Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

    Зехме една неотваряна турбина в понеделник започваме монтаж .....Старата има проблеми при баланса и според човека дето я прави нее добре да я качваме ....Забравих беше 270градусов лагера ....

    Коментар


      #17
      Re: ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

      bauki написа:
      Зехме една неотваряна турбина в понеделник започваме монтаж .....Старата има проблеми при баланса и според човека дето я прави нее добре да я качваме ....Забравих беше 270градусов лагера ....
      турбината да не е неква китайска бе , че те така исзкарват от ден до 500 км
      Power Under Pressure

      Коментар


        #18
        Опаковката изглежда доста истинска! Ако и другата турбина е с 270° лагер не я напъвай с бар и половина!Оставам с впечатлението че има някакъв проблем който провокира дефектирането на турбината(все пак смърт без причина няма)! Това е "голям сешоар" и не би трябвало бар и половина да са смъртоносни за него.Ако не е проблем-дай точния модел на турбината.Тук има достатъчно технически грамотни хора които биха дали мнението си за избора ти на турбина и т.н.

        Коментар


          #19
          ми то или правото масло или обратното е проблема да здаде ( другото е ако е лагерница и не са вързали водата ) това са
          Power Under Pressure

          Коментар


            #20
            ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

            Открихме проблема на колата .Расхода на турбини е отстранен.Маслената помпа се е предала на топло масло прави едва 4бр. без малко около 3.7-3.8бр. при 5500-6000 об....

            Коментар


              #21
              Какво точно и беше "предадено" на помпата Ако само по налягането съдиш може и грешка в уреда да е, а и си мисля, че бях чел някъде че на 20VТ-то при загрят матор помпата трябва да държи при 2000 оборота 3 бара или нещо от сорта. Мисля си че на 4 бара и отваряше рециркулационния клапан и тъй, като пишеш 3,7 - 3,8 бара може уреда ти да греши с 0,2 или 0,3 ..... Ако са читави зъбаците вътре, ако няма дерюги и по корпуса, ако външния и вътрешен зъбак не са превъртели един към друг .... кво да и се предаде друго А и ако дигнеш много налягането в маслената магистрала с по-яка пружина или с подлагане на шайби на ориг. пружина - квото и турбо да сложиш ще започне пък да тече.... Само размишлявам, ама ако нещо конкретно сте открили по помпата пос...ано снимай го да видим.Поздрави
              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

              Коментар


                #22
                ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

                Налягането го мериме с механичен уред .Като я свалиме ще я снимам .....Сверихмего с налягането на едно Брво HGT при него на топъл мотор при 5-6000об. прави 5.5бр.На моита Ланча прави 6.5бр. при 6000об. 2.0л.16в турбо ...

                Коментар


                  #23
                  При мен съм наблюдавал "странни" показания за налягането на маслото в зависимост от вискозитет,температура и начин на каране Когато монтирах уреда за налягане, отчетените стойности бяха както следва (Yacco 10W40):1.Студен двигател работещ на празен ход-малко над 6атм.2.Двигател загрял до работна температура и отново работещ на празен ход-малко под 2.5атм.3."Врял" двигател работещ на празен ход след борба с олигофрени движещи се по бул.Владимир Вазов(посока Левски Г) с мощните си коли-малко над 1,5атм.До смяната на маслото(6-7000км.) разлика в показанията(дадени по горе) не съм наблюдавал.В началото на Април маслото беше сменено с Yacco Galaxie Competition 15W50. При него показанията бяха различни и в точките по долу съм написал разликите при еднакви други условия:1.Малко над 7атм.2.Точно 3атм.3.Около 2,5атм.Биелните ми лагери впоследствие се оказа че не са от най добрите и въпреки това налягането на маслото според мен си беше в норми.След ремонта не би трябвало никога да виждам показания под 3атм.Според документацията на Фиат налягането на маслото не трябва да е под 1атм при загрял двигател работещ на празен ход и +1атм. на всеки 1000об/м. Съдейки по уреда ми разтоварващия клапан на помпата сработва някъде около 7,5-8атм.По мнение на хора имащи,ремонтиращи и разбиращи от особенностите на този двигател налягането на маслото не трябва никога да е под 1,5атм. При стойности под тази се счита че двигателя не е в най доброто си състояние.Според мен е задължително да си монтираш уред за налягането на маслото който не свети с всички цветове на дъгата и цената му не е под 100лв.

                  Коментар


                    #24
                    ПРОБЛЕМ С ТУРБИНА

                    БЛАГОДАРЯ за подробната информация....При нашия случаи при загрят двигател налягането пада до 0.8бр. и стига до 4.0бр. със зор.....Направихме прорез на стоиката на тампона и извадихме клапана с пружината целият клапан от страни е надран доста...Утре започваме процедура подмяна но като се има предвид каде се намира ще отнеме време ....Днес мерихме една Алфа 165 2.4 гтд информативно на топъл мотор на празен ход 2.0бр. при 4000об. 5.5бр.Мериме с един и същ механичен уред....всичките коли....ПОЗДРАВИ

                    Коментар

                    Working...
                    X