Маховика и съединителя на Стилото са като макарони, няма смисъл от смяната на турбо. Добре подготвен дизел, права генерация 63 мм, челен кулер, махани ЕГР, тротъл боди, с нов съединител и силов ремап на 1.5 бара, направо смачкват маховика на 2к оборота, колата иска да се разпадне. В момента това е ситуацията при мен, още сваляме въртящ момент и налягане, като в момента се обмисля подмяна на цялата система маховик+съединител от 1.9 JTD 16V.Колега кажи при теб как е положението, а да и GT2052V няма да го накараш да спулва бързо ... това е едно от най-бавните GT20 турбини.
Какво чудо на чудесата е това - дизел с дросели ли ? ..... И от таз тема бая неща може да научи човек Колега с таз огромна топла част на турбината - няма оправия с ЛАГ-а Даже, като смените кулер, турбо пътищата /вероятно с по-големи ще ги сменяте/ - още по - зле ще стане На дизела сладостта му е в мощността и якия момент в ниските, а ти с таз турбина си се лишил точно от това. Тоз сетъп е по-подходящ за бензинов мотор, на който ще търсиш много коне в горната половна на оборотния диапазон.Иначе, каскадно пълнене му е майката - там няма да имаш лаг , ще имаш буст на високи и те така........Успех с проекта
Маховика и съединителя на Стилото са като макарони, няма смисъл от смяната на турбо. Добре подготвен дизел, права генерация 63 мм, челен кулер, махани ЕГР, тротъл боди, с нов съединител и силов ремап на 1.5 бара, направо смачкват маховика на 2к оборота, колата иска да се разпадне. В момента това е ситуацията при мен, още сваляме въртящ момент и налягане, като в момента се обмисля подмяна на цялата система маховик+съединител от 1.9 JTD 16V.Колега кажи при теб как е положението, а да и GT2052V няма да го накараш да спулва бързо ... това е едно от най-бавните GT20 турбини.
Какво чудо на чудесата е това - дзел с дросели ли ? ..... И от таз тема бая неща може да научи човек
Колега бързаш да нахраниш. Прав си и приемам забележката, подвеждащо е защото това всъщност е butterfly valve, но навсякъде дори в EPER го водят throttle body. Функцията му няма нищо общо с бензиновите коли. За да не говорим наизуст:
'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Човека има в предвид манометрично налягане а не абсолютно.
Не знам той какво е имал в предвид,ама ти какво си разбрал не се знае.Първото 1.6 бара е манометрично налягане(налягането което прави турбината),а второто 2.5 бара - абсолютно(налягането което мери МАП-а).Пак повтарям МАП-а мери абсолютно налягане,а не манометрично
Колега с таз огромна топла част на турбината - няма оправия с ЛАГ-а Даже, като смените кулер, турбо пътищата /вероятно с по-големи ще ги сменяте/ - още по - зле ще стане На дизела сладостта му е в мощността и якия момент в ниските, а ти с таз турбина си се лишил точно от това.
Оптималния избор на турбина за тази кола може би е новата генерация лагерни GTB1756VK, която флоува над 200 коня и спулва по-бързо от старата ГТ15 генерация. Такава турбина излиза от почти всeки VAG 2.7 TDI мотор. За съжаление, за подобна стъпка може да се мисли едва след здрава модификация на маховик+съединител. Става въпрос конкретно за Стило 1.9 8V, при Alfa Romeo 147 1.9 8V се ползва друга кутия/маховик/съединител и има повече мегдан.
'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Ами като се има в предвид,че атмосферното налягане не е точно 1 бар ами е 0.9 и нещо си значи,че човека спокойно може да си кара на около 1.6 манометрично с 2.5 баровия мап без да забива. е р-се не точно 1.6 но приблизително.
Оптималния избор на турбина за тази кола може би е новата генерация лагерни GTB1756VK, коятофлоува над 200 коня и спулва по-бързо от старата ГТ15 генерация. Такава турбина излиза от почти всeки VAG 2.7 TDI мотор. За съжаление, за подобна стъпка може да се мисли едва след здрава модификация на маховик+съединител. Става въпрос конкретно за Стило 1.9 8V, при Alfa Romeo 147 1.9 8V се ползва друга кутия/маховик/съединител и има повече мегдан.
Абе, чета я аз таз тема и си водя записки, за дизели с дросели, МАП сензорите кво налягане мерят, как го мерят...... ама ай тез двете сложни думички си ги записах и тях аобаче ..... незнам кво ще дойде да рекат Колега що не пишеш на български затрудняваш тука народа и го плашиш с тез сложните термини Ако смяташ, че има нещо нередно - използвай "Докладвай", вместо да коментираш вътре в темата, моля!Модераторски екип на fiat-bg.org
Колега 2000 20v turbo очевидно ти преча, за което пак се извинявам. С този пост мисля да го спра този форум нацяло, бая некомпетентен идвам явно, със здраве.P.S. Ако някой админ мине през темата ще помоля да изтрие постовете ми и заедно с тях акаунта ми по възможност, благодаря.След като думите, които използваш пораждат странични коментари, защо не ги замениш със съответните им думи на български език?Правила на форума, т. 1.13:Заглавията и мненията на темите се изписват задължително на БЪЛГАРСКИ ЕЗИК. Изключение прави само международният раздел - "International (English zone)".Модераторски екип на fiat-bg.org
'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Колега 2000 20v turbo очевидно ти преча, за което пак се извинявам. С този пост мисля да го спра този форум нацяло, бая некомпетентен идвам явно, със здраве.P.S. Ако някой админ мине през темата ще помоля да изтрие постовете ми и заедно с тях акаунта ми по възможност, благодаря.
EEEEEEEE колега недей така,та нали за това са тези форуми,всеки да може да си казва мнението и разбира се понякога да критикува другия,не се сърди на колегата,възможно е наистина да му е било трудно да разбере думите които си написал.Все пак си от знаещите тук а фурумите имат нужда от такива хора.
Коментар