w youtuba нищо не може да се разбере щото са фитнати на различни мотори , а всеки си съска по различен начин ( всяка турбина демек ) Зипо ти с каква турбина си ?щото колкото по голяма толкова по слабо съска
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
HKS SQV III
Collapse
X
-
Мми разликата между DV26D и DV36 е същата както между DV26 и DV36-обясних я по-горе Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 а между DV26 и DV26D е, че при втория пружината според производителя била по-усилена и демек е за по-високи налягания Yellow_Flash_Colorz_PDT_16bebito^^^ написа:а по горе питах каква е разликата между DV26d и DV36
Коментар
-
Не съм обърнала внимание,тук колегата е прав.ето информация от производителя.The DV26 or ’EVO’ twin piston dump valve is designed forturbocharged cars that have fuel injection with an airflow meteror metering unit. The ingenious second piston allows cars to idleperfectly and for the fuel mixture to be unchanged which resolves allthe running problems traditionally associated with diaphragm valves.It has a 25mm push on base and comes supplied as standard with astraight 4mm polymer push on vacuum/boost connection. The DV26has a 60psi boost capability. Certain applications require a valve witha stronger spring, referred to us a DV26 ’D’ Type.ето и повече информация.http://www.baileymotorsport.co.uk/im...п.п.Дано колегата да се е ориентирал вече. :Dbiser_as написа:Мми разликата между DV26D и DV36 е същата както между DV26 и DV36-обясних я по-горе Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 а между DV26 и DV26D е, че при втория пружината според производителя била по-усилена и демек е за по-високи налягания Yellow_Flash_Colorz_PDT_16bebito^^^ написа:а по горе питах каква е разликата между DV26d и DV36uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар