иначе с чипа колата сега дърпа на голф 150 коня,оставам го 2 коли и малко зад мене ,но неме задоволчва това и затова рещих за по голчмо турбо и кулер
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за Турбо+Кулер+Електроника на FIAT BRAVO 1.9JTD
Collapse
X
-
Ми не знам твойта турбина ГТ1444 дали е със същия фланец като на jtd105 ГТ1544.Ако е същия, аз поне не се сещам за турбина, която можеш да използваш директно без да се преправят фланци.Ето виж фланците на ГТ1544.Кулер си вземи примерно този http://tuning-parts.bg/browse/product/id/80/ или подобен като размер.Сегашният кулер е доста малък 295х202х62мм и е сложен на кофти място.С челния кулер ще ти се удължат доста турбо пътищата,тъй като входа и изхода на кулера са от двете му страни.Като сложиш и по-голяма турбина ще се получи лаг.Те хората нарочно са сложили това сешоарче ГТ1444 да се развърта по-бързо и силата му е към 2500 оборота.След 3000-3200 вече е зле.Не си казал ВНТ ли ще е турбината или не?Нова или втора ръка?Какъв ти е бюджета?Тия неща трябва да са ти ясниblajetoo написа:Иначе турбо и кулер като цена горе доло коло излизат,и от какво стават за да се монтират
Коментар
-
Това ще се направя че не съм го челblajetoo написа:иначе с чипа колата сега дърпа на голф 150 коня,оставам го 2 коли и малко зад мене
Въобще изказвания от сорта не са критерий за качеството на даден чип/мап.
Сега да не кажеш че усещаш колата като да е 150 коня и 320нм
Ако искаш да знаеш в момента как е колата иди на дино или пък се замери 0-100км/ч и на 400м с подходяща апаратура.
Така и така си тръгнал силов тунинг да правиш трябва да знаеш от къде тръгваш нали?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар