на лято ще я засилвам и ще я подкова живот и здраве ... много ми е интересно при теб с тази Т3-ка не ти ли идва лагава колата и мери ли я някъде на дино
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бившето Punto на Хаn4еTо
Collapse
Заключена тема
X
X
-
ами лагава е колата да,на пиково налягане е на 4 300-4 400 оборота ама след това е кеф.Иначе мерена и настроивана е на дино няколко пъти, тази седмица пак ще настроиваме понеже вече сам с дебитомер Ф80мм вътрешно и в момента само гърми хвърля оган от кюнеца и плаши хората по улицата. :Dlakaicho написа:на лято ще я засилвам и ще я подкова живот и здраве ... много ми е интересно при теб с тази Т3-ка не ти ли идва лагава колата и мери ли я някъде на дино
Коментар
-
я я пакaleksi1209 написа:еми той ако има ковани бутала ,не му трябва метална гарнитура те самите бутала си разреждат мотора за да може да надува ,метална гарнитура се слага на стокови бутала по-дебела за да не може да чупи стоковите бутала,ама ти би трябвало да знаеш де.WhitePower написа:А пък аз съм с обикновенна оригинална гарнитура
Щоли гарнитурата е бушон в повечето случай , ако не изпатка тя ще изпатка буталото , пък вие смятайте кое е по добре когато има детонацииГорещо препоръчвам да си вземеш един Payen нови болтове , оправяш си главата , слагаш и не се занимаваш с глупости от рода с метални гарнитури и прочие не си 300 коня и нямаш ковано желязо че да сложиш металата и да надуваш до пръсване на болока ,
) объркал си се , а и тука говорим за буст от 2-2.3 бара от огромни лагерници с какво металната гарнитура помага на буталата??? и как стоковата не им помага и кой ти е казал че металната е по дебела от 1.9( освен ако не е по поръчка по дебела) ??? щото моята оригинална е също 1.9не си прав , металната се слага над 2 бара щото тогава стоковата не държи и се разпробива блока на 10мм болтове и се слага АРПв грешка си за гарнитурите
Power Under Pressure
Коментар
-
и как предлагаш да стане Он роад или на дино ???за сега нямам острич за да мога да седна на диното и да си чопля 1 час и да стане на 6 иначе он роад с широколентовата можем да я направим както я искашaleksi1209 написа:търся някой като WhitePower или ici да ми донастрои колата на разумна цена понеже тука в пловдив за диното има голяма опашка от лъскачки и незнам кога ще ми дойде реда. :D ако могат деPower Under Pressure
Коментар
-
я я пак
) объркал си се , а и тука говорим за буст от 2-2.3 бара от огромни лагерници с какво металната гарнитура помага на буталата??? и как стоковата не им помага и кой ти е казал че металната е по дебела от 1.9( освен ако не е по поръчка по дебела) ??? щото моята оригинална е също 1.9не си прав , металната се слага над 2 бара щото тогава стоковата не държи и се разпробива блока на 10мм болтове и се слага АРПв грешка си за гарнитурите[/qе как коя метална гарнитура,тази която си разпомбираш понеже е двойна и си я направиш с подложка м/у двете части.на 2,1-2,2 зависи от това колко ще надуваш и колко пъти е шлаифана главата.абе какви са тия налягания те стоковите бутала на пунто гт държат до 185 коня на мотора,може и на 200 коня да искарат ама не повече от 6часа на диното. :D знам го от личен опит също така потвърдено от roshaudi който кара пунтото правено от тсунами тунинг.
Коментар
-
и как предлагаш да стане Он роад или на дино ???за сега нямам острич за да мога да седна на диното и да си чопля 1 час и да стане на 6 иначе он роад с широколентовата можем да я направим както я искаш[/quote]всеки знае че на дино е по-добре и по-икономично откъм гориво и време ама идва клиент да му продам двигателя,апък колата няма настройки поради поправката на дебитомера.пиши ми на лс колко кинти ще вземеш да доида до софия да ми донастроиш колата.
Коментар
-
не е проблема в буталата , проблема е в охлаждането им , а те трябва да се охлаждат след всеки рън , а не докато се заварят за блоказа целта си има ЕГТ което следи температурата на изгорелите газове и се знае кога трябва да спреш да раздаваш газлично аз след всеки рън поне пет минути почивка аз съм с стокови бутала и малко по сгъстен мотор и нищо не се е пръснало , важното е шлайфиста да е добър и да я разработиш по книга проблема в гарнитурите е че стоковата не държи на детонации и заминава преди буталата , не държи и на по големи температури също за това заминаваметалната се слага на кована карантия , тъй като се очаква на няма отваряния на мотора защото буталата са много по издръжливи на температури и на детонации, 3 . има метална с рингове , това което се прави когато напрежението в цилиндъра изисква брутална якост АРПа се слага също щото оригиналните болтове се разтягат над 250 коня има многоооо проекти над 250 на двигателя но са правени по книга без да е пестено париaleksi1209 написа:я я пак
) объркал си се , а и тука говорим за буст от 2-2.3 бара от огромни лагерници с какво металната гарнитура помага на буталата??? и как стоковата не им помага и кой ти е казал че металната е по дебела от 1.9( освен ако не е по поръчка по дебела) ??? щото моята оригинална е също 1.9не си прав , металната се слага над 2 бара щото тогава стоковата не държи и се разпробива блока на 10мм болтове и се слага АРПв грешка си за гарнитурите[/qе как коя метална гарнитура,тази която си разпомбираш понеже е двойна и си я направиш с подложка м/у двете части.на 2,1-2,2 зависи от това колко ще надуваш и колко пъти е шлаифана главата.абе какви са тия налягания те стоковите бутала на пунто гт държат до 185 коня на мотора,може и на 200 коня да искарат ама не повече от 6часа на диното. :D знам го от личен опит също така потвърдено от roshaudi който кара пунтото правено от тсунами тунинг.Power Under Pressure
Коментар
-
То Острича си е Острич и на диното и на пътя, обаче ти се чудя как мапваш без негоWhitePower написа:и как предлагаш да стане Он роад или на дино ???за сега нямам острич за да мога да седна на диното и да си чопля 1 час и да стане на 6 иначе он роад с широколентовата можем да я направим както я искашaleksi1209 написа:търся някой като WhitePower или ici да ми донастрои колата на разумна цена понеже тука в пловдив за диното има голяма опашка от лъскачки и незнам кога ще ми дойде реда. :D ако могат де
Предполагам не си носиш в колата записвачка на чипове и 20-30 чипа за запис, за това се зачудих ?Колега aleksi1209 с така смененият дебитомер с по-голям работата по мапването трябва да се направи из основи, няма да стане набързо.
Коментар
-
ми какво да ти кажа 30 чипа не ми трябват оправям се с 2-3 в повечето случей щото вече ситуациата е играна много пъти но ако и дебитомера е сменян смятам че може и 30 да не стигнатici написа:То Острича си е Острич и на диното и на пътя, обаче ти се чудя как мапваш без негоWhitePower написа:и как предлагаш да стане Он роад или на дино ???за сега нямам острич за да мога да седна на диното и да си чопля 1 час и да стане на 6 иначе он роад с широколентовата можем да я направим както я искашaleksi1209 написа:търся някой като WhitePower или ici да ми донастрои колата на разумна цена понеже тука в пловдив за диното има голяма опашка от лъскачки и незнам кога ще ми дойде реда. :D ако могат де
Предполагам не си носиш в колата записвачка на чипове и 20-30 чипа за запис, за това се зачудих ?Колега aleksi1209 с така смененият дебитомер с по-голям работата по мапването трябва да се направи из основи, няма да стане набързо.
)острича си е острич
ама се справям и без него все пак това е повече хоби от колкото професия за разлика от тебе
Power Under Pressure
Коментар
-
Колата от събота си е при мен снощи направих няколко гонки на бояна с едно пунто с турбина от митсубиши понадуто ама нещо не издържа и последва моя филм и изпуши на светофара Гарнитурка ... :D А колкото до моито вмомента работи коренно различно от преди доста по шумничко е но ме притеснява че като позагрее и почва да пропушва но ми казаха да не се притеснявам просто доизгаряло останалата тиня по генерацията но пък още като си взех колата и направих едно кръгче до пловдив и обратно и все си мисля че трябва да е изгорило всичко...
I Don't Care How They Do It In JAPAN ...
Коментар
-
основен ли си правил ???и не е нормално да изпушва като позагрееlakaicho написа:Колата от събота си е при мен снощи направих няколко гонки на бояна с едно пунто с турбина от митсубиши понадуто ама нещо не издържа и последва моя филм и изпуши на светофара Гарнитурка ... :D А колкото до моито вмомента работи коренно различно от преди доста по шумничко е но ме притеснява че като позагрее и почва да пропушва но ми казаха да не се притеснявам просто доизгаряло останалата тиня по генерацията но пък още като си взех колата и направих едно кръгче до пловдив и обратно и все си мисля че трябва да е изгорило всичко...
Power Under Pressure
Коментар
-
Не не съм правил основен ремонт а дадах главата да я направят защото беше сцепена на 2 места общо взето целия ремонт беше върху главата клапани гумички шлаиф и тн ... нови гарнитурки нови болтове и тн... За вървежа мога да кажа че я усещам доста слаба във високите я няма въобще но мисля че тва е нормално от тая турбина толко...I Don't Care How They Do It In JAPAN ...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар