Е как ще работи като турбото е счупено и то за толкова кратко време? Явно високото налягане не му харесва изобщо...А собственика на колата трябва да е мазохист, за да кара в подобна конфигурация и да сменя турбо секи месец...Явно трябва да се попроменят малко настройките или да се търси друг варянт за турбо...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЕДНО ОТ НАЙ БЪРЗИТЕ STREET Punta, Made by Sa6o_gt
Collapse
X
-
извинявай просто се опитвам да му помогна но явно няма как да съм му полезен след като самя той не иска или тиИ Бисере , аз никъде не споря с тебе за нищо обсъждаме проблема и как да се реши за по дълго време ако е възможноbiser_as написа:Пък и Karnak-a май си има майстори, които да му правят возилото и да му дават акъл, тъй че...........
Power Under Pressure
Коментар
-
Не бе човек,полезен си ми,но пак ти казвам,ще ми се да сложа същата турбина,ако не успея да намеря тогава ще мисля други варианти.WhitePower написа:извинявай просто се опитвам да му помогна но явно няма как да съм му полезен след като самя той не иска или тиИ Бисере , аз никъде не споря с тебе за нищо обсъждаме проблема и как да се реши за по дълго време ако е възможноbiser_as написа:Пък и Karnak-a май си има майстори, които да му правят возилото и да му дават акъл, тъй че...........
Коментар
-
Karnak, мойто лично мнение е, че същата турбина ако я караш на 2 бар-а отново ще се счупи.Просто това турбо е с керамична топла перка и не обича много високи налягания и обороти-чупи се при високи обороти (предполагам че ако го караш на 1,5 бар-а няма да има такива грижи).Знам че на скайлайн ГТ-Р 34 турбините са с метална перка и няма такива грижи, но май е по-различно като големина и модел спрямо това дето беше на колата ти. За намиране на същото като твойто най-добрия вариант е да намериш кой да ти внесе от Англия едно 2-ра ръка (в ebay има няколко обяви). Ако не можеш да намериш мога да ти пратя линко-ве към обявите, но най-добре първо се консултирай с Сашо или там който ти прави колата дали има смисъл да се търси същото ако искаш да караш пак на 2 бар-а.Успех от мен
Между другото, какво се е счупило на твойто турбо?
Коментар
-
Не знам тези дни ще го сваляме,просто изгуби налягане.biser_as написа:Karnak, мойто лично мнение е, че същата турбина ако я караш на 2 бар-а отново ще се счупи.Просто това турбо е с керамична топла перка и не обича много високи налягания и обороти-чупи се при високи обороти (предполагам че ако го караш на 1,5 бар-а няма да има такива грижи).Знам че на скайлайн ГТ-Р 34 турбините са с метална перка и няма такива грижи, но май е по-различно като големина и модел спрямо това дето беше на колата ти. За намиране на същото като твойто най-добрия вариант е да намериш кой да ти внесе от Англия едно 2-ра ръка (в ebay има няколко обяви). Ако не можеш да намериш мога да ти пратя линко-ве към обявите, но най-добре първо се консултирай с Сашо или там който ти прави колата дали има смисъл да се търси същото ако искаш да караш пак на 2 бар-а.Успех от мен
Между другото, какво се е счупило на твойто турбо?
Коментар
-
то сашо има опит с турбини втора ръка , сменява няколко пъти и си купи нова накрая щото му писна та моя съвет е да го последваш с новаТурбината втора ръка е като жената гледаш убава , нема луфт , и я взимаш почваш да я ползваш ,ама след месец или ти се качва на главата мърка под чаршафа
Power Under Pressure
Коментар
-
Друг вариант да намериш подобно турбо на твойто в БГ е да питаш Даниел Дончев от Овердрайв дали случайно не пазят оригиналните турбини на техния скайлайн.Само не съм много сигурен дали на ГТ-Р 34 не са по-големи от тези на ГТ-Р 32 и 33, но не пречи да провериш мисляkarnak написа:Не знам тези дни ще го сваляме,просто изгуби налягане.
Коментар
-
в смисъла на жаргона мицубиши-то е много по качествена турбина от който и да е гаретиначе знам какво търсите, нали се обаждах онзи ден в Маямине съм се интересувал, от ballbearing мицубиши със същият фланец,но имам впечатления от Пунто ГТ с TD 05Hsa6o_gt написа:какво значи на светлинни години от гарета, имаш впечатление от двете марки или??? Търсиме болберинг турбина ако знаеш подходящо митсубиши от калибара на гт2560р кажиhf hpe написа:на оригиналният фланец се побират разни мицубишитакоито са на светлини години от гарет-а
Коментар
-
А и всепак цената е много важна в случея, иначе е ясно,че Garrett не са най-добри просто са най достъпни. Едвали някой в БГ би сложил на пунто турбина Greddy или HKS примерноhf hpe написа:в смисъла на жаргона мицубиши-то е много по качествена турбина от който и да е гаретиначе знам какво търсите, нали се обаждах онзи ден в Маямине съм се интересувал, от ballbearing мицубиши със същият фланец,но имам впечатления от Пунто ГТ с TD 05Hsa6o_gt написа:какво значи на светлинни години от гарета, имаш впечатление от двете марки или??? Търсиме болберинг турбина ако знаеш подходящо митсубиши от калибара на гт2560р кажиhf hpe написа:на оригиналният фланец се побират разни мицубишитакоито са на светлини години от гарет-а
Коментар
-
След дълъг престой в бокса и събирането на пари ,колата бе убурудвана с VF22 и новиколектори , правена глава и ....за съжаление днес след мапването на пътя колата колата се запалва и изгаря така че догодина ще се търси донор за двигателя и RIP на красивия жълтур , най лошото което може да се случи на колата се е случило за съжалениеPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар