Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

вентилирани дискове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    вентилирани дискове

    здравейте коолеги, мисля че тамата е интересна и може да се каже че е тунинг. Сега да ви запозная с моя проблем. Имам Делта на която искам да и сменя предните дискове и апарати с по голям размер. за уточнение в момента е с 257 мм диск единичен обикновен, за целта съм взел дискове 284мм апарати и шенкели (който стават на макферсона) защото по късно се установи че апаратите от 284мм диск нестават на 257мм шенкел. Дотук всичко е перфектно, рециклирах апратите станаха идеално пръснах ги с червен емайлак (да се огледаш в тях :D ) взех нови дискове че старите имаха ръбове, дисковете са двойни странично венилирани (с дупки) направо страх да те хване, някой от вас ще кажат защо се занимавам с глупости и не си карам така колата, защото когато направиш нещо тунинг после чувствтото е необяснимо като я погледнеш и хората кажат "я еб.ти и дисковете".За уточнение шарнира става на шекела. Проблема е че карето нестава, това на колата е по малко от това на шенкела. кажете какво следва да направяако нещо не е ясно обяснено ще се опитам да го обясня по ясно.благодаря на висчки които ще помагат в решаването на проблема
    Lancia delta II

    #2
    пробва ли твоита главина да прехвърлиш

    Коментар


      #3
      toko.bg написа:
      пробва ли твоита главина да прехвърлиш
      не съм, причината за която че не съм е че не съм сигурен дали ще стане, но като бяха и двата шенкела на земята си направих проба да замеря отворите и на двата там дето лежат лагерите и са енакви само че единия лагер е по плитък а другия е до ръба на шенкела.Благодаря колега за бъзия отговор, но ако иама и други мнения ще се радвам да ги прочета
      Lancia delta II

      Коментар


        #4
        Колега, и в този форум пишат повечето от онзи форум А, и да добавя: ако колата ти не е много мощна (примерно 1.6 двг), ще я затормозиш много с по-големите дискове, от там джанти, шенкели, гуми... видимо ще и падне мощността. Аз искам да направя тая дивотия, щото двигателят ми е ремонтиран, с увеличена компресия от там и мощност и може да понесе 15-ки и 284мм. Ти ако само за едната визия го правиш... по-добре недей. Можеш да си ревизираш напълно спирачната система, и ще има много по-голям ефект, отколкото смяната на дисковете с по-големи (по-лесно ще блокираш предни колела, да знаеш). А и не само дисковете трябва да смениш, спирачната помпа също, и в краен случай и сервото и, но мисля че чак толкова навътре няма да се наложи да пипаш, но е възможно.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Synthy написа:
          Колега, и в този форум пишат повечето от онзи форум А, и да добавя: ако колата ти не е много мощна (примерно 1.6 двг), ще я затормозиш много с по-големите дискове, от там джанти, шенкели, гуми... видимо ще и падне мощността. Аз искам да направя тая дивотия, щото двигателят ми е ремонтиран, с увеличена компресия от там и мощност и може да понесе 15-ки и 284мм. Ти ако само за едната визия го правиш... по-добре недей. Можеш да си ревизираш напълно спирачната система, и ще има много по-голям ефект, отколкото смяната на дисковете с по-големи (по-лесно ще блокираш предни колела, да знаеш). А и не само дисковете трябва да смениш, спирачната помпа също, и в краен случай и сервото и, но мисля че чак толкова навътре няма да се наложи да пипаш, но е възможно.
          ти па 15ки аз вече съм на 16" джанти и точно това ме дразни защото джантата е голяма а дискчето е некакво малко и стой супер неестествено, а колкото до мощността на автомобила (да с 1.6 мотор съм 103 коня, ма само по талон :D ) трябва да измисля нещо за тея дискове, че такава опция, няма, да немога да ги монтирам. аз скоростната кутия ще смена но ще ги монтирам. а за да нестигам до смяна на скорости затова питам за предложения. на никой ли не му идва предложение. полуоски ли още от скоростите или само външните карета или да се реже полуоската и да се залепи от другата, дайте идей
          Lancia delta II

          Коментар


            #6
            каквото ти хрумне - опитай. САМО НЕДЕЙ ДА РЕЖЕШ ПОЛУОСКА !!!!! ще вземеш да се претрепеш а като си с 16", какви са ти гумите, и къде опират?
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Synthy написа:
              каквото ти хрумне - опитай. САМО НЕДЕЙ ДА РЕЖЕШ ПОЛУОСКА !!!!! ще вземеш да се претрепеш а като си с 16", какви са ти гумите, и къде опират?
              с 16ки съм на 7j никаде не закачат ако не се лъжа ет45 ма не съм 100% сигурен ще погледна и ще кажа иначе никаде не закачат гумите са 205/45/r16 а и да кажа че съм със спортно окачване и не опират никаде. а за отзад мисля скоро да и метна едни фланци около 5мм но не съм го решил щото не съм търсил и фланци, нямам път накъм ек33 за да си купя, гледам че там ги имало за лада по около 10 лв бройката а може и по малко да са пак ти казван не съм се задълбочавал, защото първо искам дисковете да и хакна.
              Lancia delta II

              Коментар

              Working...
              X