Е, супер. Мерси за добрата новина. Че ако трябваше да го регулирам, голям зор - не знам на място дали щях да успея. Значи за по нагоре с буст контролер ще му е майката...P.S. С това налягане имам чувството че върви с една идея по добре от темпрата....С две думи - очаквах малко повече
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea weekend turbo 2.0 8кл
Collapse
X
-
Колега...нормално е да не си супер очарованJoro написа:Е, супер. Мерси за добрата новина. Че ако трябваше да го регулирам, голям зор - не знам на място дали щях да успея. Значи за по нагоре с буст контролер ще му е майката...P.S. С това налягане имам чувството че върви с една идея по добре от темпрата....С две думи - очаквах малко повече
....2.0 16-ката не случайно е култова и не случайно мачка ц20хе-та ако е изрядна
Особено в типо или темпра
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Хм.. Ми добре, аз имам една от опел омега 2.0 външна бая голяма на габарити, дават я 135 литра -http://cgi.ebay.co.uk/NEW-Petrol-Fuel-Electric-pump-Vauxhall-Opel-Omega-2-0-/370339964556 ( само дето не е синяhf hpe написа:Жоро оригиналната помпа на мареата е 110 литра и е напълно достатъчна
)мислех нея да слагам ама след като казваш че ще е достатъчна може да си оставя и тази..На мен пък ми се е запечатало от някъде че е 90 лирта оригиналната на марея. Възможно е да съм се объркал.
Коментар
-
добре де защо не вземеш една тънка перка от тия тунингарските и да си решиш проблема ?поне ще имаш място болhttp://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...2_702301_n.jpgalfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

Коментар
-
Жоро, а за помпата внимавай ако е няколкогодишна, правило е че няма стара помпа, която да не и е паднал дебита.Да не направи проблеми когато надуеш на 0.8Може да свържеш един манометър поне 5 барова скала на горивото преди рейката, с дълъг маркуч изведен на стъклото под чистачката и в движение на пълна газ да се види какво налягане дава помпата.Трябва да е базовото ти, мисля 3 бара + надува, като надуе на 0.8, манометъра трябва да покаже 3.8 бара на бензина.Ако пада, нова помпа.
Коментар
-
Да, най вероятно такава ще ползвам ако не намеря по моргите. Вчера гледах на колегата хХх купето, че имах удоволствието и да се повозя малко, той е с такъв, но е малко по висок от разтоянието между гредата и радиатора. Много ми се иска да го сложа от предната страна на радиатора.1912 написа:.....Това ще го направя. Тази опелската съм я пробвал на затапено с манометър вдигна 6.5 бара. То верно че налягането няма нищо общо с дебита, така че първо ще пробвам методиката която каза тази на мареята и после другата.ici написа:.....
Коментар
-
Не ти трябват тунингарски перки,вземи си от Марея 2,4 ТД,два броя са и издухват света,като същевременно са тънки.Моя близнак сложи такива понеже тая единичната е дебела и опира в турботоJoro написа:Да, най вероятно такава ще ползвам ако не намеря по моргите. Вчера гледах на колегата хХх купето, че имах удоволствието и да се повозя малко, той е с такъв, но е малко по висок от разтоянието между гредата и радиатора. Много ми се иска да го сложа от предната страна на радиатора.1912 написа:.....
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Току що реших проблема с вентилатора. Влязох в първата автоморга и им казах да ми дадът най-тънкия вентилатор от която ще да е кола и ми изкараха някакъв опелски, 30 см диаметър и 5.5 височина. Иначе е Made in родна ботушия
Заспа перфектно. Вече място бол в коша. На теста в градско не вдигна повече от 92-93 градуса по светофарите. Иначе включва малко по-начесто от другия, явно заради диаметъра на перката.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар