търсих,търсих ,но подробно инфо за това как се отразяват масите на джантите+гумите не намерих...В една тема скоро се спомена ,че спрямо оригиналния размер (примерно) +-1гк биха се равнявали на +-20кг тежест на колата....В друг форум пък казаха ,че е +-5/6 кг ....Къде е истината?Говори се и за разлика в управлението заради жироскопичния ефект...За различни разходи(това е ясно защо) и за промяна във возията ...Се неща свързани със силите с които въздействаме върху окачването ...Ако някой има статия?Има стара тема?Или има просто инфо моля да сподели мисля ,че ще е полезно на много хора....Аз вчера правих някой измервания за да видя как са нещата Бях с джанти от делта интеграле 15 / 7 - те са тежки После сложих едни 17 ки на 7,5 - с тях колата умря а сега съм с 15 / 6,5 - някаква супер лека смес и са 4,6 кила мерени на електронен кантар
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Значението на теглото на джантите и гумите
Collapse
X
-
Re: Значението на теглото на джантите и гумите
Колега незнам на тази тема защо разчиташ толкова на чуждо мнение...На мен ми говориха че на бравата (ТД100) ако и сложа 16" ще друса много, няма да върви изобщо и ще харчи много повече предвид, че беше с 14". Извода ми е: Джантите са 16" 7J . Точното тегло е поносимо прецених като вдигнах джантата преди да я купяCerwin написа:търсих,търсих ,но подробно инфо за това как се отразяват масите на джантите+гумите не намерих...В една тема скоро се спомена ,че спрямо оригиналния размер (примерно) +-1гк биха се равнявали на +-20кг тежест на колата....В друг форум пък казаха ,че е +-5/6 кг ....Къде е истината?Говори се и за разлика в управлението заради жироскопичния ефект...За различни разходи(това е ясно защо) и за промяна във возията ...Се неща свързани със силите с които въздействаме върху окачването ...Ако някой има статия?Има стара тема?Или има просто инфо моля да сподели мисля ,че ще е полезно на много хора....Аз вчера правих някой измервания за да видя как са нещата Бях с джанти от делта интеграле 15 / 7 - те са тежки После сложих едни 17 ки на 7,5 - с тях колата умря а сега съм с 15 / 6,5 - някаква супер лека смес и са 4,6 кила мерени на електронен кантар
1. Разхода не съм усетил да е променен. Карам много има хора тук които знаят. (Стилото го купих ноември месец и вече има 10 000км)2. Возията е почти същата. С гуми 205/45/16 (даже излъгах без да искам един колега че са 205/55/16) си вози идеално доста стабилна е в завоите и спира много добре( доста по-добре от стилото на сняг - бравата е без АБС а стилото е със)3. Проблеми с окачването не съм имал никакви. Още като купих бравата смених и двата носача отпред с ФРАП. От тогава към 60 000км няма проблеми. Имах проблеми обаче с хидравликата. Смених и хидравлична помпа и рейка. Преполагам от по-голямото натоварнаве заради големите гуми, но не мисля, че е 100% сигурно предвид карането ми.ПС. Слагай джанти каквито ти е на сърце. Аз на лято ще си взема 18" за стилото и ми е през *** как ще вози. Просто колата ще изглежда уникално
А пък и се старая да карам само по хубавите улици. Там където има големи дупки може и пеш или с тахи
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
ето много мнения по въпроса.http://www.tuning.bg/forum/viewtopic...193453&start=0uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
една от темите за по-леки дискове, при гуми и джанти ефекта се умножаваhttp://forums.evolutionm.net/evo-eng...ke-rotors.html
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар