Имам въпрос за фиат уно 1.4ми 1995г. по двигателя какво да пипна зада вдигна мощноста ???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да вдигна мощноста на колата-ми ?
Collapse
X
-
nedialk00 -
Ами при мен се вдигна днес след монтиране на водородната клетка, за която писах в другата тема... А освен това и икономийка на гориво.. какво му трябва повече на човек?
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
А, да не забравиш да си смениш и скоростната кутия защото трябва да прехвърля по-голямата мощност към колелата.По желание може да си усилиш и спирачките защото колата става много мощна и трябват добри спирачки.Огледай окачването дали ще може да издържи на увеличеното натоварване при подобреното ускоряване, например при изпреварване.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Re: Как да вдигна мощноста на колата-ми ?
Подавай му по горивопроводите от резервоара до двигателя по хубав бензин.....aleks_9671 написа:Имам въпрос за фиат уно 1.4ми 1995г. по двигателя какво да пипна зада вдигна мощноста ???Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Разликата осбен очевидната не знам каква е,казвали са ми че потопяемите разчитат на бензина в резервоара за охлаждането си,но не зная доколко е вярно.Колкото до големия дебит - нали имаш обратен бензин,какво те бърка,да не говорим,че ако наистина ще правиш някакви силови доработки и без това ти трябва помпа с голям дебит.Повечето колеги с турбо коли гледам,че ползват помпи Уаубро 255л/ч(ако не ме лъжат спомените).1,4 МИ на Уно какво значи - многоточкова инжекция или моноинжекцион?Ако е моноинжекция....не виждам много какво може да се направи освен да я правиш карбуратор,защото иначе направо трябва да търсиш реика,колектор и т.н. от уно турбо 1,4,ако стават или от пунто...Също така шлаифане и турбиниране на един мотор само по себе си не са ли изключващи се неща?Отново покраи четено насам натам(не съм се занимавал с турбиниране на двигатели и не съм чел професионална литература) съм забелязал,че при турбо конверсии на атмосферни двигатели колегите търсят начин да "разредят"(лаишки казано) двигателя,а шлаифането на главата цели точно обратното и се прави при атмосферен тунинг.Ти в края на краищата кое целиш - турбо или атмосферен тунинг?Ако ще слагаш турбина,стига да не смяташ да е караш на 0,3-0,4 бара макс примерно,оригиналните ти бутала едва ли ще свършат работа - ще ти трябват или адекватки настаро от някоя заводски турбинирана кола или нови,ковани бутала.Гарнитурата на главата също може да издуха,ако в колата заводски не се вгражда турбина - колегите слагат метални гарнитури.Общо взето мисля,че има много неща които трябва да разучиш преди да тръгнеш да правиш каквото и да било.Поразрови се първо из темите из форумите за турбинирани атмосферни двигатели,ориентираи се какво ще ти трябва,намери си специализирана литература или човек които се занимава с такъв тип тунинг и така - малко по малко.aleks_9671 написа:аа каква е разликата от потопяема и външна помпа защото сега съм със вуншна, беше с потопяема ноо сии замина
ии ако е по добре потопяема да купа потопяема . зех външна на БОШ бая силна за 5сек. изпразва 20Л.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар