Е за 1-2 часа такова каране ако се скапе турбото ебаси....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe LE 341 Вече е тук.
Collapse
X
-
Мноо добър избор на производител на генерации, а и стои идеално на колата, честито :D Тва с пушеците ако не е от обгарянето на некви мазила по гърнето с цел да го запазят до монтирането му (това според мен лично е малко вероятно), се дължат на намаления бекпрешър в генерацията (особено ако си само с тръба и тва гърне) и пропускането на масло от турбинната част в даунпайпа. Така мое си кара турбината с години (при мен е същото) стига да преживееш пушенето в момента в който загрее генерацията и си на празен ход.kaci написа:Прибирайки се в най големите задръствания обаче забелязах страшно пушене и огромни облаци син дим! Нямам обяснение на какво се дължат! Странното е че както се появиха, така и изчезнаха
Ако заради освободената генерация се е скапало турбото, просто не ми се мисли.
Коментар
-
След изминати близо 500км. (предимно градско) нито веднъж не видях сини пушеци! Всичко е много странно
Гърнето не беше консервирано, а и колата от която го демонтираха според собственика никога не е пушела. Оставих катализатора с цел да избегна липсата на обратно налягане, но има голяма вероятност системата да е по освободена отколкото е фабрично. Колата е доста тиха и разликата в звука е само в леко увеличените ниски честоти. С течение на времето (ако наистина има проблем) истината ще излезе наяве. За сметка на това педала на съединителя пропадна!Ремонтирах цилиндърчето (което течеше още като взех колата) и сега всичко отново е ОК. Върху скоростите (под кутията за акумулатора) намерих половинка хляб ръфан най вероятно от плъх. Освен хляба и малко от маншона на избирача друго не е ял. Как от 100 коли е избрал моята за сепаре
Издържах и проверката за автентичност и Купето вече е в L.E. списъка.
Коментар
-
Баси двамата сме коренно различни.......ти явно имаш афинитет към запазване на оригиналните форми и състояние, аз гледам да пипна и променя де що не ми хареса и допадне като приложение, експлоатация и местоположение......
Аз ако имам тва на снимката, то ще хване прахоляк в гаража с години и вероятно ще влезе в музея на ФИАТ след около 30 - 40 години......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Не сме чак толкова различни - просто модела (според разбиранията ми) трябва да си остане напълно оригинален!Ако не държах на това, двамата с теб щяхме да имаме две от най усъвършенстваните КупетаФЕРАРИСТ написа:Баси двамата сме коренно различни.......ти явно имаш афинитет към запазване на оригиналните форми и състояние, аз гледам да пипна и променя де що не ми хареса и допадне като приложение, експлоатация и местоположение......
Аз ако имам тва на снимката, то ще хване прахоляк в гаража с години и вероятно ще влезе в музея на ФИАТ след около 30 - 40 години......
Ти обаче си оставаш първенец (поне за мен) във форума :D Макар от време на време да мисля за продажба, би било чудесно на преклонна възраст да се возя точно в това Купе, ама знае ли човек......Благодаряmsotiroff написа:Честито... Много е мазна
Със здраве и късмет да си я караш 
Коментар
Реклама
Collapse

При мен са ОК, но резервни никога не са излишни
Лошото е, че този уред се управлява от бууст контролер и за съжаление такъв ще се наложи да бъде монтиран.
Коментар