Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Seicento Abarth 1.1- Варианти за тунинг?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Някой да предложи нещо на български че съм скаран с езиците

    Коментар


      #17
      http://translate.google.co.uk/#
      alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

      Коментар


        #18
        реално е пълна загуба на пари да тунинговаш 50 коня мотор помисли да смениш мотора и тогава да ги пипаш иначе мой френд има едни чинко 1.2 дето бие 318 ис ама то са валове то са колектори .... мнооого пари
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          re

          аз имах чинкуеценто 1.1, има нещата коита за сравнително малко пари може да се направи примерно дросел от 1.2 8в 75 коня пунто и неговия разп. вал, махаш катализатора, и едно спортно филтърче със студен въздух и да ти кажа бая се отпушва. има варианти и за турбо и то дости добри ама там парите са повече.
          Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

          Коментар


            #20
            Re: re

            riot написа:
            аз имах чинкуеценто 1.1, има нещата коита за сравнително малко пари може да се направи примерно дросел от 1.2 8в 75 коня пунто и неговия разп. вал, махаш катализатора, и едно спортно филтърче със студен въздух и да ти кажа бая се отпушва. има варианти и за турбо и то дости добри ама там парите са повече.
            Колега и каква е резликата в вървежа и може ли да се знае относително колко коня вдига

            Коментар


              #21
              и аз преди време се замислях за същата процедура четох в някакъв англииски сайт човечеца само от изброените работи беше вдигнал 25 магарета но той не спрял до там ами налял маса пари за краен резултат 100 и малко не помня точно колко бяха вече та сам си решаваш дали да дадеш 200-300лв за 20 коня от горе
              Haters Gonna Hate

              Коментар


                #22
                аз пък мога да предложа следното... двигател от пунто спортинг преди 99г. 86кс. (само двигателя) ск.кутия си пасва. само инсталацията трябва да пооправиш малко. след това слагаш дроселова клапа от фиат браво 1.6 16в има модели със същия фланец... (има отопление ама то няма как да се върже(нее необходимо) свещи Иридиум, права генерация само с крайно гърне проходно. и гарантирам че тази кола ще излети !!! и бензиновата помпа трябва да смениш тоя двигател 1.2 16В в пунмто как си е бие алфа 145 1.4ТС 103к.с и варви на една кола зад браво ХГТ. а ако се монтира на тоя маник неми се мисли какво ще прави ако се побутне малко

                Коментар


                  #23
                  що не помислиш за нещо което ще оправдае труда и средствата например позасилен мотор 1,4 турбо то уно или пунтоhttp://www.youtube.com/watch?v=CGXLZ...DA42956F6B97CB

                  Коментар


                    #24
                    е тука средствата минават 1000 - на 100% даже това е абсплютния минимум за суап на мотора с нареждането
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #25
                      quintessenz написа:
                      и аз преди време се замислях за същата процедура четох в някакъв англииски сайт човечеца само от изброените работи беше вдигнал 25 магарета но той не спрял до там ами налял маса пари за краен резултат 100 и малко не помня точно колко бяха вече та сам си решаваш дали да дадеш 200-300лв за 20 коня от горе
                      абе шефе , ти на турби кола за 200-300 лева не можеш да искараш 20 коня , камо ли на 1.1 хатмосверка недейте се заблуждавате , тези коне не растат по дърветата и само да береш и да пъхаш под капака аз съм искарал едни 70+ коне с 7000 лева грубо на турбо мотор
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #26
                        ам да кажа примерно... моя двигател стария 1.2 16в от пунтото го продадох за 350лв и беше нагласен от до! портната глава , полирани клапани, дросел, генерация, свещи иридиу, и едни нечовешки кабели и т.н. сега момчето дето го сложи на пунтото си е от доволен пре доволен а той беше с 55коня и ся като наби тоя двигател неможе да ми опише колко е доволен така че и за малко пари и повече ентосиазам може да постигнеш много стига да барнеш оферта пък ако беше на сеиченто незнам незнам

                        Коментар


                          #27
                          WhitePower написа:
                          quintessenz написа:
                          и аз преди време се замислях за същата процедура четох в някакъв англииски сайт човечеца само от изброените работи беше вдигнал 25 магарета но той не спрял до там ами налял маса пари за краен резултат 100 и малко не помня точно колко бяха вече та сам си решаваш дали да дадеш 200-300лв за 20 коня от горе
                          абе шефе , ти на турби кола за 200-300 лева не можеш да искараш 20 коня , камо ли на 1.1 хатмосверка недейте се заблуждавате , тези коне не растат по дърветата и само да береш и да пъхаш под капака аз съм искарал едни 70+ коне с 7000 лева грубо на турбо мотор
                          1. казах че съм го чел в англииския фиат форум а до колко е така е друг въпрос, но всеки 2-ри там прави тази интервенция било пунто или чинко сигурно ще има няква файда 2. колко според теб ще струва 1 дроселова клапа и един разпределителен вал? правил ли си я интервенцията че да знаеш за какво става дума? говорим за атмосферки не за турбо не бързай да се правиш на много образован3. "абе шефе" ми звучи доста неуважително покажи малко уважение въпреки че не се познавамепросто за пореден път се убеждавам в разликата между англииските руските и бг форумите.....и сега по темата ако искаш нещо за малко пари това е начина но не очаквай чудеса но все пак си помисли за друг мотор
                          Haters Gonna Hate

                          Коментар


                            #28
                            aleksi1209 написа:
                            що не помислиш за нещо което ще оправдае труда и средствата например позасилен мотор 1,4 турбо то уно или пунтоhttp://www.youtube.com/watch?v=CGXLZ...DA42956F6B97CB
                            За каква цена може да се намери 1.4 турбо двигател можеш ли да ме ориентираш ?

                            Коментар


                              #29
                              Скоро един приятел търсеше такъв двигател и в моргата му казаха около 700-800 лв. заедно със ск.кутия.Ако на това сейченто му сложиш такъв мотор,предполагам ще стане доста забавно,но ще са ти нужни и доста парици.Лично за мене по-добрия вариант е 1.2 16в от пунто.Иначе колицата изглежда мн.добре!

                              Коментар


                                #30
                                quintessenz написа:
                                WhitePower написа:
                                quintessenz написа:
                                и аз преди време се замислях за същата процедура четох в някакъв англииски сайт човечеца само от изброените работи беше вдигнал 25 магарета но той не спрял до там ами налял маса пари за краен резултат 100 и малко не помня точно колко бяха вече та сам си решаваш дали да дадеш 200-300лв за 20 коня от горе
                                абе шефе , ти на турби кола за 200-300 лева не можеш да искараш 20 коня , камо ли на 1.1 хатмосверка недейте се заблуждавате , тези коне не растат по дърветата и само да береш и да пъхаш под капака аз съм искарал едни 70+ коне с 7000 лева грубо на турбо мотор
                                1. казах че съм го чел в англииския фиат форум а до колко е така е друг въпрос, но всеки 2-ри там прави тази интервенция било пунто или чинко сигурно ще има няква файда 2. колко според теб ще струва 1 дроселова клапа и един разпределителен вал? правил ли си я интервенцията че да знаеш за какво става дума? говорим за атмосферки не за турбо не бързай да се правиш на много образован3. "абе шефе" ми звучи доста неуважително покажи малко уважение въпреки че не се познавамепросто за пореден път се убеждавам в разликата между англииските руските и бг форумите.....и сега по темата ако искаш нещо за малко пари това е начина но не очаквай чудеса но все пак си помисли за друг мотор
                                колко да струва за 3-5 коня инвестицията + цената за монтажа( щото без смяна на софуера няма да има никакъв ефект ) ???за това какво правя , го има описано по горе , имам и атмосферка на която съм се опитвал да подобря нещата и се оказа загумена кауза - или по точно , изхаречени пари за незадоволителен резултат, Колегата иска по бърза кола аз не съм образован и неразбирам , за което моля да бъда извинен 1.1 не може да е бърза - този мотор не е произведен да е бързако става въпрос за тунинг , най- оправдания вариант е смяна на мотора , хем ще си даде парите пак, хем този път ще има повече от задоволителен резултати на шефе не се обиждай тъй като ми е много дълго името ти за да го напиша ( всичко е без лоши чувства)идеята е тука всеки да получи информацията която му е необходима
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X