ми аз съм с спортен притискател и педала ми е като масло , супер лек нещо май силата на натискане няма общо с пружуните на притискателя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo Turbo Integrale
Collapse
X
-
Орлине, има си мнооо общо между силата на натискане на педала и пружините на притискателяWhitePower написа:ми аз съм с спортен притискател и педала ми е като масло , супер лек нещо май силата на натискане няма общо с пружуните на притискателя
При твоя Техниклъч е мазно натискането щото най-вероятно нема мнооо разлика в притискателя спрямо стандартния на ГТ (той си е притискател Валео, мма боядисан в оранжево-червено) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 или ако има е съвсем малка
Коментар
-
гершиш , старото валео дето свалих нямаши нищо общо като пружини и слънцанай малкото тоя беше с 1или 2 пружини повече а новия съединител винаги е мек , а като се поизноси и поизхаби става супер корав я кажи сега зависимостта каква е излиза по думите ти, че като замине става спортен което и двамата знаем ,че не е такаbiser_as написа:Орлине, има си мнооо общо между силата на натискане на педала и пружините на притискателяWhitePower написа:ми аз съм с спортен притискател и педала ми е като масло , супер лек нещо май силата на натискане няма общо с пружуните на притискателя
При твоя Техниклъч е мазно натискането щото най-вероятно нема мнооо разлика в притискателя спрямо стандартния на ГТ (той си е притискател Валео, мма боядисан в оранжево-червено) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 или ако има е съвсем малка
Power Under Pressure
Коментар
-
Сигурно бъркам (допир на живо с туи нещо Техниклъч съм нямал)WhitePower написа:най малкото тоя беше с 1или 2 пружини повече
, аз затва споменах, че и да има неква разлика от стандартен е минимална
Е то и между OEM Replacement на Valeo и LUK за една и съща кола има разлика в тия неща и конструкцията им, мма тва не праи нито единия нито другия по-спортен или усилен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Между другото на мойто ГТ новия оригинален съединител, който сложих, също имаше визуални разлики в притискателя спрямо оригиналния, който махнах.WhitePower написа:гершиш , старото валео дето свалих нямаши нищо общо като пружини и слънцаАз лично съм натискал спортен съдеинител (чисто нов) и то не некви правеняци, а единия беше на SPEC (stage 3+ мисля) и тридисков на OS Giken и това на коли с хидравлика Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , държа да ти кажа, че особено на Гикен-а (дет аз съм здрав у краката Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ) мое ти се сване крачето още на 1-вата минута Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:а новия съединител винаги е мекМми мойто лично обяснение за това е, че лагера се вкопава в пластините на притискателя и рамото, което натиска става по-късо и от там усилието е по-голямо Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:а новия съединител винаги е мек , а като се поизноси и поизхаби става супер корав я кажи сега зависимостта каква е
Коментар
-
така като гледам говориш за демпферните пружини на керамичния или феродов диск.Там колко са усилени изобщо не те грее, даже няма никакъв смисъл да са усилени, защото са си силни достатъчноWhitePower написа:виш за стейдж 3 може и да си прав но с 30 % усилване на пластините на натиск ( демек 1 или 2 пружини повече ) не бу трябвало да усетиш каквато и да било разлика спецялно за техниклъча , слънцата са по дебели и малко на брой
Това усилване 30% дето го цитират на усилените съединители е увеличаване на притискащата сила на притискателя естествено
Постига се само с изместване на опорната окръжност на огледалният диск върху която ляга диафрагмата.На натиск на педала е същата сила, само като усещане в процеса на натискане е по-различно от стандартен.Но това за много засилена кола не е решение, тия 30% може да се избуксуват без никакъв проблем и тогава се скача на съединители за тежкоатлети
били те двудискови за хора готови да се разделят с 2 бона поне или правени с двойна диафрагма на малка част от тази цена.
Коментар
-
ееее къде видя слънца на феродовия ( или керамичния ) мани ги ония пружинки от химикалки дето ги слагат за да няма тресене за притискателя говорим просто моя от тежък износен съединител , стана спортен ултра лекпросто исках да спомена че не е задължително да стане тежък ако не се зверски въртяш моментPower Under Pressure
Коментар
-
Малко раздижване по темата:Комбинацията от студеното време и полевите условия, в които разглабяме 4x4 донора забавиха прогреса, но вече сме свалили почти всичко необходимо:Въпрос към ici - маховика и съединителя от темпрата ще трябват ли ? Съединителя е изключително запазен (почти нов) (ако върши някаква работа там за магиите със съединителя дето парвиш .. ) Предния мост също ще е добре да кажеш дали ще трябва (дали има разлика с този на типото - защото малко ще ни дойде труден транспорта ако и той е необходим)
Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Маховика ще трябва, притискателя понеже е на натиск може и да не трябва ако решиш да се мине на вариант съединител от Купе турбо, той държи до 400Нм - това са около 300 коня и на натискане е нормално лек.А този съединител, който е в Темпрата би трябвало да е 228мм диаметър и с неговия притискател който е на натиск може да държи 250 коня и то ако се сложи керамичен диск.Ако ще се прибягва до брутализми с конете вече се налага да се изработва съединител с двойна диафрагма.Предният мост ще трябва, понеже е с извивка за кардана.Картера ще трябва, и там по него има едни укрепващи триъгълни и правоъгълни плочки дето се завиват с гайки и укрепват кутията към картера, те е хубаво да не се изгубят също.porosenoq написа:Въпрос към ici - маховика и съединителя от темпрата ще трябват ли ? Съединителя е изключително запазен (почти нов) (ако върши някаква работа там за магиите със съединителя дето парвиш .. ) Предния мост също ще е добре да кажеш дали ще трябва (дали има разлика с този на типото - защото малко ще ни дойде труден транспорта ако и той е необходим)
Коментар
-
то легена се реже и се прави пода равен, но мястото което има Типото от задния диф до края на задницата не е много и за това питам за резервоара на 4х4 Темпрата как идва като дължина, ако е като на Дедра Интеграле, не може да се сложи на Типо защото идва по-дълъг от Типото.Joro написа:Че как ще излиза извън задницата? По скоро ще му пречи мястото на резервната гума
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар