Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бустметър на JTD - инсталация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бустметър на JTD - инсталация

    Ще помоля колегите които имат такиви уреди да ударят едно рамо и да кажат как най-лесно и от къде можем да прекараме мъркуча за уреда без да го прескрипем и т.н.и как ще е най-правилно да с върже след турбината или преди смукателния (според мен тук)

    #2
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...t=%E1%F3%F1%F2
    Marea Weekend HLX Jtd 110

    oO(_)____////____(_)Oo

    Коментар


      #3
      мда , прочетох я вчера ....пак много мнения и пак не се стига до конкретоен отговоркъде да включа маркуча - на маркуча на уестгейта , след турбото или преди смукателния

      Коментар


        #4
        Колкото по-близо до колектора, толкова по-добре.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #5
          Аз първоначално го бях вързал на мъркуча на гейт-а.Там обаче ще ти показва само какво налягане прави турбината без да отчита евентуални загуби след нея(кулер,въздуховоди).Сега съм го вързал на въздуховода от кулера към колектора.Срязал съм маркуча и сложих една алуминиева тръба,на която съм навил щуцера за бууст-а.Така ми показва какво е реално налягането ,което влиза в колектора.

          Коментар


            #6
            janyboy написа:
            Аз първоначално го бях вързал на мъркуча на гейт-а.Там обаче ще ти показва само какво налягане прави турбината без да отчита евентуални загуби след нея(кулер,въздуховоди).Сега съм го вързал на въздуховода от кулера към колектора.Срязал съм маркуча и сложих една алуминиева тръба,на която съм навил щуцера за бууст-а.Така ми показва какво е реално налягането ,което влиза в колектора.
            А аз мисля да си направя фланец на мястото на отвора за ЕГР-а, който така или иначе е изолиран.

            Коментар


              #7
              Airfan написа:
              А аз мисля да си направя фланец на мястото на отвора за ЕГР-а, който така или иначе е изолиран.
              Там ще е супер.Аз моя ЕГР не съм го изолирал.

              Коментар


                #8
                ето това наистина е добра идея ...на метото на ЕГР-тотия дни повам да меря , струвма и правя

                Коментар


                  #9
                  абе Бустметъра лесно ще намеря къде да го свържа...... ама не намирам от къде да прокарам маркуча вътре в купето

                  Коментар

                  Working...
                  X