S.W.A.T. написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
Може и за някои да изглежда смешно, мма тоз прийом се ползва доста и от тунерите на запад, а и аз лично съм виждал 2-ма чуждестранни тунери да го ползват при настройки на коли в БГ, тъй че явно не е толко безсмисленно и донякъде обясних какви са ползите от това
А на тоз индивид теле-Визор-а, да му каеш от мен другия път кат си говорите, че нищо не разбира Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , тунинга, не е като компютрите в НР
, шегувам се, доблоо е момчето
-
Тука говориме за коли и професионално направени Аз лично поради финансови причини никога няма да дам пълната гас на колата и да я загася веднага за да видя свеща как е , от тука автоматично отпада и варианта да се гадае по свещ , това го правихме едно време на старите ладуни а ако говорим за професионални уреди , има мнооого такива включително и прозразни свещи който да се гледа искрата в цилиндъра , кнок монитои и на 4 те цилиндъра и ...... и егт-та 4 афрта , но да бъдем реалисти , тука е БГ и е фиат форум така че това за свеща го много точен пример че няма как да стане тук , за това Не може да се прецени пунто ГТ по свещ
оставиш ли я за малко да поработи на празен ход и искасиш ли я нищо не виждаш вече
така че да гледаме практично , а не теоретично
Power Under Pressure
Коментар
-
Тунинг-конски сили
Дано съм уцелила темата.......Вчера си взех Пунто 1998 година-62 коня 1, 2 или 1,4.... Тъй като съм женско и малко необразовано по отношение на автомобилите имам въпрос? Може ли чрез тунинг да се сложат още коне, защото съм чувала, че се слагат и става по мощна?П.С. Не ми се смейте много! :D
Коментар
-
Орлинка, всеки има право на свое виждане за нещата,кое колко е правилно е друг въпрос Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз лично съм виждал доста счупени мотори от прекомерен аванс, бедна смес, неправилни свещи, детонации и т.н. и до ся не съм видял счупен мотор от проверка на свещите от човек знаещ какво точно да гледа и правилно тълкуване на видянотоWhitePower написа:Аз лично поради финансови причини никога няма да дам пълната гас на колата и да я загася веднага за да видя свеща как е , от тука автоматично отпада и варианта да се гадае по свещ , това го правихме едно време на старите ладуни
Дори в няколко от случайте, които аз съм видял това е спомогнало за предотвратяване на тежки последици за моторя поради започнали детонации в някой от цилиндрите, спукана керамика на свещи, откъснат или разтопен електрод на свещ, позапушен инжектор, разминаване на реалния аванс с този от таблиците на ЕКУ-то, антифриз в някой от цилиндрите.А относно старите лади и туй нящо пунто ГТ, не мисля, че има особена разлика в концепцията на моторите и 2-та реално са разработка от 68-ма големия снег Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз пък мисля, че щом оглеждането на свещите се прилага при кола като Ево 9 примерно, с нищо не би навредило, а само би помогнало на звездолет като пунтото, просто и 2-те са с ДВГ-та макар и доооста различни като поколения и концепцияWhitePower написа:така че това за свеща го много точен пример че няма как да стане тук , за това Не може да се прецени пунто ГТ по свещ
Пък и при настройки на улицата само с широколентова сонда и некъф ЕГТ прибор, ми е било винаги интересно как тунер-а ще разбере дали е настроил оптималния аванс на моторя в различните режими, с моите бегли познания, тва нема как да стане без наличието на доста скъпо оборудване и логване на бая параметри, мма знам ли, може и да бъркам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Абселютно, аз също гледам и разсъждавам от гледна точка на практика и некви познанияWhitePower написа:така че да гледаме практично , а не теоретично
Моля, не разбирай мнението ми като заяждане или нещо такова (изказвам само моя гледна точка относно тунинга-неми се влиза в безкрайни спорове), просто както казах, всеки си има неква истина, кога вярна, кога не чак толко Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
Ми що не си изфорсираш колата на диното и гасш веднага , и да видиш колко и е готино на турбината развъртяна на макс без маслоbiser_as написа:Орлинка, всеки има право на свое виждане за нещата,кое колко е правилно е друг въпрос Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз лично съм виждал доста счупени мотори от прекомерен аванс, бедна смес, неправилни свещи, детонации и т.н. и до ся не съм видял счупен мотор от проверка на свещите от човек знаещ какво точно да гледа и правилно тълкуване на видянотоWhitePower написа:Аз лично поради финансови причини никога няма да дам пълната гас на колата и да я загася веднага за да видя свеща как е , от тука автоматично отпада и варианта да се гадае по свещ , това го правихме едно време на старите ладуни
Дори в няколко от случайте, които аз съм видял това е спомогнало за предотвратяване на тежки последици за моторя поради започнали детонации в някой от цилиндрите, спукана керамика на свещи, откъснат или разтопен електрод на свещ, позапушен инжектор, разминаване на реалния аванс с този от таблиците на ЕКУ-то, антифриз в някой от цилиндрите.А относно старите лади и туй нящо пунто ГТ, не мисля, че има особена разлика в концепцията на моторите и 2-та реално са разработка от 68-ма големия снег Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз пък мисля, че щом оглеждането на свещите се прилага при кола като Ево 9 примерно, с нищо не би навредило, а само би помогнало на звездолет като пунтото, просто и 2-те са с ДВГ-та макар и доооста различни като поколения и концепцияWhitePower написа:така че това за свеща го много точен пример че няма как да стане тук , за това Не може да се прецени пунто ГТ по свещ
Пък и при настройки на улицата само с широколентова сонда и некъф ЕГТ прибор, ми е било винаги интересно как тунер-а ще разбере дали е настроил оптималния аванс на моторя в различните режими, с моите бегли познания, тва нема как да стане без наличието на доста скъпо оборудване и логване на бая параметри, мма знам ли, може и да бъркам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Абселютно, аз също гледам и разсъждавам от гледна точка на практика и некви познанияWhitePower написа:така че да гледаме практично , а не теоретично
Моля, не разбирай мнението ми като заяждане или нещо такова (изказвам само моя гледна точка относно тунинга-неми се влиза в безкрайни спорове), просто както казах, всеки си има неква истина, кога вярна, кога не чак толко Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
за да видиш свеща как е разликата с ладите и пунтото е турбо компресора на който му се ебава майката като го угасиш веднага и турбото се е развъртяло на обороти видя ли сега защо не се препоръчва този метод на турбо коли
Power Under Pressure
Коментар
-
Орлине, никой не е такъв джалтанин да даде целата газ до 7000+ оборота и да загаси моментално колата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Гасенето на колата става по горе-доле следния начин и време - след като върнеш газта при приключване на рън-а (тогава моторя е във фюел кът и през горивната камера не минава нищо освен минимално количество въздух), докато спрат да се въртят валците минават 10-ина+ секунди, оставя се още 10-20 секунди колата да поработи на празен ход (това с почти нищо не променя положението със свещите) и колата се гаси. За тия 30+ секунди (реално на пътя докато отбиеш колата и спреш е още по-дълго времето) турбината мое си сигурен, че както е без товар си е свалила оборотите доволно и са близо до тия на празен ход и аз не виждам къф е проблема за нея, като загасиш колатаWhitePower написа:Ми що не си изфорсираш колата на диното и гасш веднага , и да видиш колко и е готино на турбината развъртяна на макс без масло
за да видиш свеща как е
Факт е, че аз счупена турбина от това несъм видял досега, за сметка на доста почупени мотори с настройван на улицата аванс, което пак казвам без необходимото и бая скъпо оборудване си е общо взето чисто налучкване, гадаене и предположения. :D А като спомена дино, то там това с гледането на свещите може и изобщо да не се ползва, щот аванса достатъчно точно и оптимално се настройва спрямо графиките на въртящия момент
, може тунер-а да свали веднъж свещите за да се убеди, че всичко е еднакво и нормално във всичките цилиндри и положението в горивната камера съответства на това видно на дино-графиката и на направените от него настройки.Тъй че, знаеш мноо добре аз съм с 2 ръце ЗА настройки на колата и специално на аванс-а на дино, щот спестява дооооста главоболия и разочарования.А кой метод тогава,че ми е мноо интересно дава насока за оптималния аванс на един турбомотор настройван на улицата?WhitePower написа:видя ли сега защо не се препоръчва този метод на турбо коли
Коментар
-
Мисля че за 30 секунди работа свеща се променя коренно спрямо това как е била на 6000, но това си е само мое наблюдение , защото аванса на фул буст е един а на празен ход друг
, така че кой от 2 та аванса ще видиш ? този на празен ход или този на фулбуст от свещите може само да се разбере горенето на цилиндрите колко е разномерно и качествено но да се определи една кола как е мапната , на пълната гас при 6000 рпм е малко в зоната само на теорията свещите помагат за откриване на проблеми, замисли се на това дето го казваш за предварението , за 30 секунди колко такта минават и как се изменя линията на електрода за това време
Power Under Pressure
Коментар
-
Няма проблем, обещавам да се замисля, пък ти помисли тва дет ше видиш на свеща дали ще е от 20 сек. работа на мотора на празен ход и никакво натоварване или от това, което се е случвало в продължение на няколко рън-а до 6000+ оборота и пълно натоварване :D , при кой вариант колко такта на мотора са минали и кое ще е определящо за състоянието на свещаWhitePower написа:замисли се на това дето го казваш за предварението , за 30 секунди колко такта минават и как се изменя линията на електрода за това време
Аз и преди няколко поста споменах, че всеки си има неква негова истина, правилна или не, тъй че изобщо нямам намерение да те убеждавам в нещоWhitePower написа:Мисля че за 30 секунди работа свеща се променя коренно спрямо това как е била на 6000, но това си е само мое наблюдение
Аз просто коментирах моите наблюдения и мнение относно тоя подход, особено при мапване на улицата.Може ли все пак да ми обясниш (поне на мен ми е мноо интересно), при мапване на улицата, без да се ползва дино-знам, че тая машина не те кефи :D , няма гледаме свещите също, тогава кое ние ориентир, че сме постигнали оптималния аванс на моторя и не сме предобрили нещата или дали нямаме още кво да изкараме като въртящ момент и коне респективно от тоз двигател?
Коментар
-
Ако не е трябвало, е нямало да изобретят дино стенда.Така че дали е нужен е ясно,но хора всякакви интереси всякакви и всеки сам си преценява,но за мен не е оправдано да набиеш 10 хил в колата и да не идеш на дино стенд за настройка
П.П. но това си е само моя теория,и всеки сам си преценява.Withe power към колко коня е последно твойта кола?И тя ли за сега е най бързото Пунто.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
а колко коня е никои не знае , нямам нищо против мапването на дино стенд , просто до сега не съм намерил няко който да иска това и да си плати целия масраф
но със сигурност може да се извади на диното някое е друго магаре отгоре , просто не сме толкова претенциозни от към коне за съответните финансиа за това да не ида на дино ,
ходих искара 210 коня на мотора на 4900 оборота , и 285 нютона пак на тезо обороти и съединителя избускува , демек колко нагоре е няма как да разберем , докато не се смени съединителя с нещо керамично ,защото за мойте пресполагаеми коне се слага керамика ,но не искам да си троша другите карантии факт е че след диното искарах колата и в продължение на 15 мунти и скъсах гъзъ
и нямаше и помен от пребуксуване на съединителя ,но на диното 2 ръна и ефекта е един и същ
нещо не обяснимо за мене но е така за разлика от друка кола която при стартовете пали съединителя но на диното нямаше проблем
другото което е че колата на диното пикна на 1.7 бара а на пътяе залепила 1.5
имаси филмче в темата ми така че всеки само може да види опита от диното
от този практичен опит следва че на диното нещата са по различни от на Хасвалта
Power Under Pressure
Коментар
-
Нали и аз точно това казвам как след като инвестират толкова пари после не искат да минат на дино,това не проумявам.Иначе за твойта кола на колелата е по важно какво е дало диното но то го има в твойта тема,питах щото все бърникаш и може да си открил някой жокер в ракава,относно съединителя,и мен ме притеснява на омп ги дават с 40 % повече да издържат от оригиналния а твоя оригиналния издържа колкото омп.http://www.ebay.co.uk/itm/OMP-200mm-...85Затова питах за конете,мен също ме притеснява съединителя но ще го измислим.поздрави и на колегата с бялото пунто има хубава визия,п.п.на някой итал фест може да дойда след като я направя.WhitePower написа:а колко коня е никои не знае , нямам нищо против мапването на дино стенд , просто до сега не съм намерил няко който да иска това и да си плати целия масраф
но със сигурност може да се извади на диното някое е друго магаре отгоре , просто не сме толкова претенциозни от към коне за съответните финансиа за това да не ида на дино ,
ходих искара 210 коня на мотора на 4900 оборота , и 285 нютона пак на тезо обороти и съединителя избускува , демек колко нагоре е няма как да разберем , докато не се смени съединителя с нещо керамично ,защото за мойте пресполагаеми коне се слага керамика ,но не искам да си троша другите карантии факт е че след диното искарах колата и в продължение на 15 мунти и скъсах гъзъ
и нямаше и помен от пребуксуване на съединителя ,но на диното 2 ръна и ефекта е един и същ
нещо не обяснимо за мене но е така за разлика от друка кола която при стартовете пали съединителя но на диното нямаше проблем
другото което е че колата на диното пикна на 1.7 бара а на пътяе залепила 1.5
имаси филмче в темата ми така че всеки само може да види опита от диното
от този практичен опит следва че на диното нещата са по различни от на Хасвалтаuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
ама аз несъм с оригинален ,с органичен диск но диск но с уцилен притискател а и все пак моя вече е на 10000 км , 2000 разработка и останалото драг
и едно ходене до дупница така че той си е изкарал парите , отранното е че на пътя няма проблем ;0 и от тука идва дилемата , да го сменя или да не го сменя ....ако минаваш 250-260коня казват чеферодовите клякат , и от там само керамики ама с керамиката чувам слухове за много счупени скорости , та не ми се рискува още повече че скоростната ми е уникано добра и на 740 оборота влизат предавките като масло
)
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар