ти беше с ИХИ то до колкото знам колата от преди това , иначе Т25 ца добре ще и дойде , , ако не ти се купува ГТ25ХХа сутрин като запалиш изпушва ли или само като позагре и какъв е пушека бял или син ( до пловдив ако си ходил си издухал всякакви гадости от генерацията)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бившето Punto на Хаn4еTо
Collapse
Заключена тема
X
X
-
С Ихи-то съм да , сутрин като запаля няма проблеми колата си работи добре равномерно но от време на време не е постоянно като загрее и пропушва по малко и после спира ... А колкото до турбината ще ми се колата нагоре да върви а не само ниските както е вмомента и нагоре тъпче...I Don't Care How They Do It In JAPAN ...
Коментар
-
е нали знчеш че с голямата турбина ще върви с по високите обороти а в ниските ще е леко спънатаlakaicho написа:С Ихи-то съм да , сутрин като запаля няма проблеми колата си работи добре равномерно но от време на време не е постоянно като загрее и пропушва по малко и после спира ... А колкото до турбината ще ми се колата нагоре да върви а не само ниските както е вмомента и нагоре тъпче...Power Under Pressure
Коментар
-
Слагай по-голяма турбина ГТ25 или ГТ28 такмо в по-ниските няма да има налягане и да ти харчи излишно...мойто е ИХИ много е малко и умалява бързо..при мене ми почва от 2200 и нещо зависи колко газ давам но е кофти да се кара така аз сам твърдо за по-голямо турбо може да трагва по-късно но като дойде налягането поне държи и не умалява
..твето тръгваше от 3200 ако не се лъжа отдавна съм се возил на тоя пунтак...още тогава не изригваше тъпчеше наистина на високите....а за пушенето си го имаше като се покара колата известно време в буст и след това като я оставиш на място да поработи пушеше леко..не мисля че е фатално турбото е ревизирано
Коментар
-
Мми с гледане насам и натам и гадаене, нема разбереш дали колата ти върви колкото трябва или не Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Кви коне е според теб тая кола и колко трябва да върви точно? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Що не я качиш и замериш на дино и ще разбереш колко от предполагаемите от теб коне ги има живи и тям подобни интересни нещица Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз лично, по-разумен метод да си потвърдиш или отхвърлиш притесненията не виждам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16lakaicho написа:Да така е колега наистина много тъпче напрао почвам да се отчаивам незнам вече каде да ходя да я гледат колата не върви въобще като за тези коне ...
Коментар
-
Има , ама не се казва Дино а Орлин карал съм ( качвал съм се на над 50 пунтовци) мога да кажа че едно с едно не вървят еднакво но поне знам как трвабва да бяга заводксо щото имам едно в къщи заводско и едно не съвсемbiser_as написа:Мми с гледане насам и натам и гадаене, нема разбереш дали колата ти върви колкото трябва или не Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Кви коне е според теб тая кола и колко трябва да върви точно? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Що не я качиш и замериш на дино и ще разбереш колко от предполагаемите от теб коне ги има живи и тям подобни интересни нещица Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз лично, по-разумен метод да си потвърдиш или отхвърлиш притесненията не виждам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16lakaicho написа:Да така е колега наистина много тъпче напрао почвам да се отчаивам незнам вече каде да ходя да я гледат колата не върви въобще като за тези коне ...Power Under Pressure
Коментар
-
хихихиама да ме возятDogForLife написа:Ехеее ти сега ще започнеш да искаш по 80 лева на кръгче.biser_as написа:Хехех Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 развесели ме искренно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:Има , ама не се казва Дино а Орлин
) не аз да карам
че косите са ми настръхвали няколко пъти така като ме возят
и поглеждат към АФР то а не пътя а примерно сме с 150п.с е нали ме возят какво да се оплаквам та и пари да ми дават
, като стана президент тогава
Power Under Pressure
Коментар
-
Пичага,аз не съм некъв философ,но едно мога да ти кажа при този тип коли нещата се случват доста бързо и неочаквано,така че на предишния светофар може да си имал 150 коня, а на следващия да не са останали и 100lakaicho написа:Ето една графика от предишния собственик на колата за колегата Biser_as понеже питаш как трябва да върви според мен колата ми ... Се си мисля че трябва да върви при положение че всичко по главата е направено както трябва ...
замерете и едни смеси профилактично и виж за радиални и аксиални луфтове на оста на турбото.Проблема с припушването е от него.Това си им е детска болест на ихитата.Много бой носят,но масления сегмент откъм топлата част много бързо заминава и почват едни рекички в генерацията,които в последствие се палят и пушат приятно
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар