а вместо да правя тези степени не може ли да си направя перката на копче ?и да си я пускам аз аз си наблюдавам винаги датчика за маслото и температурата ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
bestlap написа:а вместо да правя тези степени не може ли да си направя перката на копче ?и да си я пускам аз аз си наблюдавам винаги датчика за маслото и температурата ...Тва с копчето дет го мислиш, също щи върши работа, мма тогава винаги я има вероятността някой ден да не обърнеш поради няква причина внимание на стрелката за температура на водата и пак да я попрегрееш :D Друг по-лесен според мен вариант е ако си сигурен, че на датчика за включване на перката (забит е в радиатора) му работят коректно контактите, е да му преправиш инсталацията и вместо през резистора да ти включва 1-ва степен да го направиш да пуска директно 2-ра скорост още от ниската температура на включване на датчика
Хубаво е и ся след като ще сменяш радиаторче на парното (понеже ще се лее антифриз на поразия :D така или иначе) да си попрочистиш и промиеш и големия радиатор (лесно се маха и можеш да го извадиш и промиеш, както и да му продухат с пароструйка и цялата пита за да се махнат набития прахоляк и боклуци), да си провериш или направо смениш (ако не те бъркат 100-ина лв.) и термостата с хубав такъв (Behr примерно), да си сипеш свестен антифриз (гледай да не е за много ниска температура, по-гъст от за -25-30 според мен не ти е необходим). Ако имаш желание мое си закупиш и следната мания :D http://prospeed.bg/bg/product/4454 , ще ти помогне да свалиш още некои градус надоле температурата в охладителната система :D Друго дето малко помага да поспадне температурата в двигателния отсек като цяло и по-ефективно да се охлажда всичко е поне за лятото да махаш гуменото уплътнение, което е между предния капак и пластмасата на чистачките
Но като цяло трябва си се съобразяваш, че туй нящо пунто ГТ не е от най-държеливите на продължително ръчкане, има склонност (поради ред причини още от завода) да си загрява харашо :D и общо взето всяко едно прегряване при него води до кофти ремонти по моторетката
(имай в предвид, че температурата в главата е с около 7-10 градуса по-височка от тази дето виждаш на таблото :D ).
Коментар
-
Въх, за пръв път виждам такова нещоhttp://prospeed.bg/bg/product/4454Върши ли работаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
biser_as написа:bestlap написа:а вместо да правя тези степени не може ли да си направя перката на копче ?и да си я пускам аз аз си наблюдавам винаги датчика за маслото и температурата ...Тва с копчето дет го мислиш, също щи върши работа, мма тогава винаги я има вероятността някой ден да не обърнеш поради няква причина внимание на стрелката за температура на водата и пак да я попрегрееш :D Друг по-лесен според мен вариант е ако си сигурен, че на датчика за включване на перката (забит е в радиатора) му работят коректно контактите, е да му преправиш инсталацията и вместо през резистора да ти включва 1-ва степен да го направиш да пуска директно 2-ра скорост още от ниската температура на включване на датчика
Хубаво е и ся след като ще сменяш радиаторче на парното (понеже ще се лее антифриз на поразия :D така или иначе) да си попрочистиш и промиеш и големия радиатор (лесно се маха и можеш да го извадиш и промиеш, както и да му продухат с пароструйка и цялата пита за да се махнат набития прахоляк и боклуци), да си провериш или направо смениш (ако не те бъркат 100-ина лв.) и термостата с хубав такъв (Behr примерно), да си сипеш свестен антифриз (гледай да не е за много ниска температура, по-гъст от за -25-30 според мен не ти е необходим). Ако имаш желание мое си закупиш и следната мания :D http://prospeed.bg/bg/product/4454 , ще ти помогне да свалиш още некои градус надоле температурата в охладителната система :D Друго дето малко помага да поспадне температурата в двигателния отсек като цяло и по-ефективно да се охлажда всичко е поне за лятото да махаш гуменото уплътнение, което е между предния капак и пластмасата на чистачките
Но като цяло трябва си се съобразяваш, че туй нящо пунто ГТ не е от най-държеливите на продължително ръчкане, има склонност (поради ред причини още от завода) да си загрява харашо :D и общо взето всяко едно прегряване при него води до кофти ремонти по моторетката
(имай в предвид, че температурата в главата е с около 7-10 градуса по-височка от тази дето виждаш на таблото :D ).
мерси много за помощта
Коментар
-
BEX---GT написа:Въх, за пръв път виждам такова нещоhttp://prospeed.bg/bg/product/4454Върши ли работаПри мойта кола температурата спадна с 4-5 градуса след добавянето му (имам доста точен цифров уред на който следя температурата на водата в главата).Мое лично мнение е, че ползването на такава добавка (подобни са и на Red Line WATER WETTER-доста популярна на запад има я и в БГ от Хеед91, Silkolene Pro-Cool също върши работа, но в БГ ненам отгде мое да се вземе) в кола като пунто ГТ, може да има само положителен ефект, а и не е кой знае колко голяма инвестиция :D
Коментар
-
bestlap написа:Колега благодаря ти много за информацията която ми даде... А тази течност дали се продава някъде по бензиностанции или трябва да я поръчвам от сайта който ми дадемерси много за помощта
Коментар
-
До колото знам и антифриза на мотул с тази добавка върши чудесна работа сваля с няколко градуса но като цяло имаш ли проблем заграва яко нямаш ли проблем и не я ли ръчкаш дълго време нямаш проблем и понеже моята турбина е втулкова си я охлаждам само с масалце с което още редуцирах загряването на мотора и сега тръгва да пуска перките примерно след втория як старт иначе има варианти 2 перки на Спал и ...... , има как да се охлажда а с махането на гуменото уплатнение Бисер дето спомена е много шибано щото като пуснеш духалката в купето и смърди да си ебе мамата и яко топул въздух влиза в купето и е супер некомфортнокато цяло ако не я ръчкаш на 35 градуса на вънка и всичко е в час колата не загрява толкова и на перки успява да си се охлади , само трябва да се наблюдава маслото да не минава 110 градуса щото става на чорбаPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:а с махането на гуменото уплатнение Бисер дето спомена е много шибано щото като пуснеш духалката в купето и смърди да си ебе мамата и яко топул въздух влиза в купето и е супер некомфортнокато цяло ако не я ръчкаш на 35 градуса на вънка и всичко е в час колата не загрява толкова и на перки успява да си се охлади , само трябва да се наблюдава маслото да не минава 110 градуса щото става на чорбаКофти миризми имам само понекога из отзадзе :D А ко е туй масло дето според теб стаа на чорба при 110 градуса, щот аз знам от хора доста по наясно от теб и мен, а и от потребителите на тоз форум (просто хората продават едни от най-известните и хубави масла от дооооста години, пък и имат къде и как да им изследват качествата), че всяка свестна синтетика SAE40 мое си джитка спокойно на 120 тта дори и на 130 градуса за известно време.Питам не за друго мма ако имаш проблеми при 110 градуса с твойто масло, според мен не е лошо му смениш марката (мое те посъветвам ква да е и споко не е италянска) :D
Коментар
-
Струва ми се че много задълбахте проблема със загряването и на човека няма да му стане ясно та да кажа и аз кво мисля...Тука не говорим за каране на писта или някакви такива екстремални условия, става дума за нормално каране в града или извънградско със 120км/ч да речем.Та отговора на въпроса защо така ми загрява е следния... пунто гт греее атски много супер бързо загрява и е тотална печка защото турбото е на общо мазане освен със маслото на двигателя и със водното охлаждане. От там температурата на водата е страшно зависима от това дали си в боост или не, но дори и да не си в боост пак много горее колата.Също фактор е изключително набутания двигателен отсек на купето с какво ли не което води до висока температура, турбото е забито на много непроветриво място и пече яко и така се получава тази магия :D Относно степените за перките понеже имам същия проблем от година и половина карам само на втора степен, но докато имах климатик първата степен си работеше когато го пусна, та при мен проблема е в датчика който определя степените и се намира на самия радиатор.Проблем с температурата не съм имал толкова само най-топлите месеци, но от както сложих кулер-а от пред печем доста за това задължително ше си оправя първата степен много скоро.При мен никога не съм имал проблем с това втората степен на перката да не може да охлади и след 1 час ръчкане в квартала втората степен си охлажда без проблем, също и при 180 на магистралата за известно време си охлажда без проблем. Но все пак не е хубаво за двигателя да стои над средата стрелката на водата за това строго преоръчително е да се оправи първата степен.
Коментар
-
biser_as написа:Баце, аз лично кофти миризми като пуснем винтелатора неамКофти миризми имам само понекога из отзадзе :D А ко е туй масло дето според теб стаа на чорба при 110 градуса, щот аз знам от хора доста по наясно от теб и мен, а и от потребителите на тоз форум (просто хората продават едни от най-известните и хубави масла от дооооста години, пък и имат къде и как да им изследват качествата), че всяка свестна синтетика SAE40 мое си джитка спокойно на 120 тта дори и на 130 градуса за известно време.Питам не за друго мма ако имаш проблеми при 110 градуса с твойто масло, според мен не е лошо му смениш марката (мое те посъветвам ква да е и споко не е италянска) :D
, махал съм слагал съм , не е кеф , има по модерни методи от тоя а за масалцето ми то всичко се вижда с датчика на налягането на маслото , как дори и льомана около 110 градуса пада под 1 бар на празен ход а принципно аз италянски масла на ГТ не препоръчвам щото не се разбират с тоя мотор добре и,. 50% карат с 10/40 щото това пишело в книгата което за 110 градуса става на чорбаи налягането на празен ход клони към нула така да се каже ти с какво караштолкоз от мене де охлаждането и маслата !
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:Не се пали кат жигуна на смукач миризма има шото 90 % от изпускателните чугини са сцепени и понамерисва ,а и жегата която лъхва от там също е некомфортна особенно в дъждовно време когато си на светофар и почнеш да се потиш и си пуснеш на външен въздух и си с затворени стъкла щото капе, махал съм слагал съм , не е кеф , има по модерни методи от тоя а за масалцето ми то всичко се вижда с датчика на налягането на маслото , как дори и льомана около 110 градуса пада под 1 бар на празен ход а принципно аз италянски масла на ГТ не препоръчвам щото не се разбират с тоя мотор добре и,. 50% карат с 10/40 щото това пишело в книгата което за 110 градуса става на чорбаи налягането на празен ход клони към нула така да се каже ти с какво караштолкоз от мене де охлаждането и маслата !
Мноо би ми било чудно на мен и определено бих се позамислил доста, ако с масло кат Люман-а при температура около 110 градуса имам 1 барналягане
Само щи споделя, че аз лично с 15В50 компетишън налягане под 2 бар-а несъм виждал при квито и да е издевателства, а повярвай ми мъчил съм си доста колицата и то в гадни жегички от 35+ градуса :D
Коментар
-
WhitePower написа:ми моето е така на 1 бар , на моя френд е така - пак един бар , на брат ми е така и то е на 1 бар ( и трите с люман) тва за 2 та бара постоянно на празен ход съм го виждал на едно две дето са им прецакани датчиците за налягане)В момента даже карам с Silkolene Pro-S 10W50 (естерна синтетика подобна на 300В серията на Мотул) и пак не се оплаквам от липса на налягане
- една идея под 2 бар-а е след яки ръчки, демек държи се малко по-зле от компетишъна
Коментар
-
biser_as написа:WhitePower написа:ми моето е така на 1 бар , на моя френд е така - пак един бар , на брат ми е така и то е на 1 бар ( и трите с люман) тва за 2 та бара постоянно на празен ход съм го виждал на едно две дето са им прецакани датчиците за налягане)В момента даже карам с Silkolene Pro-S 10W50 (естерна синтетика подобна на 300В серията на Мотул) и пак не се оплаквам от липса на налягане
- една идея под 2 бар-а е след яки ръчки, демек държи се малко по-зле от компетишъна
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:говори ми в градуси , не в ръчкиИмах идея и тва да следя мма при положение, че при сякви условия до ся несъм имал грижи с налягането сметнах, че неми требе температура на маслото, пък и винаги карам с най-доброто възможно :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар