Имаме налягане в маслената магистрала и що-годе някаква компресия
http://vbox7.com/play:7b1a07b6http:/...ay:52c53dd6P.S. Мамка им на тея китайски кабели за палене. За още 3-4 пъти въртене по толкова колкото на клиповете и взеха да пушат. А стартера е студен като камък.Пък понеже не бях сложил всмукателния колектор в началото, не обърнах внимание какво става отзад - оказа се че 2 от дупките които го държат за главата са проходни към маслото и по едно време като тръгна една вада масло изпод картера ....
Викам нещо му се е.а мамата. Ама като видях от къде тече се успокоих. Само дето го няма около половин литър от маслото
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Някой има ли представа детонационните датчици от турбо 16в и 8в дали са електрически съвместими? По форма са различни - единия (за 16в) е с дупка и се захваща с болт, а другия - самия датчик се навива. И другата питанка - къде се поставя това чудо за да е най ефективно? При реното, примерно, е на самия блок по средата, ама там си има дупка, а тук не виждам нищо, което да ме насочи.
Коментар
-
На 8клапановия е на главата.Докато 16клапановия е на блока (това става въпрос за Фиат Купе).При Делта интеграле и Алфа 155 Q4 е като на 8клапановата и седи на главата.Същия е и на Уно турбоедит: Виж Никола от Драгичево дали го има още ,че има една Дедра 2.0 8клапана турбоJoro написа:Някой има ли представа детонационните датчици от турбо 16в и 8в дали са електрически съвместими? По форма са различни - единия (за 16в) е с дупка и се захваща с болт, а другия - самия датчик се навива. И другата питанка - къде се поставя това чудо за да е най ефективно? При реното, примерно, е на самия блок по средата, ама там си има дупка, а тук не виждам нищо, което да ме насочи.Lancia Dedra Integrale
Коментар
-
Не са съвместими двата датчика.На 16-та(за Купе 2.0 16 ВТ) е завит с болт към блока отзад,докато на 8-та е горе между свещите на 2-и и 3-и цилиндър.Доколкото си спомням какво съм чел,двата датчика са различни.Най-точно информация за тези датчици има в сервизните ръководства(пълните) за 2.0 8 Турбо и 2.0 16 Турбо.За сетен път се убеждавам че тъпата аутодата както и уоркшопа няма почти нищо за италиянски бензинови мотори
,еле ако пък са с Марели управление
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
О.К. значи ще си търся за 8 кл.Има ли ги някъде за дърпане тея ръководства ???Идеята ми беше че за 16 кл. датчиците ги има и по атмосферните - примерно марея, браво, брава 1.8, разните там алфи, абе по разпространен е.ivanko_rs написа:..Най-точно информация за тези датчици има в сервизните ръководства(пълните) за 2.0 8 Турбо и 2.0 16 Турбо.За сетен път се убеждавам че тъпата аутодата както и уоркшопа няма почти нищо за италиянски бензинови мотори
,еле ако пък са с Марели управление 
Коментар
-
хахахахах кефи ме начина на изпарение на газтаJoro написа:Ето снимка на "опитната постановка" и резултата
http://vbox7.com/play:b05faa9d
и междо другото турбо мотора неварви с обикновенна газова оредба нали знаеш това

Коментар
-
Мога да те оборя по всяко време,включително в момента имаме една Дедра Турбо Интеграле(стокова) която си върви със съвсем проста газова,и то без никавки проблемиJacK`DanielS написа:... и междо другото турбо мотора неварви с обикновенна газова оредба нали знаеш това
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар