по принцип постигнах съвършенството на ежедневен автомобил който да не е куцобайка и да ми харесва и да не се чупи.., но малко се промениха нещата от живота и немога в момента да го поддържам даже имам и кола на газ която карам и малко пунтото е останало на заден план а и има и вариант за чужбина от който мисля да се възползвам а живот и здраве като се върна обмислям варианта някой субаро ако има лев но до тогава има много време
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
ами така да го кажя примерно надува на 1.4 бара холд 1.3 в целия диапазон на бооста примерно до 7200 така е нормално ..., а при мен надива на 1.3 някъв холд сякаш има на 1.1 и нагоре примерно след 6000 7000 оборота пада до към 0.8 ? нормално ли е за тая турбинка
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Извинявай, мма имаш ли някво логично обяснение на това да го вкарваш тоя мотор с това турбо над 6-6500 оборота?s00rry написа:ами така да го кажя примерно надува на 1.4 бара холд 1.3 в целия диапазон на бооста примерно до 7200 така е нормално ..., а при мен надива на 1.3 някъв холд сякаш има на 1.1 и нагоре примерно след 6000 7000 оборота пада до към 0.8 ? нормално ли е за тая турбинка
С китайско кранче и най-вече с това турбо е съвсем нормално случващото се с налягането според мен
Коментар
-
вие пак ептен за мезе ме взехте каде прочете че съм сложил китайско кранче ?! просто споменах механизма няма нищо общо с тях месингово е такива каквито орлин продава ... просто питах и аз си мисля че е нормално но исках да чуя мнението и нанякой друг...biser_as написа:Извинявай, мма имаш ли някво логично обяснение на това да го вкарваш тоя мотор с това турбо над 6-6500 оборота?s00rry написа:ами така да го кажя примерно надува на 1.4 бара холд 1.3 в целия диапазон на бооста примерно до 7200 така е нормално ..., а при мен надива на 1.3 някъв холд сякаш има на 1.1 и нагоре примерно след 6000 7000 оборота пада до към 0.8 ? нормално ли е за тая турбинка
С китайско кранче и най-вече с това турбо е съвсем нормално случващото се с налягането според мен
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
не е китайско а е от мойте демек контролера отпада залагам на спукан турбо пътbiser_as написа:Извинявай, мма имаш ли някво логично обяснение на това да го вкарваш тоя мотор с това турбо над 6-6500 оборота?s00rry написа:ами така да го кажя примерно надува на 1.4 бара холд 1.3 в целия диапазон на бооста примерно до 7200 така е нормално ..., а при мен надива на 1.3 някъв холд сякаш има на 1.1 и нагоре примерно след 6000 7000 оборота пада до към 0.8 ? нормално ли е за тая турбинка
С китайско кранче и най-вече с това турбо е съвсем нормално случващото се с налягането според мен 
или нещо от виското наляганети с вал ли си ??? че забравих ако с в вал ще падне - нормално е
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар