Joro написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Eдни познати с типо ходиха преди месец и за малко да не ги пуснат, ама минали понеже било ги навършило скоро или нещо такова. То може би зависи и на какъв митничар ще попаднеш, ама не ми се рискуваше да се разходя до границата и да се върна.http://for.yes.bg/index.php?action=view&topic=11551
Коментар
-
Направих малко клипче днес с ускорението. На стандартно налягане на бензина все още. Като засичам по клипа от момента на първото изсвирване на гумите до 100 км/ч, времето е м/у 7 и 8 сек
, без да я зоря да върти гуми в началото. Отсечката на която е пробвах е около 900 метра дълга (парк езерото) и ме беше страх да засилвам повече. Не обръщайте внимание на оборотомера, не е точен
http://vbox7.com/play:c0ba6eaae2
Коментар
-
Сложих манометър за да мога да си ръчкам налягането, понеже вече бая застудя, както каза Ванката по горе, ама забелязах бая пулсации на горивото. Някой друг забелязал ли е такъв дефект или ефект? Снимах клип да се види за какво става въпрос. По средата, където се увеличава играенето на стрелката вадя мъркучето на вакуума от регулатора на налягането.http://vbox7.com/play:8e6295234c
Коментар
-
Сложи си глицеринов и ще ти се реши проблема аз махнах вебера и обикновения манометър и сложих Турбосмарт FPR800 с което си реших генерално проблемите с пулсациите,както и глицериновия показва по вярно от другия.УспехJoro написа:Сложих манометър за да мога да си ръчкам налягането, понеже вече бая застудя, както каза Ванката по горе, ама забелязах бая пулсации на горивото. Някой друг забелязал ли е такъв дефект или ефект? Снимах клип да се види за какво става въпрос. По средата, където се увеличава играенето на стрелката вадя мъркучето на вакуума от регулатора на налягането.http://vbox7.com/play:8e6295234cuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
ами понеже регулирането става с пружина и тя си има честота на трептене, която в комбинация с трептенето на налягането в колектора се мени, и така се получава различно трептене със и без вакуум.Joro написа:Интересно, защо като изкарам мъркуча на вакуума от регулатора се увеличава колебанието
Коментар
-
Имам едно такова чудо, не знам от къде ми е попаднало:http://www.ms-motor-service.com/xima...dfлошото е че се оказа за моноинжекцион (до 1.5 бара) (моето е като на фиг.1). Другото което е на фиг. 2 е до 6 бара.Иначе за спорта смених вебера с друг - същата работа.
Коментар
-
Тоя успокоител го прилагат само ако има звукови честоти при работа на горивния регулатор.Ако искаш да си гледаш точно налягането докато работи мотора, трябва да си сложиш глицериново манометърче, то не трепти.Joro написа:Имам едно такова чудо, не знам от къде ми е попаднало:http://www.ms-motor-service.com/xima...dfлошото е че се оказа за моноинжекцион (до 1.5 бара) (моето е като на фиг.1). Другото което е на фиг. 2 е до 6 бара.Иначе за спорта смених вебера с друг - същата работа.
Коментар
-
Проблема с трептенето ти казах как си го оправих, Първоначално бях с вебера и вътре в купето с този в дясно който е.
Това постоянно трептене ме дразнеше,както и самия вебер защото няма на него място за завиване на манометър и при настройка трябва да гледам вътре и го смених с турбосмарта,настройката с него е по лесна и не мърда така рязко налягането както с вебера отделно показанията на глицериновия спрямо другия се разминаваха показание на глицериновия 3,8 на другия показва 4.0 бар. иначе тук глицериновите манометри са с голяма скала и самите те са големи и неподходящи за тази цел.Аз също мислех от тук да си взема глицеринов манометър след като купих регулатора,но установих по горе написаното както и,че няма на 3/8ми.и поръчах от вън.http://www.ebay.com/itm/Turbosmart-L...abd954&vxp=mtr
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар