Сваляй го внимателно. Оригинално маркуча в моята темпра беше от тези с текстилната оплетка отвън еднослойните. Като сменях помпата преди 7-8 години, първия път като го откачах от нея, беше леко втвърден и като го понапънах се накъсаха конците на оплетката, тогава го смених за първи път и се почнаха главоболията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo Turbo Integrale
Collapse
X
-
Аз лично констатирах същото като Жорката за оригиналните маркучи,т.е. че вече са взели-дали и се "чупят" лесно.Трябва ти двуслоен бензинов марчуч който да издържа на 10 бара налягане.На мене ми подариха един от някво авуди 100 с механична инжекция и мога да кажа че е перфектен.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Днеска проверих всичко по помпата - няма грешка (да чукна на дърво поне за сега). Няколко часа терзание и разглабяне/оглеждане.Колегата го уцели от първия път! На пръв поглед всичко беше наред. Меря аз съпротивлението - някакви супер странни стойности, които нон-стоп се менят. Стори ми се странно и опитах отново - ~670 ома. И тамън се бях отчаял, че и датчика не е и хоп:mais написа:Може да е датчика на коляновия вал(цъкни за да уголемиш)Търкал се кабела в капака на ангренажа - ама е било яко търкане защото и изолацията, която е доста твърда и жилата се бяха изяли бая. От там развитието е ясно - поправка на кабелчетата и колата запали. Сега с ремонтирания алтернатор работата и е значително по-добра.
Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
И аз имах същия проблем преди по малко от месец, но моя кабел беше доста по-зле.porosenoq написа:Търкал се кабела в капака на ангренажа - ама е било яко търкане защото и изолацията, която е доста твърда и жилата се бяха изяли бая. От там развитието е ясно - поправка на кабелчетата и колата запали. Сега с ремонтирания алтернатор работата и е значително по-добра.
Lancia Dedra Integrale
Коментар
-
Абе той моя беше в същото състояние, ама не се вижда от снимката много добре. И 2-те жила както при теб бяха изядени, обшивката тотално прекъсната и 2-те жила оголени. Само че при мен беше по-концентрирано, а при теб по-разпространено по дължината на кабела. Важното е, че сме отстранили проблемите
Сега нямам търпение да изпробвам ново монтираните стрелкички
, че дигиталното табло нещо не показваше много плавно
Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Така е важното е бързо да се разбират от къде идват проблемите, но най добре е да нямаporosenoq написа:Абе той моя беше в същото състояние, ама не се вижда от снимката много добре. И 2-те жила както при теб бяха изядени, обшивката тотално прекъсната и 2-те жила оголени. Само че при мен беше по-концентрирано, а при теб по-разпространено по дължината на кабела. Важното е, че сме отстранили проблемите
Сега нямам търпение да изпробвам ново монтираните стрелкички
, че дигиталното табло нещо не показваше много плавно 
Lancia Dedra Integrale
Коментар
-
Дааа, в зората на електрониката (80-те и 90-те) дигиталното табло си беше гъзария... Спомням си 92 година за пръв път се качих на фиат типо, беше дизел-на шефа ми тогава. И ми направи такова силно впечатление, че ми държеше влага до 2001 докато си купих темпрата.... Ама сега вече си предпочитам стрелките.
Коментар
Реклама
Collapse


да спомена че и аз минах през тоя проблем
Коментар