то ако ще е 150коня по-добре да се вземе едно 2.0 20в или 2.0 20/16в турбо,ако ще да е с турбо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Възможно ли е на мотор 1.6 16 кл да се сложи турбина?
Collapse
X
-
ти мислиш ли , че тоя двигател ще може да издържи 200 коня и турбо с заводските си части повече от 1000 км?????Аз не мисля и не знам защо приемате думите на колегата Ици като извадка от учебник за двигатели с вътрешно горене (Ици нищо против приятел ама не съм съгласен)Двигателя поне елементарно трябва да се подсили иначе просто ще бъде въпрос на време да стане на един голям бял облак от пушекreter написа:За какво ти е кола донор? ici в предния пост е казал, че може да се извадят 200 коня със сток карантии. Колектори ме съмнавя адски много да станат от друга кола. Най вероятно ще трябва да се изработва.Като се замисля донор ще трябва само за спирачките, смъсъл че другите неща, по добре сбирщайн (смъсъл помпи, дюзи, тубро и т.н.)Tqnkata написа:видяхме за 2.0 16в какви части трябват,а за 1.6 какви ще са и по важния въпрос е каква ще е колата донор в случая?
Аз съм чел много и да си кажа чесно, ако имах парите и времето, бих си инвестирал в моята кола, отколкото да си купя примерно едно купе 16VTFIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
разбира се че ще издържи 200 коня, че и повече.И толкова км колкото всяка друга турбо кола.Сега не се заяждам, ама това "двигателя поне елементарно трябва да се подсили" ми звучи малко смешноTqnkata написа:ти мислиш ли , че тоя двигател ще може да издържи 200 коня и турбо с заводските си части повече от 1000 км?????Аз не мисля и не знам защо приемате думите на колегата Ици като извадка от учебник за двигатели с вътрешно горене (Ици нищо против приятел ама не съм съгласен)Двигателя поне елементарно трябва да се подсили иначе просто ще бъде въпрос на време да стане на един голям бял облак от пушек
Ако ти е ясно какво си искал да кажеш, поясни че аз не разбрах
Коментар
-
Бразилците имат доста брави 1.6 16V Turbo. Ето отдолу ти давам линк към форума, но ти трябва регистрация за повечето интересни раздели. Аз общо взето нищо не мога да разбера, освен картинките.
http://www.bravaclub.com.br/forum/
Коментар
-
колега най малкото,което трябва да направиш е да смениш валовете и изобщо оборудването по главата....няма начин да изкарат просто повече от 10 настъпвания.... а пък и имай в предвид че повечето от тези двигатели вече са по на 180000-200000 км и всяка част в този двигател си има умора и ако сега му се сложи едно турбо просто ей така не вярвам че ефекта ще е УАУici написа:разбира се че ще издържи 200 коня, че и повече.И толкова км колкото всяка друга турбо кола.Сега не се заяждам, ама това "двигателя поне елементарно трябва да се подсили" ми звучи малко смешноTqnkata написа:ти мислиш ли , че тоя двигател ще може да издържи 200 коня и турбо с заводските си части повече от 1000 км?????Аз не мисля и не знам защо приемате думите на колегата Ици като извадка от учебник за двигатели с вътрешно горене (Ици нищо против приятел ама не съм съгласен)Двигателя поне елементарно трябва да се подсили иначе просто ще бъде въпрос на време да стане на един голям бял облак от пушек
Ако ти е ясно какво си искал да кажеш, поясни че аз не разбрах
FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
Колега ти тая тема виждал ли си яTqnkata написа:колега най малкото,което трябва да направиш е да смениш валовете и изобщо оборудването по главата....няма начин да изкарат просто повече от 10 настъпвания.... а пък и имай в предвид че повечето от тези двигатели вече са по на 180000-200000 км и всяка част в този двигател си има умора и ако сега му се сложи едно турбо просто ей така не вярвам че ефекта ще е УАУ
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16612Не че нещо де ма точно на ICI да му обясняваш разни раоти дет тои ги е измисли маи не е мноо на добре а
Коментар
-
не съм казал,че не разбира нито обеснявам на някой нещо...изказвам мнениеidm написа:Колега ти тая тема виждал ли си яTqnkata написа:колега най малкото,което трябва да направиш е да смениш валовете и изобщо оборудването по главата....няма начин да изкарат просто повече от 10 настъпвания.... а пък и имай в предвид че повечето от тези двигатели вече са по на 180000-200000 км и всяка част в този двигател си има умора и ако сега му се сложи едно турбо просто ей така не вярвам че ефекта ще е УАУ
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16612Не че нещо де ма точно на ICI да му обясняваш разни раоти дет тои ги е измисли маи не е мноо на добре а
FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
бацка, говориш за неща които не са ти въобще ясниTqnkata написа:колега най малкото,което трябва да направиш е да смениш валовете и изобщо оборудването по главата....няма начин да изкарат просто повече от 10 настъпвания.... а пък и имай в предвид че повечето от тези двигатели вече са по на 180000-200000 км и всяка част в този двигател си има умора и ако сега му се сложи едно турбо просто ей така не вярвам че ефекта ще е УАУici написа:разбира се че ще издържи 200 коня, че и повече.И толкова км колкото всяка друга турбо кола.Сега не се заяждам, ама това "двигателя поне елементарно трябва да се подсили" ми звучи малко смешноTqnkata написа:ти мислиш ли , че тоя двигател ще може да издържи 200 коня и турбо с заводските си части повече от 1000 км?????Аз не мисля и не знам защо приемате думите на колегата Ици като извадка от учебник за двигатели с вътрешно горене (Ици нищо против приятел ама не съм съгласен)Двигателя поне елементарно трябва да се подсили иначе просто ще бъде въпрос на време да стане на един голям бял облак от пушек
Ако ти е ясно какво си искал да кажеш, поясни че аз не разбрах 
по главата може да не се сменя абсолютно нищо, само трябва да се сметне колко да се смъкне степента на сгъстяване и така да се затвори мотора.А по долнището на мотора - прави се ревизия на лагерите и сегментите, валове се сменят само ако са износени или задрали
Коментар
-
И кво викаш-за нема и 4000лв. колата от атмосферна ’смешка’ 103 к.с. на 200 000+ км., става 200+ турбо бегачка и ше държи колкото заводска турбо кола, а? :D Моите уважения към твоите знания, опит и проект, ICI, мма точно на теб си мисля, че трябва да ти е пределно ясно, стойността на такава конверсия от атмосферна в пълноценна турбо кола.ici написа:бацка, говориш за неща които не са ти въобще ясниTqnkata написа:колега най малкото,което трябва да направиш е да смениш валовете и изобщо оборудването по главата....няма начин да изкарат просто повече от 10 настъпвания.... а пък и имай в предвид че повечето от тези двигатели вече са по на 180000-200000 км и всяка част в този двигател си има умора и ако сега му се сложи едно турбо просто ей така не вярвам че ефекта ще е УАУici написа:разбира се че ще издържи 200 коня, че и повече.И толкова км колкото всяка друга турбо кола.Сега не се заяждам, ама това "двигателя поне елементарно трябва да се подсили" ми звучи малко смешноTqnkata написа:ти мислиш ли , че тоя двигател ще може да издържи 200 коня и турбо с заводските си части повече от 1000 км?????Аз не мисля и не знам защо приемате думите на колегата Ици като извадка от учебник за двигатели с вътрешно горене (Ици нищо против приятел ама не съм съгласен)Двигателя поне елементарно трябва да се подсили иначе просто ще бъде въпрос на време да стане на един голям бял облак от пушек
Ако ти е ясно какво си искал да кажеш, поясни че аз не разбрах 
по главата може да не се сменя абсолютно нищо, само трябва да се сметне колко да се смъкне степента на сгъстяване и така да се затвори мотора.А по долнището на мотора - прави се ревизия на лагерите и сегментите, валове се сменят само ако са износени или задрали 
За съжаление тия 4000 лв. може да стигнат да се засили някой заводски турбо мотор, мма за конверсия на атмосферка, даже и с части от моргите и доста компромиси освен едно голямо НИЩО, друго нема се получи-лично мнение :D
Коментар
-
Ти мани колегата ICI кво разбира и кво не, мма понеже много компетентно се изказваш (може би ти лично си направил няколко успешни конверсии на 1,6 16В за по нема 4000лв.) можеш ли да ни обясниш на нас-така наречените от теб инженери, как точно ще стане таз далавера с 200+ коня 1,6 за почти без парички и нема се разлети след първите по-продължителни натоварвания :Dreter написа:Инженерите не издържаха и решиха да се включат. ici, разбра ли ся батко, нищо не разбираш. Сега инженерите ще те понаучат малко как се турбинират коли.

Коментар
-
Е сега няма да правим подробни списъци за частите я
Естествено че за едни базови 4000лв турбо, кулер, дюзи и т.н. ще са втора ръка, един турбо МАП-сензор, ремапване и се дава газ, то големи притеснения ще издържи ли мотора, естествено че ако се душмани на драг само няма да изкара колкото някоя типична ежедневка.
Коментар
-
Там е работата, аз не съм го правил, но не съм твърдоглав и слушам по-опитните. А повярвай ми ici е постигнал доста повече от това да турбинира 1.6-ца. Дай ми 4000 лева и ще ти покажа как се правиbiser_as написа:Ти мани колегата ICI кво разбира и кво не, мма понеже много компетентно се изказваш (може би ти лично си направил няколко успешни конверсии на 1,6 16В за по нема 4000лв.) можеш ли да ни обясниш на нас-така наречените от теб инженери, как точно ще стане таз далавера с 200+ коня 1,6 за почти без парички и нема се разлети след първите по-продължителни натоварвания :Dreter написа:Инженерите не издържаха и решиха да се включат. ici, разбра ли ся батко, нищо не разбираш. Сега инженерите ще те понаучат малко как се турбинират коли.

И колега недей да се палиш, нямам нищо лично към никого. Просто коментираме, не съм искал да засегна никого
Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
да за 4000 лева спокойно мога да буустна 4А-GE мотора на Корола АЕ86 - 1.6 16 клапана 124к.с ... само портване на главата мисля че е достатъчно,евентуално по-добра изпускателна система,кулер,турбо,електроника и си ти (определено това е моторо който няма нужда да се ъп-ва преди да се сложи турбо - той е толкова здрав колкото на някои хора не им се вярва че може да издържи 212 000км и още да седи хонинга по цилиндрите
) е колегата ICI предполагам се е занимавал и с японки ше ви каже тия мотори 4А-GE в кво състояние издържат И да за 4000 лева спокойно мога да си прещипа около още 200++ стада отгоре
Тва беше за японските, а за Браво 1.6 мисля че и тука е възможно само че на тия италянски клозети едва ли ще издържи много...
По-добре Типо Седичи отколкото Браво
leave something of the happiness you bring
Коментар
-
ако някой дойде с 1.6 турбинирано и ми каже "ето е тоя двигател в него има 3000 лв само и е турбиран" и след това видя,че колата след 10 метра не е избухнала в пламъци и наистина си застава зад названието "турбинирана" ,чак тогава можете да ме убедите,че можете с пръдня боя да направите както се викаFIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар