Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ето и мойто Браво 1.8 ГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ето и мойто Браво 1.8 ГТ

    От доста време следя форума,но все не ми остава време да пусна и аз някоя скромна тема и малко снимки.Ппеди около година и половина си купих Браво-то от София.Тъкмо го бяха вкарали от Италия.Още с неизтинал двигател се качих в колата да е пробвам и след това пробно кръгче просто подадох парите през прозореца и отпраших към Смолян.През тази година и половина доста,както всеки един собственик съм сменял шарнири,ремъци,филтри,но пак от двигателя съм много доволен.Макар да беше на 220 000 км ,а вече е на 255 000 км-масло от смяня на смяна и разход на 100км - 7,2 до 7,5 извън града и 8,0 до 8,7 в града.Смея да го твърдя защото миналата година заминах с него за Испания и есента се върнах.Едиствената забележка е ,че от ляватастрана до такава степен лака е паднал че се показва белия шприц(така си го купих).В този период от време го и тунинговах малко(ако може да мине за тунинг).Смених таблото от Купе защото имах малко ядов с лампата за маслото и така реших да се заема да сменя таблата.Сега маслото е с лампичка и монометър.Така също имам информация и за температурата на маслото и водата в цифри.Все не знаех на колко градуса ми е водата(антифриза) и колко бензин има в резервоара.Смених и фаровете с лупи и подлакътник от Марея.Тази есен купих 2 комлекта джанти като едните са от Стеф4о Смолян и монтирах крило от Пежо 306,но мисля да го махам(преди ми харесваше но сега ...... не знам).Да отбележа-колата в момента е с Пловдивски номера(прочутите Смолянски данъци).Пържите няколко снимки са на Бравото от пържите дни при мен.А следжащите след малките промени.

    #2
    Re: Ето и мойто Браво 1.8 ГТ

    тунинг манияк си като гледам
    FIAT Bravo Club Plovdiv
    Con Asistencia di Veloce

    Коментар


      #3
      Мерси колега.Имам доста още идейки но все пак криза е.А пък и аз по харесвам изчистените и семпли линий

      Коментар


        #4
        колега бравото не е лошо ама мисля че може да махнеш някой неща като например стелките и задната кора мисля че това би било добро начало
        Не е важно колко коня е колата важно е какво магаре я кара!
        ex Tipo 1.6 90HP;ех Tipo 1.4 75 HP;ex Alfa 145 1.9TD 90HP;now Lancia Delta 1.6 16V 1.3HP
        DREAMS: SEDICI !!!

        Коментар


          #5
          Махни пейката, лепенките, сложи ако искаш по дългия спойлер от не знам кой модел беше, затъмни стоповете и обърни внимание на дреболийките и ще е екстра важното е желанието...и тоя балатум от задната кора го махни
          Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

          Коментар


            #6
            Благодаря за мнениата.Просто стелките в колата така си доъдоха от Италия.За смяна когато има финанси.Голямата лепенка е да скрия избелялото от боята,докато се саберат пак финанси за цялостно боядисване.На задната кора това не е балатум.В Смолян няма голям избор от цветни платове.За това реших да е някакав кафяв полу плюш.Това е......поздрави на всички

            Коментар


              #7
              А ето и новия ринг за 12’’-та и по-големите вече 10’’ инчови.Тубата за съжаление за сега изчезна-трябва ми багажника.

              Коментар


                #8
                Стелките ок земи една кожичка за задната кора, малко лепилце и давай! Друго ще стане. Затъмни му малко задните стъкла и стоповете. За това не трябват кой знае колко много пари. И пак да кажа - важно е желанието Успех!
                Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

                Коментар


                  #9
                  тука с мокета напрао ма разби :D :D:D:D

                  Коментар


                    #10
                    Не съм от заядливите,но за временно тапициране на моята кора този плат мисля че върши работа.А за колегата durex_a нека и той погледне своето творение на задната кора,защото изобщо няма стил и заоблени линий.Честно казано тези израстаци за средна линия изобщо не им е мястото там,а и изглеждат сякаш 2 надървени .........

                    Коментар


                      #11
                      teobonev написа:
                      Не съм от заядливите,но за временно тапициране на моята кора този плат мисля че върши работа.А за колегата durex_a нека и той погледне своето творение на задната кора,защото изобщо няма стил и заоблени линий.Честно казано тези израстаци за средна линия изобщо не им е мястото там,а и изглеждат сякаш 2 надървени .........
                      Не съм от заядливите ама твоето и на надървен ..... не прилича

                      Коментар


                        #12
                        durex_a написа:
                        teobonev написа:
                        Не съм от заядливите,но за временно тапициране на моята кора този плат мисля че върши работа.А за колегата durex_a нека и той погледне своето творение на задната кора,защото изобщо няма стил и заоблени линий.Честно казано тези израстаци за средна линия изобщо не им е мястото там,а и изглеждат сякаш 2 надървени .........
                        Не съм от заядливите ама твоето и на надървен ..... не прилича
                        Доста по-добре е, но знам, че не ме питаш :D

                        Коментар


                          #13
                          Re: Ето и мойто Браво 1.8 ГТ

                          teobonev написа:
                          ....Смених таблото от Купе защото имах малко ядов с лампата за маслото и така реших да се заема да сменя таблата.Сега маслото е с лампичка и монометър.Така също имам информация и за температурата на маслото и водата в цифри....
                          Браво за промените. А за цветовете няма какво да те заяждат колегите. "На вкус и цвет товарищи НЕТ "ДА те питам:- таблото от Купе когато слага - трябваше ли да променяш нещо по куплунзите?- манометър за маслото - къде сложи?-за температурата на маслото - същия въпрос.

                          Коментар


                            #14
                            не се карайте ще сложим по един кондензаторен микрофон в двете и да мерим - тогава ще видим кой ще е по надървен

                            Коментар


                              #15
                              За колегата u_bo.виждам че ти е харесало.Монометъра и датчика ги монтирах до масленния филтар.там аз имам 2 тапи.само направих дорници за резбите на датчиците,после кабели до купето и готово(един до обяд работа).А за тапблото приятелю куплонзите 1:20(пълна разлика).трябваха ми почти 3-4 дена докато изнамеря схеми.Накрая се заех(ел техник съм по автомобили) та си начертах схемите сам ,като проследих веригите на едното и на другото табло.После голямото запояване.И общо взето е това.от както съм го монтирал има вече 7 месеца нямам никакав проблем.Имам и друго приспособяване но повечето колеги сигурно ще ми се смеят якооооо.Термостата сам го направил от Москвич,като тялото е изкормено и с малко гумени съединения се получи доста добре.Двигателй загрйва за 10 15 мин и отжарй на 83,87 градуса.Ходих до Испания и се върнах без да прокапе или други ядове,но това си е тема за които го интересува .

                              Коментар

                              Working...
                              X