Поради каква причина не смени маркучите с силиконов кит и не мина на нов воден радиатор?edit: След пробив в системата не забеляза ли рязкото покачване на градусите и другите странични ефекти за да запазиш мотора! Не си единствения на който се пука съединение,но на доста хора след това моторите им са здрави.Дай повече инфо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат пунто гт leandro
Collapse
X
-
Това обяснение е друго вече. А при повече налягане в системата капачката защо не го е отвела?WhitePower написа:проблема не е водата проблема е як пробив на гарнитурата на главата , след което такт на сгъстяване на буталото и зверско налягане в водната система след което гръмва водното съединение и се разцепва радиатора ето как стават белитеuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
защото налягането е толкова много че не може да мине всичко през капачката за толкова малко време Звукът който че чува е все едно гръмва , а в действителност гръмва там където е най слабо а именно воден и съединениятаbebito^^^ написа:Това обяснение е друго вече. А при повече налягане в системата капачката защо не го е отвела?WhitePower написа:проблема не е водата проблема е як пробив на гарнитурата на главата , след което такт на сгъстяване на буталото и зверско налягане в водната система след което гръмва водното съединение и се разцепва радиатора ето как стават белитеPower Under Pressure
Коментар
-
Такова нещо за първи път чувам.За да гръмне воден радиатор не мога да си представя какво налягане ще трябва !!Преди това не би ли трябвало да излезе някое съединение или да се сцепи!Как така хем радиатора е сцепен хем съединие е гръмнало(сцепено излезнало)И звука от капачката как не го е чул? На мен ми е вадело вода и въздух през капачката и в купето се чува много яко!Или това налягане толкова бързо и моментално е дошло,че едновремено пука радиатор цепи вади маркучи и преди това не е имало симптоми като повишаване на температурата, спиране на вървенето плетене на 3-4 цилиндъра придърпване!uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
карм с 100 испреварвам 1 тир на 130 сам ве4е и се 4у пук.и спирам маркуча сцепен на 2 по далжина и радиатора кадето се даржи маркуча горе се сцепила пласмасата.колата не е карана повече от 80 до 100 за 600 километра а и бях с йената и детето което е на 5месеца нито сам се гонил ништо.исчко е било до време да стане главата е тоталка аз с орлин не бяхме виждали такова нешто просто е проядена между водите тркаш с рака и главата се рони.та са седи предблока
полека лека щте я почвам петак си чакам главата.и това дето забива на 1.4 налягане дали се оправи не знам
Коментар
-
Ми и моита и на Леандро гръмнаха по един и същи начин , от раз , аз едновременно на 3 цилиндъра бях пръснал гарнитуратаbebito^^^ написа:Такова нещо за първи път чувам.За да гръмне воден радиатор не мога да си представя какво налягане ще трябва !!Преди това не би ли трябвало да излезе някое съединение или да се сцепи!Как така хем радиатора е сцепен хем съединие е гръмнало(сцепено излезнало)И звука от капачката как не го е чул? На мен ми е вадело вода и въздух през капачката и в купето се чува много яко!Или това налягане толкова бързо и моментално е дошло,че едновремено пука радиатор цепи вади маркучи и преди това не е имало симптоми като повишаване на температурата, спиране на вървенето плетене на 3-4 цилиндъра придърпване!
чак навряна във водните ризи на парчета та с магнит я вадих
Power Under Pressure
Коментар
-
С какви гарнитури карате на какво налягане при какви смеси. ще е полезно за другите.Аз сложих оригиналната гарнитура,но все още не съм минал за настройки интересно как пробив в гарнитурата ще съсипе глава радиатор и водно съединение,виждал съм от много каране с пробив в гарнитурата и харчене и на вода да се образува канал в самата глава,но чак такова нещо не.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
за настройките то е ясно , ти нямаш настройкиleandro написа:за налягане 1.5 за гарнитурата не мога да кажя трябва да питам предния собственик.а за настроиките орлин да каже
все още
а за мойта гарнитура и аз незнам предишния какво е слагал
факт е че мотора му се нуждаеше от ревизия и му е дошло времето
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар