Здравейте колеги! Правя тази тема за колегите които са вложили усилия и труд да "напомпят" своите италианки без помоща на турбо компресора. Има ли такива сред нас? И нека споделят опита си за начинаещите тунинг маниаци които разполагат с ограничени финанси... :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Атмосферен тунинг
Collapse
X
-
Ем няма мераклиии , да се сдобиеш с хубава глава спортна , прави колектори , да се освободиш от катализатора да си изправиш системата за гърнето .... друго не са сещам кво може да се направи
ко има понадъхани да сменят колянови валове , спортни бутала и кобилици + клапани
... (за да е пълен филма) и ефекта без турбо няма да е много голям
а усилята големи
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Колега nonamecrew какво има толкова за атмосферен тунинг .... варианти 2 1. или ти е здрав двигателя с добро налягане + някои подобрения по генерацията за изгодящи газове (премахване на катализатор за вдигане на малко мощност)2. или си от газарите с издухан двигател който така отчаяно настъпваш по пътя и спортния му накрайник отзаде реве та се къса а той си мислиш че колата му лети с бясна скорост.Има и 3-ти тип. Тези на които двигателите им са що годе здрави все още ... доволни са от вървежа и разхода на автомобила си и не се занимават с глупости за вдигане на мощност с атмосфери. Който е искал да си вдигне стабилно мощността на колата от колегите си е сложил ТУРБО, + - 5, 10 коня .... не са от кой знае колко голямо значение /това е мое мнение/AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Re: Атмосферен тунинг
Колега приятелски съвет ти давам,ако нямаш друга кола за ежедневка изобщо не се захващай с тази която си върви нормално .От атмосферен двигател може най бързо и най евтино да извадиш истински коне само с нитро система но тя не е практична за ежедневно ползване(литъра е 24лв)Ако ти е мерак за истинска бегачка събирай пари за автомобил с турбокомпресор и си приготви една торба с пари и още една с нерви и се гмуркай без много да му мислиш.nonamecrew написа:.......... И нека споделят опита си за начинаещите тунинг маниаци които разполагат с ограничени финанси... :PПродавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
Доста добре си изброил колега,макар че и по първите две точки има кво още да се каже....ivan_dice написа:Колега nonamecrew какво има толкова за атмосферен тунинг .... варианти 2 1. или ти е здрав двигателя с добро налягане + някои подобрения по генерацията за изгодящи газове (премахване на катализатор за вдигане на малко мощност)2. или си от газарите с издухан двигател който така отчаяно настъпваш по пътя и спортния му накрайник отзаде реве та се къса а той си мислиш че колата му лети с бясна скорост.Има и 3-ти тип. Тези на които двигателите им са що годе здрави все още ... доволни са от вървежа и разхода на автомобила си и не се занимават с глупости за вдигане на мощност с атмосфери. Който е искал да си вдигне стабилно мощността на колата от колегите си е сложил ТУРБО, + - 5, 10 коня .... не са от кой знае колко голямо значение /това е мое мнение/
третата наи ми допада!Конете които ще извадиш при амтмосферката не си заслужават разходите-колкото и коне + да извадиш ще са ти малко а като се обърнеш назад средствата дадени до тук ще са доста.
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Kолегите нещо пак откачиха
Темата не е за това какво искам аз и какво не.. Тя е за тези хора които са решили да направят нещо с двигателите си без намесата на турбо. Дали ще са спортни валове, лагери, тръби, нитро, и каквото се сетите още. Просто нека видим дали наистина има някой който се е постарал, а не поросто както каза колегата да му бръмчи колата.
Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
то колегата ябясни дулго и безрезултатно начинание и сигурно и за това още никои не се захващал и похвалилivan_dice написа:Колега nonamecrew какво има толкова за атмосферен тунинг .... варианти 2 1. или ти е здрав двигателя с добро налягане + някои подобрения по генерацията за изгодящи газове (премахване на катализатор за вдигане на малко мощност)2. или си от газарите с издухан двигател който така отчаяно настъпваш по пътя и спортния му накрайник отзаде реве та се къса а той си мислиш че колата му лети с бясна скорост.Има и 3-ти тип. Тези на които двигателите им са що годе здрави все още ... доволни са от вървежа и разхода на автомобила си и не се занимават с глупости за вдигане на мощност с атмосфери. Който е искал да си вдигне стабилно мощността на колата от колегите си е сложил ТУРБО, + - 5, 10 коня .... не са от кой знае колко голямо значение /това е мое мнение/
Коментар
-
със стоков двигател 200 коняDenev86 написа:Незнам ама има един колега от Плевен,кара черено матово браво.До колкото знам е близо 200 коня,така че могат да се пипат колите.Ако е от форума нека да разкаже какво ми е пипал И.Йончев
не знам нека да се похвали и каже какво точно е правил и проверка с динометъра
Коментар
-
Колега не знам какъв му е проекта на твоя познат,но от ГСИ С20ХЕ не могат да се извадят такива коне,където е къде къде над бравото.Нищо лично към собствениците на браво,но не вярвайте много на дигиталните тюнери дето ги раздават смело конете по 20 30 процента отгоре за атмосферки.Denev86 написа:Незнам ама има един колега от Плевен,кара черено матово браво.До колкото знам е близо 200 коня,така че могат да се пипат колите.Ако е от форума нека да разкаже какво ми е пипал И.Йончев
Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
Яйде това за нитрото го знаемsUkI написа:Браво ХГТ ВИС с мап,cai и генерация на 63мм ми извади 170коня с нитро 50 шота 220коня...
даи малко инфо за това което си правил кви кинти е как колата върви с тези 170 коня
това за нитрото го знаем ама аз не го броя че то е като пръднята като я испуснеш и сичко свършва :D :D :D :D :D
Коментар
-
Ако искаш як атмосферен мотор трябва да обърнеш голямо внимание на детайлите!!! Валове, бутала, повишаване на степента на сгъстяване, модифициране на горивната камера, перфектни изпускателни колектори (4-2-1 или 4-1), много е важно и ПОРТВАНЕТО на главата, лека и здрава карантия в мотора (за да се развинтва бързо). Също много важно е и точното предварение! Най накрая идва ред на поставянето на индивидуални дросели за всеки цилиндър и перфектна настройка на впръскването!! Общо взето целта е високи обороти без да се счупи, а това е много трудно!!
Ето пример какво може да се постигне със 1.6 двувалов блок със 16 кова глава от sedici!!http://www.youtube.com/watch?v=AbNXp-Y30oMEто и onboard кадри:http://www.youtube.com/watch?v=aXI4_sJxYeoАко някой е запален тази кола ще участва на Планинското състезание в Благоевград в Неделя!
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
до тука ги сметнах около 20000 лева за ритмото +- 5000.има ли още мераклии за атмосферен тунингExecuter написа:Ако искаш як атмосферен мотор трябва да обърнеш голямо внимание на детайлите!!! Валове, бутала, повишаване на степента на сгъстяване, модифициране на горивната камера, перфектни изпускателни колектори (4-2-1 или 4-1), много е важно и ПОРТВАНЕТО на главата, лека и здрава карантия в мотора (за да се развинтва бързо). Също много важно е и точното предварение! Най накрая идва ред на поставянето на индивидуални дросели за всеки цилиндър и перфектна настройка на впръскването!! Общо взето целта е високи обороти без да се счупи, а това е много трудно!!
Ето пример какво може да се постигне със 1.6 двувалов блок със 16 кова глава от sedici!!http://www.youtube.com/watch?v=AbNXp-Y30oMEто и onboard кадри:http://www.youtube.com/watch?v=aXI4_sJxYeoАко някой е запален тази кола ще участва на Планинското състезание в Благоевград в Неделя!Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар