има един мит че само черните не се чупят и вървят най много
след това били сивите ....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
при надув ... има някъв странен страскящ звук на изпускащщ въздух ..., и някой пат надува на 0.6 на 0.8 някои пътна бар мн странно прегледах вакумите няма извадени прегледах блоу офф да не би да оттърва ама като я наствойвахме не отърва пробвах с друг сащата работа..., чудя се от де при надув може да издиша тутбопътищата са метални едва ли е от там от кулер ане е невежда ме мисалта на кранчето ама трябва да се разрови добре а ся няма време и се стъмва много рано
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Някой беше писал че има такъв проблем със странен звук и падане на налягането и в последствие се оказа че се сплесква маркуча преди турбото от вакуума. Виж и при теб да не е нещо такова. А при мен имах такъв случай:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=180
Коментар
-
аз мисля че казах че буст контролера не става ама .....за защо си го пипал да те питам след като веднъш беше настороена или вече ти малееs00rry написа:неска го поразрових .. боостконтролера прави некви въртели , ама валеше и нямаше как да я настъпя че мн движение и хлъзгаво такова едно ...
) скоро ще влиза май за скоростна кутия че тая даде фира..
Power Under Pressure
Коментар
-
ами цялата работа е че единия турбопът на едната снадка от голямото налягане нещо скобата я нямаше кадето трябваше да е или .. и аз незнам кво точно се е случило или не е завивана и от там изпуска като надуе турбината въздух днеска го оправих мислех че е от кранчето ама не е
ще го наглася налягането пак на колкото си беше и така .. не вярвам да е проблем .., а интересува ме еи ся направих няколко ръна направи ми впечатление като че ли.. на 2ра 1бар боост на 3та 1.2 ? нормално ли е ?
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
това еку нали има втори чип за еку-бууст контрола?острича трябва да стане за там, и да може да се мапне бууста, сложно е определено, но няма нищо общо като бързина нито с кранче, нито с външен бууст контролерWhitePower написа:с този контролер толкова аз това го обясних и на джак
По-добро от ЕКУ бууст контрола няма .
Коментар
-
99% от хората искат да карат на малкък буст , а при гонки на по голямici написа:това еку нали има втори чип за еку-бууст контрола?острича трябва да стане за там, и да може да се мапне бууста, сложно е определено, но няма нищо общо като бързина нито с кранче, нито с външен бууст контролерWhitePower написа:с този контролер толкова аз това го обясних и на джак
По-добро от ЕКУ бууст контрола няма .
няма как да стане с чип острича става идеално Но и аз съм с кранче
за всеки случей , ако някой ме накантари
Power Under Pressure
Коментар
-
При преминаване трябва колата да е изгасена,което е малък минус.ici написа:и за две карти има начин, оттам откъдето си взел острича има едни приставки с по-голям чип и с едно кабелче може да се подава маса и да се минава от карта на картато и тук може да има такива, но не съм търсил, а и който се занимава с компютърна техника ще може да го направиuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
най ефтиния вариант е с каранче , както съм аз и както са 99 % от хората ми, не са скъпи и винаги си можеш да варираш с буста Тука често чупят турбини щото карат с 2 ръка и на хората няма да им се занимава всеки път да идват да им коригирам буста Да това е добро за мен но не и за хората Мисля че ме разбираш на къде бияici написа:и за две карти има начин, оттам откъдето си взел острича има едни приставки с по-голям чип и с едно кабелче може да се подава маса и да се минава от карта на картато и тук може да има такива, но не съм търсил, а и който се занимава с компютърна техника ще може да го направиPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар