Та къкъв е извода, 210 коня на 1,55бара боост мисля, че тези коне ще са ти добре такаче спокойно можеш да не послушаш Орлин и да си караш с чугуна, гарантирам ти, че се вадят 210-220 коня на 1,5 1,6 бара. Ако има някой на който не му се вярва мога да застана зад думите си и да взема графиката от сопственика на колата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бившето Punto на Хаn4еTо
Collapse
Заключена тема
X
X
-
карайте си лагерниците с чугиня и не ме слушайте ,какво са 2000 лева А Сашо факта е ,че ти никога не си ГТ с голяма турбина с тръбен колектор за да сравниш резултатите , а аз съм и има огромна разлика - турбината тръгва 600-700 оборота по рано и не се затапва в високите обороти гонката между нас е живото доказателсво как с мерцедеса на турбините на 2 бара почти се равнява на много по малка турбина и то на 1.4 вади си сам изводите и не се оправдавай с тези 30 килограма разлика щото и двамата знаем ,че не са те причината за резулатата само дето единия не иска да го признаеи разликата е огромна , дори и при гонките всеки ме убеждаваше ,че моята кола се кара на 2 бара защото се чувала турбината от към ауспуха , ако разбирате закакъв тип звук говоряе да ама не отидох да ми замерят бустметъра щото никой не ми вярваше и се оказа верен , всеки сам си избира кое и как да се направимоето е препоръка самоsa6o_gt написа:Та къкъв е извода, 210 коня на 1,55бара боост мисля, че тези коне ще са ти добре такаче спокойно можеш да не послушаш Орлин и да си караш с чугуна, гарантирам ти, че се вадят 210-220 коня на 1,5 1,6 бара. Ако има някой на който не му се вярва мога да застана зад думите си и да взема графиката от сопственика на колата
Power Under Pressure
Коментар
-
Ясно е, че е само препоръка не съм казал, че съм против хубавия колектор казах,че може да се спести от него. И защо според теб те испреварвах нагоре, защото ми затапва колектора ли ??? или защото колата ми е по тежка от твоята ??? и дали си бил с 30 или с 50кг. по лек не е важно важното е, че беше по лек и пак те минавах нагоре и за последен път ти казвам, че колата ми вървеше на 1,7 бара а ти ако искаш си се самозаблуждаваи ако искаш, че е била и на 3 бара, сам знаеш,че в един момент се губи смисала от надув особено с заводския колектор, колата спира да вдига коне заради бег прешара и почва да вдига момент само който не е особено нужен
Коментар
-
Я се скрий па ти бе мишок хахахааа много си смешен чесно, ти ли мислиш да ми казваш каде да пиша и каде не, я ми кажи хахахаххаааКолега, достатъчно е да натиснеш бутона "Докладвай", вместо да отговаряш, защото така си просиш наказание във форума.Модераторски екип на fiat-bg.orgdamga написа:Колеги,Този ГЕПАРДА на коли сашо_гт защо още пише във форума???Мисля че такива хора не трябва да са тук и не трябва да ги толерираме!!!Точно обратното - вън и да не се появяват никога повече!!! Не мога да повярвам че този измамник и крадец пак е на линия
Коментар
-
Е аз ли си продадох колата и после я откраднах, разглобих и взех частите които ми трябват и я зарязах къде беше - в Люлин ли???Крадльо не се излагай повече!Хем си измамник, хем не разбираш, хем те унижиха с по-слаба кола(преди да продадеш/откраднеш твоето Рунто).Справка за унижението - гонката с УайтПауър на околовръсното!
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=60165&highlight=Ето го и опарения нов собсвеникhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...5&highlight=и ето го ефекта , след намесата на стария собсвеникпросто ми е чудно с каква наглост трябва да се появиш пак , там дето си се ......1912 написа:я кажете и на нас за какво става въпрос че е доста интересно някви крадци тукаобяснетеPower Under Pressure
Коментар
-
Аз съм Зле , али продавах крадената ГТ2560Р от твоята кола и да се обяснявам по скайпа и да скалъпвам некви измишлиотини и ти се смея какви ги дръбкаш да започвам ли , гумите , джантите , ....не е коректно единсвено аз да го казвам това и да говоря от името на мой приятели , който са купили части от тебе който са свалени от пунтото седи си мирно и не лай много , щото ако бях аз на мястото на Мимчо , нямаше да се отървеш толкова лесно факт е едно , видяли са те , след това ти продаваше частите , доказано многократно от купувачите който купиха от тебе така ,че тука можеш да отричаш но истината е една открадна си бившата кола и я разколачи , заряза е и продаде частите не ме карай да званя на новите им собсвенициsa6o_gt написа:хахаха какво ги пускаш тея линкове бе, не виждам там да крада кола много си зле чесно :ДДДPower Under Pressure
Коментар
-
Не съм тъп , току що се обадих на новия собсвеник на джантите мм добре си продал джантите , ама новия собсвеник пак ги е продал Няма лъжа няма измама . това е истината колкото и да те боли , вече си дамгосан с името "крадец".аз няма какво да добавя ,а ти ако искаш ангел се искарай и се бори да влезеш в рая , но няма как да стане поне в този животsa6o_gt написа:айде звънни бе дай ми имена, глупи кажи на кой какво крадено съм продал ??? ти да не мислиш че гт2560 в българия има само едно хахахааха ебаси тапака сиPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар