и понеже намерих бутала от 8 клапана турбо които има идеи да казва как да ги преработя за да станат за 16 клапановата глава
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
купе 2000 турбо
Collapse
X
-
Колега това е голяма глупост,по-тоя начин може да я разредиш,но не можеш да избегнеш проблема с евентуален удар на клапани понеже фрезенга е на друго място.Добър майстор може да ти направи фрезенг за клапаните,правено еtoko.bg написа:колегата от ланчия форума veskol ме посаветва да челосам буталата с 2мм. тои е челосал неговите с 1,5мм. и степента му била 8,2/1 и нямамл проблеми
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Ako това са биле детонации, (а като гледам е било така) поне малко от малкото не се ли чуваха отввън, че да спреш да и даваш гас? Направо ме е жал за двигателчето като гледам на какво е станало
Информативно - коляновия вал в какво състояние излезе след това чудо?П.П. Като гледам си се приготвил май да махаш и баланс валовете
Коментар
-
не мисля че са били детонации по ништо не си личеше да е имало детонации сичко си е стандартно не надувана и турбината даже просто сичко ме кара да си мисля че скъсан клапан е причинил цялата работа ако е имало детонации трябваше да има счупно бутало коляновия вал нищо му няма на биелите също но не са замервани още какъв точно фрезенк трябва да с енаправи само за двата клапана ли или за чтирите и колко дълбок.
Коментар
-
незнам кое е глупост в случаяivanko_rs написа:Колега това е голяма глупост,по-тоя начин може да я разредиш,но не можеш да избегнеш проблема с евентуален удар на клапани понеже фрезенга е на друго място.Добър майстор може да ти направи фрезенг за клапаните,правено еtoko.bg написа:колегата от ланчия форума veskol ме посаветва да челосам буталата с 2мм. тои е челосал неговите с 1,5мм. и степента му била 8,2/1 и нямамл проблеми
,които няма никва логика да опрат клапаните след като буталото е челосано с дълбочината на фрезенга в цялата си окръжност...
единствения минус от цялата тая работа е,че остават в недоход буталата,аз карам така и немам никви ядове до 7500об/мин.(там съм я ограничил) и други са правили тоя номер с 8-м клапанови бутала...
успеха цена няма.
Коментар
-
И колко км. ще те изкарат тези бутала на бууст 1,5 бара ? Нестига че толкова много ги орязвате отгоре,ами че и ги карате на 7500 оборота.Тоз мотор с тез тежките карантии ич не му идат тез обороти,а ако кажеш че ги носи,щи кажа че ако нямаш рейсингови биели ще им отвориш долните глави при по-сериозно даване на газ,като уточнявам че не става въпрос за улични дръпки,а сериозно натоварване примерно на Калояновоveskol написа:незнам кое е глупост в случая
,които няма никва логика да опрат клапаните след като буталото е челосано с дълбочината на фрезенга в цялата си окръжност...
единствения минус от цялата тая работа е,че остават в недоход буталата,аз карам така и немам никви ядове до 7500об/мин.(там съм я ограничил) и други са правили тоя номер с 8-м клапанови бутала...
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
далече съм от мисълта,че е по-добрия вариянт от бутала 16кл. но аз направих този номер поради причината,че имам от другите в повече...
иначе досега доста се е по-изпутявала колата и нема проблем но и несе кара в тези обороти винаги естествено,там е края макар че нема никои вече след 1000об/мин. по на долу,а за кованата карантия там е истината ама за сега така...
успеха цена няма.
Коментар
-
Мдаа,прав си,аз примерно установих че смяна на 6000 или макс 6500 особено на по-висока предавка,визирам 4-та и 5-та е по-добрия варинат от смяна на ограничител или почти на него.Като причината е същата която изткваш и ти,а именно почва да се задъхва,а и следейки буустметъра се вижда че пада и надува.Кованата карантия си е кована,ама и парите са и пари .... за съжалениеveskol написа:далече съм от мисълта,че е по-добрия вариянт от бутала 16кл. но аз направих този номер поради причината,че имам от другите в повече...
иначе досега доста се е по-изпутявала колата и нема проблем но и несе кара в тези обороти винаги естествено,там е края макар че нема никои вече след 1000об/мин. по на долу,а за кованата карантия там е истината ама за сега така...
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
позабавиха се рейсинг биелите за гралето и мотора ще се отвори чак като дойдат за да може да се покара лекичко до тогава :D , най-рано към средата на ноември ще е това.toko.bg написа:за сега зе въздържам да слагам тея бутала още не мога да намеря 16 к бутала колегата ици ми обеща едни от интегралето което прави сега но трябва да ги свали
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар