2000 20v turbo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat bravo 1.6 16v към 1.6 16vt към 1.9 16vt
Collapse
X
-
FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
-
WhitePower написа:в конзолата на филтъра има единсвено премостат за маслото ( за масленния радиатор)WhitePower написа:регулатора е в помпата и той не позволява маслото да надвишава определени налягания ( за дане стане гато градинска лека при 8000 оборотаа такъв за минимално налягане незнам да има
Коментар
-
Joro написа:Налягането на празен ход не можеш да го вдигнеш по този начин. Регулаторът е като предпазен клапан за високо налягане - примерно отваря при 5 бара и не позволява по нататъчното му покачване. Като е загряла колата, просто помпата няма такъв дебит при загряло масло за да осигури такова налягане.Чудно ми е като сложа турбината с колко ще ми падне налягането на маслото при празен ход. Сега при 90 градуса масло и около 900 оборота държи около 2.5-3.0 бара. Дали ще падне осезателно? Някой засичал ли е със/без турбина?, мен ми е ясно за кво е сложен тоз клапан, как и кога функционира, просто ми беше интересно с тия терикатски предложения за подлагане на шайби, ква е целта и кво ще се постигне точно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аа относно това с колко ще ти падне налягането на маслото, кат сложиш турбина, трудно според мен можеш да прецениш спрямо сегашното ти положение
Предполагам се сещаш, че като сложиш турбина (ако е втулкова, тя си иска добър дебит масло,а и налягане, спрямо лагерна), ще сложиш сигурно и маслен охладител, естествено сегашните 90 градуса на маслото в турбо вариант ще отскочат над 105-110, лятото и при ръчка мое и 120 да подминат и налягането ще ти падне и от това, щот вискозитета му ще падне доста Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ттта след тия всички утежнения за помпата трудно мое ти каже някой, спрямо сега, кво налягане ще имаш тогава Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Може би ще е показателно за теб, но при турбо мотори, винаги маслените помпи са с по-голям дебит, сигурно има защо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
biser_as написа:Joro написа:Налягането на празен ход не можеш да го вдигнеш по този начин. Регулаторът е като предпазен клапан за високо налягане - примерно отваря при 5 бара и не позволява по нататъчното му покачване. Като е загряла колата, просто помпата няма такъв дебит при загряло масло за да осигури такова налягане.Чудно ми е като сложа турбината с колко ще ми падне налягането на маслото при празен ход. Сега при 90 градуса масло и около 900 оборота държи около 2.5-3.0 бара. Дали ще падне осезателно? Някой засичал ли е със/без турбина?, мен ми е ясно за кво е сложен тоз клапан, как и кога функционира, просто ми беше интересно с тия терикатски предложения за подлагане на шайби, ква е целта и кво ще се постигне точно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аа относно това с колко ще ти падне налягането на маслото, кат сложиш турбина, трудно според мен можеш да прецениш спрямо сегашното ти положение
Предполагам се сещаш, че като сложиш турбина (ако е втулкова, тя си иска добър дебит масло,а и налягане, спрямо лагерна), ще сложиш сигурно и маслен охладител, естествено сегашните 90 градуса на маслото в турбо вариант ще отскочат над 105-110, лятото и при ръчка мое и 120 да подминат и налягането ще ти падне и от това, щот вискозитета му ще падне доста Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ттта след тия всички утежнения за помпата трудно мое ти каже някой, спрямо сега, кво налягане ще имаш тогава Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Може би ще е показателно за теб, но при турбо мотори, винаги маслените помпи са с по-голям дебит, сигурно има защо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
Е кое не разбра? Изписал си няколко глупости, като най- голямата от тях е "кремъчния" съединител! Някакъв нов диск има подкован вместо керамика с кремъци ли?После си написал, че масления рестриктор на съчмената турбина покачва налягането на маслото в мотора пак глуп..стТез 660 кубика дюзи 800 коня ли търсимСлед съединителя нали има и скоростна кутия, диф, карета полуоски.... Тез кутии на 1,6 мотора не държат ти им мислиш едни стотици коне и нютони... как да стане товаТова, което си описал си сметни разходите по реализацията му и ще видиш, че ще ти излезе по ефтинко да си вземеш готова турбо кола, която много по лесно и сигурно ще подсилиш
Те това имам горе-долу предвид! Ама ако ще развиваме теории и ще фабрикуваме теми неа проблеми....Успех още веднъж
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Мда, това видяното по снимките струва много, ако се правят нещата с части втора ръка едни 5000лв май ще отидат че да извади тоя мотор вървеж.А като гледам, няма да е добре да се вадят много коне, да речем над 300-тина с това 1.8, то кутията първо че ще е проблем, коляновия вал го видях че е лят а не кован, това едва ли ще е проблем де, забравих за съединителя от снимките да го включа в ценататова е Хеликс и струва колкото едно цяло Браво
То е ясно, че ако се прави ще се направи по друг начин, но пак казвам, няма начин да мине без малко пари
И в тоя ред на мисли, наистина се губи смисъла от цялото творчество.
Коментар
-
Юнаци някъде да съм писал, че с подлагане на шайба под пружината на "спермостата" ще се дигне налягането в магистралата на ниски оборотиПисал съм и за дебита на помпата, изправността и /липса на дерюги по корпуса по зъбаците..../ хлабини на лагери и т.н. Та чудната шайба свива по най-елементарния начин пружината на "спермостата" и при достатъчен дебит на помпата макс. налягането в маторя примерно не е 4 бара, а 4 и кусур да кажем! Логиката е че при средни и високи обороти с малко по-голямо налягане, ще е малко по плътен клина /масления/ между шийки и лагери, ос и втулки на турбото, ако е втулково и те така. Възможните "странични ефекти" са например ако се попрекали с дебелината на шайбата, респективно и с налягането в магистралата теква първо през остта на турбото...примерно! Съдейки от първия пост на автора на темата останах с впечатлението, че точно тоз ефект се търси затуй писах за шайбата. Ама за кремъчния съединител пак не разбрах де... Както не разбрах и на Т25 на 1,3 налягане що са примерно 660 кубика дюзи....Аз затуй обещах да следя и темата де - винаги мош научи нещо
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Юнаци някъде да съм писал, че с подлагане на шайба под пружината на "спермостата" ще се дигне налягането в магистралата на ниски оборотиТа чудната шайба свива по най-елементарния начин пружината на "спермостата" и при достатъчен дебит на помпата макс. налягането в маторя примерно не е 4 бара, а 4 и кусур да кажем!
2000 20v turbo написа:Възможните "странични ефекти" са например ако се попрекали с дебелината на шайбата, респективно и с налягането в магистралата теква първо през остта на турбото...примерно! Съдейки от първия пост на автора на темата останах с впечатлението, че точно тоз ефект се търси затуй писах за шайбата.и то си е така.
Коментар
-
До колкото гледам на снимките, блока е без пръскалки за буталата, което обославя малко по високо налягане при вдигане над 1 бар при което отварят клапанчетата в самите пръскалки, ако ги имаше. Обаче пък не се знае дали помпата не е предвидена с по малък дебит заради това. Иначе на старите двигатели помпите, дали блока ще е с пръскалки или без, са едни и същи. Поне като се разкарат балансваловете се получава някакъв запас от налягане.
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Е кое не разбра? Изписал си няколко глупости, като най- голямата от тях е "кремъчния" съединител! Някакъв нов диск има подкован вместо керамика с кремъци ли?После си написал, че масления рестриктор на съчмената турбина покачва налягането на маслото в мотора пак глуп..стТез 660 кубика дюзи 800 коня ли търсимСлед съединителя нали има и скоростна кутия, диф, карета полуоски.... Тез кутии на 1,6 мотора не държат ти им мислиш едни стотици коне и нютони... как да стане товаТова, което си описал си сметни разходите по реализацията му и ще видиш, че ще ти излезе по ефтинко да си вземеш готова турбо кола, която много по лесно и сигурно ще подсилиш
Те това имам горе-долу предвид! Ама ако ще развиваме теории и ще фабрикуваме теми неа проблеми....Успех още веднъж
FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
Tqnkata написа:Другия вариант е да търся някво блъсното купе турбо и да използвам двигателя с Еку,скорости и т.н. за донор...Ще си спестиш доста от вероятните ти проблеми при турбоконверсия и ще си създадеш доста други Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
biser_as написа:Tqnkata написа:Другия вариант е да търся някво блъсното купе турбо и да използвам двигателя с Еку,скорости и т.н. за донор...Ще си спестиш доста от вероятните ти проблеми при турбоконверсия и ще си създадеш доста други Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
Tqnkata написа:какви други да си създам? а и лесно ли се намира блъснато купе турбо обаче с здрав двигател и чаркалъци там...?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар