Здравейте. Искам да попитам какъв тунинг може да се направи на Пунто 1.2 16v 86 к.с., за да се свали под 8 секунди достигането на 100км/ч. (140-150 коня, примерно) Говорим за атмосферка, никакви турбини (може суперчарджър). Какви компоненти ще ми препоръчате и ориентировъчно колко лева ще ми излезе??? Отсега казвам, че не желая 1.4 турбинирания или 1.6 двигателя. Говорим само за яката 1.2-ка
P.S. Колата ще се кара на газов инжекцион, ще съм ви благодарен, ако кажете какво влияние ще окаже той на динамиката
Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на Пунто 1.2 16v 86 к.с.
Collapse
X
-
Re: Тунинг на Пунто 1.2 16v 86 к.с.
Гледал ли си Мисията невъзможна с Том Круз...Не казвам ,че не можеш да повишиш мощността ,но тези 150 коня са много оптимистични...Ако искаш да смениш половината двигател и да и докараш един не голям процент от тази мощност си приготви 4 цифрена сума...Може и повече...Не искам да те отчайвам ,ама се замисли дали с атмосферен 1.2 ще докараш 150 коня...Иначе модове винаги можеш да направиш - изпускателната система ,спортни валове ,свещи+кабели ,спортен филтър(не от тия за 15 лева) ,портване на главата(не че знам как се прави ,просто съм чувал ,че го правят ,като се гони пърформънс ,ако някой обясни как и какво точно се прави ще бъда много балгодаренSandokan_69 написа:Здравейте. Искам да попитам какъв тунинг може да се направи на Пунто 1.2 16v 86 к.с., за да се свали под 8 секунди достигането на 100км/ч. (140-150 коня, примерно) Говорим за атмосферка, никакви турбини (може суперчарджър). Какви компоненти ще ми препоръчате и ориентировъчно колко лева ще ми излезе??? Отсега казвам, че не желая 1.4 турбинирания или 1.6 двигателя. Говорим само за яката 1.2-ка
P.S. Колата ще се кара на газов инжекцион, ще съм ви благодарен, ако кажете какво влияние ще окаже той на динамиката
Благодаря 
)...За тези неща си приготви едни 2000 лева...А и хубаво масло на скоростите и двигателя...ПП:Помисли дали си струва да дадеш 2-3000 лева за нещо със спорен резултат...Не казвам ,че резултат няма да има ,но няма да е 150 коня...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
-
турбината ти е играта... http://www.youtube.com/watch?v=M7yQsmwaMeAPunto Sporting turbo
Alfa Romeo 164 super
brava 1.6 16v
Коментар
-
Турбото отпада веднага като опция. Друг двигател не искам (щото GT е 1.4 turbo, 90% от които са мъртъвци вече) В един чужд сайт намерих следното : exhaust box (+1 HP, racing sound however)flat air filter (+2 HP)conic air filter/CDA filter by BMC (+3/4 HP)EPROM chip tuning (+5/6 HP)A-camshaft with racing shapes (+4/5 HP)throttle body reworked (+1/2 HP)gas flowed big valve headcollector polishing (+1/2 HP)turbocharger (+20/30 HP)Определено чарджър дава най-много сила, но всичката карантия трябва да се смени, за да издържи натоварването. Май ще трябват нови бутала, нови колектори, нови валове и филтри....Въпросът ми беше дали някой е наясно с целия процес. Кои точно неща например трябва да сменя и с какви, за да издържи двигателчето на чарджъра. Иначе това няма да го правя веднага, а след време, но понеже не искам да сменям двигателя ми стана интересно какви са възможностите.
Коментар
-
Колега Sandokan_69 много хора са задавали тоя въпрос и много хора са се чудили абе защо се ми отговарят смени двигателя с 1.4 турбо.Отговора е прост единственото нещо което си струва като инвестиция за твоята кола е да сложиш двигател от пунто гт, всичко друго би било хвърлени пари на вятъра. Атмосферен тунинг на 1.2 двигател не е невъзможен, но няма абсолютно никакъв смисъл да се инвестира защото да дадеш 1000лв. за разни елементи и да вдигнеш 10 коня има няма е абсолютно безмислено начинание...Тва където голяма част от двигателите на пунто гт са изпърдяни може би има известна доза истина, но с търсене човек всичко намира, а и повечето изпърдяни двигатели с не особенно голяма сума пари могат да тръгнат доста прилично

Коментар
-
Готов ли си да налееш 10 000 + за ковани бутала и рейсинг валове + всички други модификации???Взимай 1.4Т и си свиркай!!!Там с много по-малко пари ще станеш 150 коня...Sandokan_69 написа:Все си мисля, че като DOHC двигател, това 1.2 с един чарджър и подсилени бутала и ала-бала ще е достатъчно зло да наказва повечето други въшки :DFiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
и според мен отговора е същия... ще налееш страшно много пари само и само да засилиш колата и пак няма да върви дори и като сток ГТ... а и ако си карал по мощна кола знаеш, че конете никога не стигат...аз продавам всичко което ти трябва за да направиш твоето пунто ГТ (частите още са на колата)... ела покарай и ако след това останеш с мнението, че ще успееш да докараш това вървене с твоя мотор ще ме черпиш една бира
~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
колега ти където отиваш аз от там се връщам както се казва... може да видиш тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=61842 решението на проблематиSandokan_69 написа:Все си мисля, че като DOHC двигател, това 1.2 с един чарджър и подсилени бутала и ала-бала ще е достатъчно зло да наказва повечето други въшки :D
и аз бях със 1.2 16в ама ми писна да наливам без фаида (е то файда имаше ама минимална) виш това е най евтиното решение на тоя проблем

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар