чакам развитие
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea интериор + снимки
Collapse
Заключена тема
X
X
-
lithrone
Колегата Racer_GT пак удари едно рамо и каза, че съм на прав път с пяната.Утре ще залея и останалите и ще чакам някоя по-студена нощ за лепене.
Коментар
-
lithrone
Коментар
-
lithrone
Пробвах да тапицирам несвален таван, директно в купето и се оказа, че задачата е изключително трудна. Не, че е невъзможно, но е доста неприятно, затова свалих моя. Ето резултата:

Оказа се доста сериозно залепен, засметка на този в Брава-та, който падна съвсем лесно.Моят, за жалост го повредих при демонтажа и сега се очертава изливане на нов от стъкломат.Понеже съм решил да слагам някакво мъничко, тъничко мониторче на тавана, за пасажерите отзад, няма да бързам с проекта
Тези дни ще се пробвам да монтирам и задният плафон, който купих наскоро.Седя си в колата, гледам я тази излишна, напречна греда на тавана, сложена само и единствено за да не хлътне ламарината при лек натиск и си мисля - не може ли да изрежа тавана и да сложа подходящо стъкло от друга кола? Идеи и съвети са ми добре дошли :D
Коментар
-
Седя си на стола,чета темата и се чудя как ги мислиш тези щуротии...
Какво му стана на тавана че ще отливаш от стъклопласт..? Вграждаме монитори всякакви,шибидаси и квото са сетиш... :D :DЛУД си уе... :D
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
lithrone
Стана тя, каквато стана... :P Дръпнах тавана на Бравата с двата пръста и се отдели с лекота и аз реших, че ще пожъна подобен успех и при Мареа-та, но уви.Дърпай, дърпай, не отпуска грам и понеже се прегъна на няколко места, реших да го сваля пък да става каквото ще! Сега е доста омачкан, но става за калъп.Като гледам, ще нанеса няколко слоя мат, малко шкурене, кожа и обратно горе.Вариантът със стъклото също не е изключен, но ще чакам някой вещ да даде идея от каква кола да го взема...
Коментар
-
Много се кефя на ентусиазма и майсторлъка ти, но това със стъклото го прескочи.Стъклото е доста по-тежко. Гредата изглежда ненужна, но мисля ( без да съм инженер, че отвежда напреженията в гредите и ползата от нея е по-голяма отколкото можем да предположим по външния и вид.Трябва наистина добър метод за затъмняване - карал съм кола със стъкло, ако не се затъмнява добре става сауна, слънцето ти бие на тиквата, абе не е точно това, което изглежда.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
lithrone
Стъклото е само замисъл за сегаLane Staley написа:Много се кефя на ентусиазма и майсторлъка ти, но това със стъклото го прескочи.Стъклото е доста по-тежко. Гредата изглежда ненужна, но мисля ( без да съм инженер, че отвежда напреженията в гредите и ползата от нея е по-голяма отколкото можем да предположим по външния и вид.Трябва наистина добър метод за затъмняване - карал съм кола със стъкло, ако не се затъмнява добре става сауна, слънцето ти бие на тиквата, абе не е точно това, което изглежда.
Иначе си прав. Тежи много, а и работата по монтажа, дори не мога да си представя, колко ще е.И аз съм карал 307-ца с панораментаван и знам, какво е когато през деня събереш "чергата" на тавана
За сега ще се мобилизирам да излея таван и да го монтирам заедно с монитор, ако ми изпадне някакъв, пък пак ще се мисли за подобрения.
Коментар
-
lithrone
Мразя го това нещо наречено сенник. Едни плоскости на панти се бутат надолу, за да не ти свети слънцето, през 2011 година....Затъмнил съм си 23см от стъклото в горната му част и сега, спокойно мога да се отърва от тези грозни, висящи "дъски"Дръжките по същата логика...Като видя някой да се държи за дръжките в купето и се сещам за миналото десетилетие.Сещам се за жигууетата със изпуснали амортисьори, за бабите, който са се хванали за същите тези дръжки и се друсат заради неравностите по пътя....Абе, всеки луд с номера сиdelete написа:А сенниците защо ги махаш ? Аз лично бих откачил ако нямам сенници, вечер като караш и слънцето е ниско е ужас без тях ...
Коментар
-
Малко странни представи имаш. Пък и дръжките служат за пътниците, не за теб, за чий са ти на теб висящи дръжки от тавана. :D Повози се като пътник през някой проход с по-остри завой и ще се сетиш защо са дръжките (освен ако колата не се движи с 25км/ч.)
Та както си казал, всеки луд с номера си.
1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
lithrone
Ето какво какво постигнахме с колегата Racer_GT в събота:
Остана още един слой стъкломат, шкурене, китосване и тапициране.Като се сетя, колко средства ще глътне този таван, ме обливат топли и студени вълни
Набавих и заден плафон, който си чака карбоновото фолио и ще бъде вграден в тавана.
Работата и по предния започна. Ще се свали релефа и ше се облепя, отново с карбоново фолио.
Свалих и централната конзола, която също ще се облепя с фолио.
Идеята е, всичко да изглежда така:
Приготвих лампи за плафоните, че тези купените светят жълто, а и не се славят с дълъг живот.
Ето и снимка от преди да разчекна всичко, отново :
Коментар
-
Много добре става. Пу на мен сега ми е скучно на стилото няма нищо да му се бърника из вътре и се чудя каква щуротия да му направя. Сега съм и 20 дни отпуск ще трябва да си намеря някоя занимавка. Обмислям да монтирам плафонче под предния капак за нощни профилактики. Обмислям да вградя захранването на радар детектора и кабелчето да излиза някъде отпред на таблото. Обмислям да му затъмня стоповете със спрей ама се чудя че и така ми харесват. Най сериозното което обаче ще ми изисква сериозни усилия е да монтирам едно малко компютърче в багажника и да сложа тъч скриин отпред на мястото на оригиналното ЦД, но това е все още в процес на размисъл как да го направя най-практично и удобно. Гледах в нета няколко завършени такива проекта и изглеждат супер. Дори съм измислил решение на проблема със бавното стартиране на компютъра и ще трябва да го проверя на практика дали ще стане. Най-скъпата част е самия тъчскрийн като сравнително най-евтиния който намерих е $145.00 * 1,34997лв = 195,75лв.
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар