само сменяш вилката с такава на дърпане + конзолата за работният цилиндър на съединителя.Иначе за +30% усилените притискатели, за Фиат Купе са си със стандартната диафрагма, усилването идва от промяната на опорната окръжност.Един Закс перформанс се предаде много преди тия +30% да бъдат достигнати, а също така един Техниклъч пък и въобще не можа да устиска на сток турбото само с портвана глава, кулер, генерация и мапване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
това за С510 кутията ли?ici написа:само сменяш вилката с такава на дърпане + конзолата за работният цилиндър на съединителя.Иначе за +30% усилените притискатели, за Фиат Купе са си със стандартната диафрагма, усилването идва от промяната на опорната окръжност.Един Закс перформанс се предаде много преди тия +30% да бъдат достигнати, а също така един Техниклъч пък и въобще не можа да устиска на сток турбото само с портвана глава, кулер, генерация и мапване.
Коментар
-
да, Закса беше на натискане, а Техниклъча е на дърпане.за 503 кутията всъщност.тая 510 не се ли слагаше само на атмсферки, че на турбо не съм я виждал.оп, едитТой Жоро с такава атмосферна кутия, за вилката значи няма как.hf hpe написа:това за С510 кутията ли?ici написа:само сменяш вилката с такава на дърпане + конзолата за работният цилиндър на съединителя.Иначе за +30% усилените притискатели, за Фиат Купе са си със стандартната диафрагма, усилването идва от промяната на опорната окръжност.Един Закс перформанс се предаде много преди тия +30% да бъдат достигнати, а също така един Техниклъч пък и въобще не можа да устиска на сток турбото само с портвана глава, кулер, генерация и мапване.
Коментар
-
Какво имаш пред вид
Там се вижда кутията ама явно си видял нещо дето на мен не ми прави впечатление. Тъпото е че на средния кoжух няма дупките за хващане на работния цилиндър.Едит: Абе я да пусна някой друг клип поне да се види каляската в движение, че май не съм пускал в темата до сега
само пак да кажа, че на старт бая се окопава.)http://www.vbox7.com/play:608401f74d...lay:fa02f657a9
Коментар
-
Aз точно това правя - гледам да не боксува много - на 1-а и на 2-а рядко давам повече от половината газ. И отстрани погледнато - все едно, че съм със 60 коня кола.http://vbox7.com/play:7eef2b364f
Коментар
-
Има и то индивидуална и в няколко режима,и както си на кеф!казва се бустконтрол е-боост 2 или буст контрол от ново поколение.позволява до 6 различни сетъпа и превключване мигновенно в различен сетъп.С контрол на:буст по оборотибуст по предавкибуст по таймингS.W.A.T. написа:Купето като избусти на 1ва иии неще и да чуе
При по-слаб старт 17ките му идват в повечко, угодия няма! 
при достигане на желания буст светлинен сигнал както и някой други екстриуправление на инжекция:Вода метанолАзотИ тъй като знаем ,че не може да има само добро то има и лошо -цената!
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Добре тогава, какъв е изхода за хората, които предпочитат да не карат с керамика? Питам защото се надявам скоро да ми се наложи, а нямам представа какво да правя и от каде да търся. Колата ми е евридейка и с керамиката няма как да се разберем си мисля... Поправете ме ако греша...ici написа:само сменяш вилката с такава на дърпане + конзолата за работният цилиндър на съединителя.Иначе за +30% усилените притискатели, за Фиат Купе са си със стандартната диафрагма, усилването идва от промяната на опорната окръжност.Един Закс перформанс се предаде много преди тия +30% да бъдат достигнати, а също така един Техниклъч пък и въобще не можа да устиска на сток турбото само с портвана глава, кулер, генерация и мапване.Alfa 75 1.8 Turbo
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар