като го надуя с уста като че ли минава от някъде въздуха от към лявата пишка "дето е след дебитомера "тежък е животът лек...
Коментар
-
Хахаха.Аз говоря за надуване от турбото а не за натискане с пръст.Най тесния’’извод’’е за вакума,той смуче а ненадува.За да отвори буталото трябва вакума да го засмуче.Логично е,че когато надуваш там ти все едно си натиснал буталото,и колкото и да се опитваш да го бутнеш от другата страна няма как да стане.А ако надуваш от малкото отворче и чуваш свистене(излиза въздух)от страничния отвор,значи мембраната вътре е скъсана.jungleraver написа:оо не съм съгласен, при моя клапан като надуя леко с уста най-тесния извод не мога да бутна буталото отдолу с пръст колкото и да се напъвамgituli написа:Ето точно това се получава когато клапана е монтиран наобратно.Когато турбото надуе и направи налягане,избутва буталото(мембраната)и се получава един затворен кръг,турбо,кулер,разтоварващ клапан и пак турбо.И каквото остане от налягането влиза в дросела.Надявам се да съм помогнал.bubo1213 написа:Ами като го надуя с уста като че ли минава от някъде въздуха от към лявата пишка "дето е след дебитомера "
Коментар
-
А когато смукателя е под налягане (в бууст), през тоз малкия отвор пак ли вакуум има отгоре на мембраната?gituli написа:Най тесния’’извод’’е за вакума,той смуче а ненадува.За да отвори буталото трябва вакума да го засмуче.Логично е,че когато надуваш там ти все едно си натиснал буталото,и колкото и да се опитваш да го бутнеш от другата страна няма как да стане.
Коментар
-
Не естествено.Тогава има налягане.Но ние говорим за момента в които буталото отваря.С това надуване с оста и опити да бутне буталото колегата се опитва все едно да смачка затворена пластмасова бутилка.Бисере,нещо май се опитваш да се ебаваш с мен а?biser_as написа:А когато смукателя е под налягане (в бууст), през тоз малкия отвор пак ли вакуум има отгоре на мембраната?gituli написа:Най тесния’’извод’’е за вакума,той смуче а ненадува.За да отвори буталото трябва вакума да го засмуче.Логично е,че когато надуваш там ти все едно си натиснал буталото,и колкото и да се опитваш да го бутнеш от другата страна няма как да стане.
Искаш да си вкарам авто гол. :D
Коментар
-
Няма такова нещо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16gituli написа:Бисере,нещо май се опитваш да се ебаваш с мен а?
Искаш да си вкарам авто гол. :DАми каква е разликата между опита с уста на колегата и нормалното положение при работа под налягане?gituli написа:Не естествено.Тогава има налягане.С това надуване с оста и опити да бутне буталото колегата се опитва все едно да смачка затворена пластмасова бутилка.
Защо трябва да отваря бов-а, когато турбото надуе? :D
Коментар
-
ми именно пичаги, клапана така е конструиран, че като има еднакво налягане от двете страни-тънкото изводче и входа срещу него, буталото стои затворено, и когато отпуснеш педала на газта налягането в смукателя пада, оттам ест пада и налягането в тънката чурка и буталото се отваря.ако е свързан по другия начин пак ще работи(да пробвал съм и двата начина, и двата работят), но мисля, че докато се получи вакуум, който да дръпне буталото, ще се получи едно микро забавяне в сравнение с първия начин на свързване.biser_as написа:А когато смукателя е под налягане (в бууст), през тоз малкия отвор пак ли вакуум има отгоре на мембраната?gituli написа:Най тесния’’извод’’е за вакума,той смуче а ненадува.За да отвори буталото трябва вакума да го засмуче.Логично е,че когато надуваш там ти все едно си натиснал буталото,и колкото и да се опитваш да го бутнеш от другата страна няма как да стане.
тежък е животът лек...
Коментар
-
Целта не е да спорим,а да си сложи клапана колегата правилно.А за това,че се пукат тези клапани спор няма.Моя е метален и за сметка на това,че неможе да се спука ми се закъса вече мембраната. :D Така е като слагаме китайски боклуци.WhitePower написа:какъв спор само дори и на обратно да го сложиш се пада налягане от големия отвор на мембраната и после налягане от малкия отвор , с което мембраната пак не помръдва факт е че тези клапани над 1.4 бара се късат пукат чупят ..... и не издържат
Коментар
-
опа съжалявам че не съм уточнил, аз говоря за рециркулационен клапан, но не оригиналния(с него не съм имал досег), моя има просто едно бутало и пружина, няма мембрани, няма какво да му се счупи практическиWhitePower написа:какъв спор само дори и на обратно да го сложиш се пада налягане от големия отвор на мембраната и после налягане от малкия отвор , с което мембраната пак не помръдва факт е че тези клапани над 1.4 бара се късат пукат чупят ..... и не издържаттежък е животът лек...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар