z_i_p_o написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЕДНО НОВО GT ВЪВ ФОРУМА
Collapse
X
-
Фен съм ти.z_i_p_o написа:по принцип не ми е нуйен един жид за газариq и да си следq налqгането но поже4ето за пържото ло6ото 4е един приqтел ми зжана преди малко от uk и е намерил купе турбо на доста добри пари и сега ме жкаржа ж голqма дилема но не сам мн наqсно със прехжарлqнето на мотора ж пунтото
Uno Turbo RulZz
Коментар
-
Колега направо ми пълниш душата като ти чета постовете.Според мен изобщо не си наясно какво искаш от този автомобил.Изчети на Орлин проекта,няколко пъти внимателно,питай ако има нещо наясно,приготви си много нерви и пари и почвай сериозно,а това като го прочетох за регулатора че ти е за гъзариийка ме навежда на мисълта че сте си набори с колегата Bestlap.Тунинга е сериозна и отговорна работа ,всяка грешка ще ти струва много грешни пари.За да не се стига дотам по добре питай по- знаещите от теб.Поздравления за колата ,изглежда доста свежа,дано и моторетката да е в кондиция.Успех с проекта и нека Господ BOOST да ни дава!!z_i_p_o написа:по принцип не ми е нуйен един жид за газариq и да си следq налqгането но поже4ето за пържото ло6ото 4е един приqтел ми зжана преди малко от uk и е намерил купе турбо на доста добри пари и сега ме жкаржа ж голqма дилема но не сам мн наqсно със прехжарлqнето на мотора ж пунтото
Коментар
-
Да внеса яснота почвам от дюзите понеже тия в англия са много точни са ми пратили дюзи 315сс на всичкото отгоре 14.5ома но няма значение за сега ще са те до сега съм сложил една помпа walbro и нищо друго по колата защото мисля тия дни да се сваля мотора за ревизия и портване и полиране на главата +клапаните и вал piper но не е сигурно това ще се реши след като се отвори мотора за вала също и малко ъпгрейд на маслената помпа а за регулатора просто искам да си знам налягането на помпата защото утре ако и стане нещо и колата почне да прекъсва от липса на бензи да речем ще вдигна капака и ще погледна манометъра а и не е лошо да можеш да си регулираш налягането когато поискаш целта ми да събера всички части за колата и тогава да ги сложа не една по една имам си друга кола така че не бързам когато стане всичко зависи от средствата,следващите части които ще се поръчват са сонда и кулер за който се чудя все още с къкви размери да е нека по запознтите колеги да помагнат
Коментар
-
Главата и без това и е ахилесовата пета на тая кола,така че не си и помисляй да изтъняваш корпуса под какъвто и да е предлог.много по добре е да направиш един хубав реглаж ,гумички и водачи нови с един Пайпър Кем и резултата ще е задоволителен.А за дюзите ти се каза вече че първо се взима турбото,разчита му се картата и по това за какви коне е се изчисляват и дюзите.Практиката показва че 315сс са напълно достатъчни за по популярните проекти.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар