Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпросче относно изпускателната система

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпросче относно изпускателната система

    Реших да си подменя старата система с нова. Смятам да махна всичко и да сложа прави тръби с едно средно гърне и хубаво спортно за отзаде. Въпросите са следните.1) Колко мм трябва да са въпросните тръби ?2) Задължително ли трябва да махна катализатора ? (намирал се някъде зад двигателя и било трудна работа)3) Ще има ли ефект от цялата хамалогия ?4) Ще се подобри или влоши вървенето ?5) Колко парички трябва да приготвя горе доло ? Колата е Fiat Bravo 1.6 16V 103hp
    Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
    Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
    Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.

    #2
    От махането на кат. само ползи ще имаш. Ако не те притеснява малко по големия шум, ще се подобри вървежа на колата във високите осезаемо. Не знам колко ще струва, ама не оставяй даром катализатора на майсторите. Искай им да ти приспаднат мин. 50 лв за него. Ако го направиш, кажи колко ти е излязло, че за мареята съм замислил подобно нещо.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Здравей колега,от цялата хамалогия ще имаш ползи.катализатора се намира малко след ламбда сондата на негово място сложи едно резонаторно гърне и накрая спортното и си ти човека.вървежа на колата трябва да се подобри,а колко милиметра според мен 55мм са напълно достатъчни,но за цена нищо не мога да кажа.аз съм със същия двигател и съм с прави тръби на 50мм и на мястото на катализатора имам един резонатор и само крайно гърне.повишава се и звука,но поне според мен е приятен и на мен ми харесва.П.П. както каза колегата по-горе искай поне 50лв. за катализатора,той е съставен от платина и по моргите ги изкупуват горе долу на тези пари.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        Значи махането на катализатора няма да засегне ламбда сондата и съответно да повлиае на работата на двигателя ?
        Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
        Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
        Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.

        Коментар


          #5
          atom написа:
          Значи махането на катализатора няма да засегне ламбда сондата и съответно да повлиае на работата на двигателя ?
          Да
          PUNTO GT LOVER
          http://muscle-damage.com/

          Коментар


            #6
            не няма да попречи на ламбда сондата и няма да промени работата и.махай,слагай и се небой
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              Резонантното и грайното гърне са вече факт. 100лв. двуцевка и 50лв. резонантното. Сега остава да се изгради генерацията. Майсторите казаха,че ще трябват 2м. тръба, 3-4 колена, няколко тампона и скоби. Цената, която ми казаха + труда е 150лв. Много или малко е това за подобно упражнение? Катализатора не го щели, но намерих едно място, където ги вземат по 70-80лв. Когато всичко е на 100% ще кача снимки.
              Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
              Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
              Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.

              Коментар


                #8
                Според мен махни си като искаш само катализатора и това е . Нали не си мислиш , че като пуснеш права тръба и ще литне това уан пойнт сикс ? Най-много да вземеш да вдигаш квартала на главата си и вървежа ще е като със сковата генерация,само че като бучи и ще си мислиш , че много върви

                Коментар


                  #9
                  NqKvo_GaDno написа:
                  Според мен махни си като искаш само катализатора и това е . Нали не си мислиш , че като пуснеш права тръба и ще литне това уан пойнт сикс ? Най-много да вземеш да вдигаш квартала на главата си и вървежа ще е като със сковата генерация,само че като бучи и ще си мислиш , че много върви
                  Просто не ми трябват 150 гърнета под колата. Изобщо нямам намерение да летя. Квартала няма да го вдигна на главата, защото съм си направил някаква сметка. Количката си върви достатъчно, а и не ми трябва повече. Смятам, че мога да различа кога една кола върви и кога бучи.
                  Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
                  Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
                  Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.

                  Коментар


                    #10
                    Катализатора добре махай го, но права генерация не се ли препоръчваше само за двигатели с турбо пълнене?
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #11
                      Предимно за турбо мотори , да , но само с едно резонаторно и едно крайно на бравото ще ти надува главата сериозно Това е мое мнение , Хафтомобила си е твой и ти си знаеш най-добре.Във всеки случай успех с начинанието , каквото и да е то Поздрави.

                      Коментар


                        #12
                        batproho написа:
                        Катализатора добре махай го, но права генерация не се ли препоръчваше само за двигатели с турбо пълнене?
                        да така е, там доколкото знам се прави 60мм ++ , а аз смятам да не е повече от 50 55мм макс
                        Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
                        Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
                        Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.

                        Коментар


                          #13
                          NqKvo_GaDno написа:
                          Предимно за турбо мотори , да , но само с едно резонаторно и едно крайно на бравото ще ти надува главата сериозно Това е мое мнение , Хафтомобила си е твой и ти си знаеш най-добре.Във всеки случай успех с начинанието , каквото и да е то Поздрави.
                          Ще надува, ще надува, колко ще надува. Целта на упражнението е малко да се продуха системата, защото трака, гарнетата са се изсипали и усещам,че колата не върви така, както когато я взех. Просто съм убеден, че няма от какво друго да е.
                          Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
                          Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
                          Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.

                          Коментар


                            #14
                            абе както казах по-горе слагай и се небой.аз като съм само с едно резонаторно на мястото на катализатора и едно крайно гърне главата ми още е със същата големина и определено има разлика във вървенето.50-55мм. е напълно достатъчно ако сложиш по-големи може да се преотпуши и да върви по-малко.като парички не е много ако е работата + материала.слагат тънкостенни тръби кито се продават на килограм и тръбите излизат около 20-тина лева,но за колената не знам.моята генерация я взех готова,но правих генерация на един приятел пак на браво 1,6 и колената ние ги правихме за това нямам информация.Успех и чакаме снимки.
                            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                            Коментар


                              #15
                              atom написа:
                              NqKvo_GaDno написа:
                              Предимно за турбо мотори , да , но само с едно резонаторно и едно крайно на бравото ще ти надува главата сериозно Това е мое мнение , Хафтомобила си е твой и ти си знаеш най-добре.Във всеки случай успех с начинанието , каквото и да е то Поздрави.
                              Ще надува, ще надува, колко ще надува. Целта на упражнението е малко да се продуха системата, защото трака, гарнетата са се изсипали и усещам,че колата не върви така, както когато я взех. Просто съм убеден, че няма от какво друго да е.
                              И все пак не очаквай чудеса, за недобър вървеж причини може да има много.Щом смяташ че ще я отпушиш с права генерация действай но според мен е безсмислено начинание споходено с повишен шум и нищо друго.
                              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                              Коментар

                              Working...
                              X