Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тунинг по ФИАТ СТИЛО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Здравейте колеги,Карам стило 1.9 JTD като го купих с идеята за поставяне на чип и разни други глезотийки, които да увеличат мощността. От прочетеното по чуждите форуми май Стилото не е удачен вариант за такива изпълнения. Ако някой има опит нека сподели резултатитеМерси!
    Фиат Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #32
      е то е логично да прочетеш сумати простотии за Стило-то ама точно тва Стило е кошмара на всички ВАГ селски тояги и таборетки на колела, логично е да хейтват, кое не е удачно според теб ?
      leave something of the happiness you bring

      Коментар


        #33
        Ми според всеобщото мнение е със слаба елекроника и не знам какъв ще е резултата. Иначе не случайно се спрях на Стилото - добра цена, супер вид и доста приятна за каране. А ако стане около 150 дизелови кончета става идеална.Четох също за деактивиране на Еко системата - има ли някаква разлика с чипа или е едно и също?Мерси!
        Фиат Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #34
          Здравейте отново днес влезнах в сервиза на Гецата Линчев за смяна на гарнитура на изпускателния колектор на JTD-то,след като сменихме гарнитурата и започнахме да сглобяваме видях ,че ни е на много удобно място така наречения DOWNPIPE ... и разбира се използвахме момента да го изтърбушим ,защото от много време му се бях наточил да го махам но чисто и просто не ми се разглобяваше колата само за него.Разлика в шума няма никакъв, по-добре върви ,няма натоварване на турбината и следователно по хубаво се развърта.Динамиката се усеща осезаемо, а да не Ви говоря за какъв страхотен звук се чува отзад от ауспуха ..... не може да се опише .... трябва да се чуе!!!Ето и малко парчета от DOWNPIPE :
          Прикачени файлове

          Коментар


            #35
            PB 5989 MP написа:
            Здравейте отново днес влезнах в сервиза на Гецата Линчев за смяна на гарнитура на изпускателния колектор на JTD-то,след като сменихме гарнитурата и започнахме да сглобяваме видях ,че ни е на много удобно място така наречения DOWNPIPE ... и разбира се използвахме момента да го изтърбушим ,защото от много време му се бях наточил да го махам но чисто и просто не ми се разглобяваше колата само за него.Разлика в шума няма никакъв, по-добре върви ,няма натоварване на турбината и следователно по хубаво се развърта.Динамиката се усеща осезаемо, а да не Ви говоря за какъв страхотен звук се чува отзад от ауспуха ..... не може да се опише .... трябва да се чуе!!!Ето и малко парчета от DOWNPIPE :
            а за по невежите,това какво е,и къде се намира?
            STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

            Коментар


              #36
              1ия катализатор, веднага след изпускателния колектор.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                emzo написа:
                1ия катализатор, веднага след изпускателния колектор.
                благодаря Емо!
                STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

                Коментар


                  #38
                  А какво ще кажете за добавка от Опел Астра? Според мен добре изглежда?
                  Прикачени файлове

                  Коментар

                  Working...
                  X