s00rry написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
А ти случайно скоро да си сменял радиатор на парното? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16bestlap написа:Колеги я ми кажете (става въпрос за колегите с гт-тата ) кажете ми на какво деление стой датчика за температрата примерно сега като се возите аз се возих 20 30 мин на сам на там и я гледам стой все около 2мм под средата... и като пусна парното на 2-ра степен духа топло (и съм натиснал копчето до това за климатика където май върви въздуха в колата или нз :D има една кола и полу кръгче в нея ) и като е на 2-ра духа топло но усиля ли го на 3-та или на 4-та степен почва да духа хладно почти студено ? На какво се дължи това оня ден го и карах по агресивно
и се така на 4-та степен като го усиля почва да си духа студено

Коментар
-
абе да ти кажя не беше само зиката и преди да паднат снеговете тука когато беше по топло когато и радавах газ долу горе същия резултат бешеbiser_as написа:При положение, че термостата на пунто ГТ отваря на 82 градуса, къф точно е проблема с него, като в движение зимата стрелката седи на 2мм от средата (от 90-те градуса)? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз проблем с термостата не виждам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16s00rry написа:да не ти е заминал термостата и да не може да загре.... ? често се случва даже на мойто едното ге- те май е духнал и не отваря и колата неможе да загрее хубаво долу хоре загрява колкото твойта малко под средата... което значи термостата е фал фира ;щ
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Ами точно тва постоянно показание в движение и зимата, а и в по-топло време показва, че термостата си върши чудесно работата и държи температурата точно за колкото е предвидено, а именно 82 градусаs00rry написа:абе да ти кажя не беше само зиката и преди да паднат снеговете тука когато беше по топло когато и радавах газ долу горе същия резултат бешеbiser_as написа:При положение, че термостата на пунто ГТ отваря на 82 градуса, къф точно е проблема с него, като в движение зимата стрелката седи на 2мм от средата (от 90-те градуса)? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз проблем с термостата не виждам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Ся вече в задръстване или лятото при 30+ градуса е нормално да вдигне до 90-92 градуса, когато вече се пуска 1-ва степен на перката и те така Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Пак ти казвам, аз лично не виждам къф е проблема точно с тоя термостат и с показанията на уреда за температура Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
Мма ти пич, що реши веднага, че проблема ти с отоплението в купето може да се дължи само на термостата? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ако правилно си описал показанията на температурата на таблото и кво точно се случва с отоплението при 3-та и 4-та степен на парното, по-добре 1-во отговори на въпроса дет ти зададох за радиаторчето и след това взимай решение кво да сменяш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Да не се окаже, че си купиш нов термостат и резултата с отоплението ще е положително същия, както сега Yellow_Flash_Colorz_PDT_16bestlap написа:Как мога да го хвана дали 100% е той ?
И да купя един направо и да го сменя ?
Коментар
-
kолега, до колкото си спомням през лятото ти питаше дали е нормално да загрява толкова тая кола, а сега кво стана?!?! :P на моето гт при сравнително спокойно каране стрелката си стои почти на средата, точно както си описал и ти. жегата която бълва т’ва парно е неудържима!вчера припалих малко колата, защото спи зимен сън в момента. поработи около 5 мин. на място и вече ми духаше хладен въздух почти топло.първо изключи копчето, за което си писал. то върти само въздуха в купето.
Коментар
-
А тва новото радиаторче ква марка е и за колко пари го купи? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 И я пак да си изясним Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , колата ти си държи 2мм преди средата постоянно, мма при вентилатор пуснат на 3 или 4 почва да духа хладко и после студено чак? Така ли? Дори и в движение, когато си си в обороти, пак изстива парното? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16bestlap написа:Да сменях радяторчето на парното с ново
Коментар
-
Нещо обясненията на колегата bestlap са невъзможни... ако температурата е около средата (даже и доста под нея) отоплението в купето е супер силно. Явно радиаторчето което сте сложили или не е в ред изобщо или нещо при монтажа да не е станало грешка, мирише ми на запушена тръба от тея който водят към малкото радиаторче за парното...Както каза колегата strip още за 4-5 минути след като колата поработи на место и обръща въздуха към топличко ако всичко е наред

Коментар
-
Значи не помня каква марка е радяточето 45лв дадох предложиха ми от 33 37 и 45 аз взех най скъпото.И значи като като се возя включвам на 2-ра степен вентилатора на парното и ми духа топло ... но е слабичко но е топло и като го включа вече на 3-та степен духа силно но вече става по хладък въздуха и вече на 4-та степен все едно си духа студеноbiser_as написа:А тва новото радиаторче ква марка е и за колко пари го купи? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 И я пак да си изясним Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , колата ти си държи 2мм преди средата постоянно, мма при вентилатор пуснат на 3 или 4 почва да духа хладко и после студено чак? Така ли? Дори и в движение, когато си си в обороти, пак изстива парното? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16bestlap написа:Да сменях радяторчето на парното с ново
като се возя не съм спирал возя се 20 30 мин примерно и се така
такава кола не съм виждал с такова умрело парно ? И не знам къде е проблема просто като усиля вентилатора до край почва да си духа студено
Коментар
-
biser питаше дали, ако пуснеш парното на 3 примерно, а колата е на празен ход и изфорсираш не започва да духа топло за кратко и после пак студено си продължава. това е признак на въздушна възглавница.моето радиаторче струваше 35лв. с отсъпка около 20% и съм доволен (да не му е уруки дано!) духа непоносимо топло като я загрея добре. мирише на ново вътре, чак леко ми е неприятно и за това ноемви месец хвърлих три ароматизатора вътре и ги заключих за доста време там :P
Коментар
-
Значи какво да пробвам да се повозя и като позагрее да включа на 3-те степен и да я изфорсирам на място и да видя дали ще започне да духа топло за момент лиstrip написа:biser питаше дали, ако пуснеш парното на 3 примерно, а колата е на празен ход и изфорсираш не започва да духа топло за кратко и после пак студено си продължава. това е признак на въздушна възглавница.моето радиаторче струваше 35лв. с отсъпка около 20% и съм доволен (да не му е уруки дано!) духа непоносимо топло като я загрея добре. мирише на ново вътре, чак леко ми е неприятно и за това ноемви месец хвърлих три ароматизатора вътре и ги заключих за доста време там :P
Коментар
-
мхм нещо подобно.карам един коуч произведен от рено и в момента имам такива проблеми с него. само дето той си няма парно в първите 20-ина минути. но когато е загряла колата и в режим на каране - над 2000 оборота духа топло, щом изключа от скорост до 5 сек. започва студеното, изфорсирам ли я пак започва топло и после пак духа студено след тия 5 секунди топлина :P с две думи си карам хладилник със седалки! живот и здраве в събота отива в сервиз коч-а, защото нещата там са малко по-сериозни ми се струва, а не е до въздушна възглавница или термостат, който вече смених, просто колата беше на един майстор, а това е голяма грешка да се купи кола от майстор!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар