JacK`DanielS написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
утре ще погледно но мисля че си беше наред но все пак ще проверя! мерси!WhitePower написа:сега се сетих , прегледай обратното масло на турбината да не е прищипано затапено , запушено това може би е най вероятната причинаJacK`DanielS написа:не при пунтото нее така...естествено че ще се изчистят всички турбо пътища + кулераkaci написа:При Пунтото не знам как е, но при петака турбо има един клапан който затваря картерната вентилация щом турбото започне да надува! Когато този клапан не държи, маслото влиза в турбото и от там в кулера който в този случай се оказва маслен резервоар. Преди да палите отново колата обезателно изчистете кулера от маслото, защото иначе ще видите стрелката на оборотомера доста над 7000об/м!
знам какво става ако маслото попадне в цилиндрите 

Коментар
-
Aбе ПРОСТ ти знаеш ли, че това турбо не си знае километрите, и имаш ли идея колата в попредишния си совственик как вървеше. Твойто пунто щеше да ти се стори стоково сравнение с това. И искам да ти кажа, че този спорт си е скъп и ако си с нагласата цял живот да си караш с едно турбо значи по добре не се захващай... никога няма да имаш бърза кола, както и никога не си имал :П)WhitePower написа:И аз те обичамsa6o_gt написа:Колега Орлин обича да сменя рязко темата като види, че е казал няква пълна тъпотия. Да на 2560 и дават флоу 310-330 коня но това не значи, че тези коне ще извади на всеки един мотор. Пунто за да извади 300коня освен многото неща които трябват да се променят като глава дросел смукател испускател и тн. му трябва турбинка като ИХИ VF34 която флоува 360 коня, аз лично мисля, че конете които дават да извади гт2560р са много оптимистична цифра. Не съм виждал кола с повече от 270 коня на мотор с такава турбинка
Коментар
-
няма надежди... маркчука не е прештипан... като се разглоби ще се види кво е... ама имаше текло масло от студената част надолу по генерация което ще рече че е сигурно семеринга.. ? интересно ми е кви пари ще излезе рециклажя някой по запознат и да препорача нещо ?
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Yellow_Flash_Colorz_PDT_07sa6o_gt написа:Aбе ПРОСТ ти знаеш ли, че това турбо не си знае километрите, и имаш ли идея колата в попредишния си совственик как вървеше. Твойто пунто щеше да ти се стори стоково сравнение с това. И искам да ти кажа, че този спорт си е скъп и ако си с нагласата цял живот да си караш с едно турбо значи по добре не се захващай... никога няма да имаш бърза кола, както и никога не си имал :П)WhitePower написа:И аз те обичамsa6o_gt написа:Колега Орлин обича да сменя рязко темата като види, че е казал няква пълна тъпотия. Да на 2560 и дават флоу 310-330 коня но това не значи, че тези коне ще извади на всеки един мотор. Пунто за да извади 300коня освен многото неща които трябват да се променят като глава дросел смукател испускател и тн. му трябва турбинка като ИХИ VF34 която флоува 360 коня, аз лично мисля, че конете които дават да извади гт2560р са много оптимистична цифра. Не съм виждал кола с повече от 270 коня на мотор с такава турбинка
кой го казва дето се чудеше как да ме догони и дето от страм и клипа не пусна
п.с. Факт е че моята кола е на 7000 км , 5000 от тях в състезателен резим
и нищо и няма
Power Under Pressure
Коментар
-
До кога ще се спори безмислено на кой му е по-дълъг...турбо пътя :D Момчето страда сега за колата си,че едва ли ще има възможност да я стегне в предишния и вид.Мисля че е по-добре да му дадем съвет отколкото да излагаме сектата,чиято репутация и без това е доста крехка дори в нашия форум.Росене не се занимавай с никви рециклажи на турбини.Тръгнал си по отдавна отъпкани пътеки които водят до НИКЪДЕ.Събери си някой лев и си купи някоя втулкова Т25ца,мисля че на 1,3 1,4 колата ще върви повече от доволно,а и ти казах нещо за разхода и ...ти знаеш какво
Коментар
-
Първо не може да тече от студената част в генерацията хахаа, Второ няма никви семеринги от които да тече а сегменти и трето Болберинг турбините не подлежът на рециклиранеs00rry написа:няма надежди... маркчука не е прештипан... като се разглоби ще се види кво е... ама имаше текло масло от студената част надолу по генерация което ще рече че е сигурно семеринга.. ? интересно ми е кви пари ще излезе рециклажя някой по запознат и да препорача нещо ?
а с Т25 на 1,3 1,4 колата няма да ти хареса как върви
Коментар
-
тези графики от 339 коня и тн. не са с турбо ГТ2560Р искам да си наясно самоkaci написа:На предишната страница може да видиш такава! Не видях никой от вас да коментира въртящ момент който за мен е по важен!sa6o_gt написа:........ Не съм виждал кола с повече от 270 коня на мотор с такава турбинка
Коментар
-
ето ви разглобена лагерница http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot....jpgиначе ако взимаш пак лагерница или нова или не ,,,моя съвет е правиш си изпускателен колектор и си взимаш от митсу ево турбина аз така направих и съм доста доволен
по евтиния вариант е тд от субару или ако си харесаш някоя т3 ка имам такъв фланец за преминаване от т25 към т3
alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

Коментар
Реклама
Collapse


Коментар