r.punto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
Вярно е че едно време беше едно сега е друго но да правиш кола в провинцията беше чудо едно време за нищо помощ от никого никои нищо не знае помощ по телефона :D и сервизите като им кажеш какво трябва и те гледата като луд :DWhitePower написа:Ние не се караме и се базикаме един друг
и спорим по темата
не напразно го бъзнах едно време как е било
по тая логика ние и с бисер се караме
ама не е така спорим си
минало заминалоако се обурудвам пак с пунта ще мина през София да полафим
Коментар
-
Да трябваше ама не ме послуша и наа и по скаипа ти писах ама са ти дали друг акъл ваша работа минало вече.Защо търсиш цял блок мисля че не трябвало да въртиш бензиновия регулатор и като си намалил бензина и със скапания бустконтролер станала бедна сместа и отам е станала белята измерете цилиндрите и сравнете със допустимите допуски за износване на ризите,цилиндрите и ще разберете на къде е работата,та засега си вземи само изпускателен колектор и буталаs00rry написа:ами защото сложих двусекционни фарове а старите бяха едносекционни ... от там идва разликата .., ами трябваше само да прехвърля частите на мойто старото пунто и да си карам живота ама аз съм много смотан както винаги ...
Коментар
-
аз бих му препоръчал напро да сложи нови , все пак сметни че има умора на метала от втората ръка но всичко е кинти иначе не си мисли че в провинцията нещата са се променили , роската ми звъни сека седмица да ме проверява дали не съм загубил тренинг днеска супер странен проблем с едно , беше гръмна маркуча на бензиновата помпа в резервоара , ама като балон станал откачам от отпреде бензим има , връзвам го на рейката , няма
регулатора подпира налягането и балона се от отваря бензина си остава в резервоара , направо се поболях докато открия проблема , мислех че инжекторите не отварят
Power Under Pressure
Коментар
-
брат скапания боостконтролер му беше залепнала съчмата вътре и така взех колата и таванепе на 2 бара и половина колкото може да надува така колата е карана супер много време + неработещ блоу офф който клюхаше като пуйка ..., ами ти този блок не те знам колко си го правил но след теб са сменени още 1 път бутала .., и ще му е 3 ти 4 ти път сигурно, така че ще го мерна и ще реша какво а това з абенз.. регулатор може и така да е станало но като го върнах помпата спря да вие ..., а изпускателния колектор си има цепки можеби ще трябва друг ...r.punto написа:Да трябваше ама не ме послуша и наа и по скаипа ти писах ама са ти дали друг акъл ваша работа минало вече.Защо търсиш цял блок мисля че не трябвало да въртиш бензиновия регулатор и като си намалил бензина и със скапания бустконтролер станала бедна сместа и отам е станала белята измерете цилиндрите и сравнете със допустимите допуски за износване на ризите,цилиндрите и ще разберете на къде е работата,та засега си вземи само изпускателен колектор и буталаs00rry написа:ами защото сложих двусекционни фарове а старите бяха едносекционни ... от там идва разликата .., ами трябваше само да прехвърля частите на мойто старото пунто и да си карам живота ама аз съм много смотан както винаги ...
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
:D баси кефа с турбо калибра имаше проблем с обратния бензин запушен човека във варна за първи път срещал при опел такова нещоWhitePower написа:аз бих му препоръчал напро да сложи нови , все пак сметни че има умора на метала от втората ръка но всичко е кинти иначе не си мисли че в провинцията нещата са се променили , роската ми звъни сека седмица да ме проверява дали не съм загубил тренинг днеска супер странен проблем с едно , беше гръмна маркуча на бензиновата помпа в резервоара , ама като балон станал откачам от отпреде бензим има , връзвам го на рейката , няма
регулатора подпира налягането и балона се от отваря бензина си остава в резервоара , направо се поболях докато открия проблема , мислех че инжекторите не отварят
Коментар
-
говорих тогава ама кои да слушаs00rry написа:брат скапания боостконтролер му беше залепнала съчмата вътре и така взех колата и таванепе на 2 бара и половина колкото може да надува така колата е карана супер много време + неработещ блоу офф който клюхаше като пуйка ..., ами ти този блок не те знам колко си го правил но след теб са сменени още 1 път бутала .., и ще му е 3 ти 4 ти път сигурно, така че ще го мерна и ще реша какво а това з абенз.. регулатор може и така да е станало но като го върнах помпата спря да вие ..., а изпускателния колектор си има цепки можеби ще трябва друг ...
вижте първо блока и тогава мислете за варианти хххххее на 2.5 буст ясно що е счупена турбината баси кефа блоу офа дане работи ми не знам пък как и него са го прецакали но то за глупците няма невъзможни неща хахаха за буталата виж сега аз съм трошил един път колата,като я купиха от мене ги строшиха, ти си 3 трошач ибензиновия регулатор трябва да е на 3.1 бара със закачен на него вакум и 3.6 без вакум това се проверява мисля знаете как,намери си нов бус контролер Орлин ще ти намери ...и повече от 1.2 както ти писах като взема новата турбина не надуваите да си нямаш същите ядове а и за маслото съвет вземи си зелената селения пълна синтетика 20х50 http://www.flrussia.com/oleje/auto_s_hpx.htm
Коментар
-
Какво става за 24 часа колко страници са се изписали
Това дали ще затваряш гараж или не си е твоя работа,Няма значение колко вземаш дали 20-30лв или 200-300лв по твойте думи тези който продават весници за 1 лев значи не извършват търговска дейностWhitePower написа:знаеш ли такива като тебе ме карат да затворя гаража и никой да не влиза в него и без това вече ми е писнало ако си мислиш че 20-30 лева са пари .....объркал си професиятаbebito^^^ написа:Ако настройваш колите на хората от форума и не им вземаш пари,то тогава аз си вземам думите на зад и се извинявам,но ако вземаш пари то това те прехвърля от другата страна на бариерата, не мисля,че без помоща на компресора маслените пари ще излязат сами без някой да ги издърпа от там,
Утре спираме да даваме фактури под 30 лв
И как определи,че съм объркал професията след като не знаеш каква е тя?И след като вземаш пари това те клалифицира като професионалист! В което няма нищо лошо! Но такива твърдения
то няма нужда от чипове махате картерната и ето ви 10 коняWhitePower написа:При мене няма нито една кола с заводска картерна и нямат проблеми даже някой са качили някой друг кон от нея приблизитено 10 коня
П.П. Виж нямам нищо против теб.Виждам че разбираш и това ме кара да те уважавам като такъв,но приеми че започнеш ли да вземеш пари това те прави професионалист защото предлагаш услуга.П.П.И това с 10 коня от картерна ще приема че си го написал прибързано.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
хихи личи си че грам не познаваш двигателя на ГТ то по добре замълчи , за да не доказвам на поредния ниверник как като се прецака клапана на картерната се губят приблизително 10% от въздуха насочен към колектора ( може и повече да е ) оставиме да правя това което ти не умееш , ако го правиш подобре от мене ела и го докажи , а не само да клавиатурствашPower Under Pressure
Коментар
-
:D хехех без заяждане но на мене нищо не си ми доказалWhitePower написа:хихи личи си че грам не познаваш двигателя на ГТ то по добре замълчи , за да не доказвам на поредния ниверник как като се прецака клапана на картерната се губят приблизително 10% от въздуха насочен към колектора ( може и повече да е ) оставиме да правя това което ти не умееш , ако го правиш подобре от мене ела и го докажи , а не само да клавиатурстваш
:D щото не само моята кола е била със закачена картена без грижи.Не си мисли че имам лошо мнение за работата тиНо не мога да те разбера според тебе никои не може да има мнение различно от твоето и чуждото мнение не може да е вярно,никои не мисля че иска да ти разваля туннига си мисля, а и според твоя опит може да е едно но според друг опит да е различно затова има различни вариации на един и същи двигател по тунингза това дали миналото ми пунто нещастно е давало 13 не наи доброто му време време е под 14 но инъче постояните му време са били в краина фаза ниски 14 въпреки стоковия колектор турбината на 4000 обр минаваше 1 бар буст а след 5000 обр вече стигаше 1.6 и тая кола нещастна е била винаги със заводския съединител и притискател :D а и тои се сменяше всеки месец :D щото ми беше омръзнала вече пунатата и си я карах както доиде,провинцията си е провинция а и понеже не ми се искаше да правя кутии-понеже Жоре 2 като сложиха хубав съединител и дефиренциала излезе да види какво става :D а и в Търново нямаше що конкуренция по онова времеОрлине пак да ти напиша преди да се запалиш и да пишем отново 20 страници глупости не ти оспорвам начина на правене на гт-та просто споделям си споделям опита и не ангажирам никого да го ползва за верен и т.н.Примерно ако Росен ме бяха чули щеше да си кара колата без грижи ама тои неговия маистор много ги разбира пунтите понеже има 3 в гаража и още докато бяхме там ми стана ясно че ще строшат колата но се опитах да ги посъветвам-минало заминалоДано ме разбереш правилно и не се засегнеш пак :D респек за работатаbebito^^^братле виж по мое мнение Орлин доста добре се справя като като мери на хората колите за вярна смес понеже да отидеш да дино сервиз за това си е баси кефа 500 лв а тои не може да не взема нищо понеже тая сонда замеренето доста бързо хвърля заради влага от аспусите а сонда за мере не е безплатна
на мене едно време за едно мерена да надуем колата на 1.6 за 20 минути ми вземаха 50 лв :D
Коментар
-
:D ако искаш да направим отделна тема за тунинг по гт или не ти изнася да знаят хората кое как става :D а и няма нужда да снобстваш никои не е написал че трошиш на хората колите аиде стига се прави на обиден инъче звъниш на Жоро :D за глупости от преди години а и ти почна да се нервиш за проста причина :D със здравеWhitePower написа:на мене повече не ми се пише важното е че недоволен от мене няма и фиидбека ми е 100%
Коментар
-
-Уж говорихме за откачена каретерна и как като се откачи идват едни 10 коня от горе пък сега отидохме на клапана и как падат 10 % от въздуха.Сега ти какво препоръчваш на новобранцитре като мен да караме със закачена картерна или с откачена?-Аз на теб няма какво да доказвам там сервизите се мерете кой по голям и каква кола е направил.-и продължаваш да класифицираш хората!преди бях объркал бизнеса сиWhitePower написа:хихи личи си че грам не познаваш двигателя на ГТ то по добре замълчи , за да не доказвам на поредния ниверник как като се прецака клапана на картерната се губят приблизително 10% от въздуха насочен към колектора ( може и повече да е ) оставиме да правя това което ти не умееш , ако го правиш подобре от мене ела и го докажи , а не само да клавиатурстваш
сега съм клавиатурен писател.
Аз никаде не съм казал че не се справя с работата си ! Той пише че аз съм объркал бизнеса.по въпроса за сондата след като си тръгнал да правиш тунинг и си налял "Х" хиляди лева ще си земеш една сонда не са толкова скъпи вече.И сондата най вече заминава от неправилна работа с нея и неправилен монтаж сондата трябва да е максимално в горната част на сечението на тръбата за да не задържа големи капки вода тя си има отопление и преди палене на студен двигател си чакаш да загрее сондата и да се изсуши.аз съм е монтирал такаr.punto написа:bebito^^^братле виж по мое мнение Орлин доста добре се справя като като мери на хората колите за вярна смес понеже да отидеш да дино сервиз за това си е баси кефа 500 лв а тои не може да не взема нищо понеже тая сонда замеренето доста бързо хвърля заради влага от аспусите а сонда за мере не е безплатна
на мене едно време за едно мерена да надуем колата на 1.6 за 20 минути ми вземаха 50 лв :D
можеше да я завъртя още малко на горе,но после за свалянето трябваше да ползвам канал а така от горе може са се сваля и да се калибрира,а както знаем тя си има переодично калибриране.това показва при първото паленеhttp://www.vbox7.com/play:30d95032WhitePower- Не мога да разбера целта на нападението ти към мен аз няма да ти взема нито клиентите нито работата по колите!казах че е по добре при закачена картерна да има ойл кач танк и сложих две снимки на това което се събира в него и на идеално чистите турбо пътища.Казах ти че не съм нито сервиз нито някав виден или не виден тунингар!пълен любител и както ти си си направил колата така и аз сам си правя мойта.Може да кажеш даже дали са ми добре смесите или какви да гоня виж даже се допитвам до теб!!!
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Бе ти не виждаш ли че има цяла тема с 50 страници как се прави тунинг на ГТ 200++ кое да не знаята хората , всичко е описано но май не ти се чете а само си чешаш езика , по добре ти се научи как се прави ,вместо да исказваш компетентни мнения , или по добре напиши , един кой си ми направи колата и еди кой си , а аз я карах и много много не съм пипал щото не разбирама да те пита къде седи клапана на картерната и каква работа върши като ? подробно искам да ми обясниш а за Жороко - питай го него ,че не съм му звъннялr.punto написа::D ако искаш да направим отделна тема за тунинг по гт или не ти изнася да знаят хората кое как става :D а и няма нужда да снобстваш никои не е написал че трошиш на хората колите аиде стига се прави на обиден инъче звъниш на Жоро :D за глупости от преди години а и ти почна да се нервиш за проста причина :D със здравеWhitePower написа:на мене повече не ми се пише важното е че недоволен от мене няма и фиидбека ми е 100%
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар